کیههههههه؟؟؟؟؟؟

  

 

 اول از همه یه تشکر درست و درمون میکنم از کیا 

واقعا ممنون میدونم چقدر سخت بود 

ولی دیشب من کلی خندیدم و لذت بردم

 باورتون میشه دیشب هم تو خواب داشتم حدس میزدم 

 

با اجازه دوستان من یه شوخی کوچولو با بعضی از دوستان کردم 

چون نمیدونستم عکسها کی به کیه نمیشد از خودتون اجازه بگیرم  

کیا جان گفت ماشاا... بچه ها همه با جنبه اند عیب نداره 

منم سعی کردم به کسی بی احترامی نشه  

عکس خودمم هست و به اصطلاح خودمم سوژه کردم 

اگه کسی ناراحت شد همینجا ازش عذرخواهی میکنم 

مرا ببخشایید و بیامرزید

 

ادامه مطلب ...

شب امتحان

 

 

حالا که فصل امتحاناته گفتیم خبرنگار مشنگ آباد رو

بفرستیم بین دانشجوها تا یه گزارشی تهیه کنه

ببینیم چی از آب دراومده 

 

-سلام دوست عزیز

-سلام

-دوست عزیز شما دانشجویی؟

-بله

-رشتتون؟

-غنی سازی کرم های فضانورد

-خب دوست عزیز شما شب امتحان چکار میکنی؟

-شب امتحان کاری نمیکنم

-آفرین بالاخره یکی پیدا شد که به موقع درسش رو میخونه و

درس رو به شب امتحان واگذار نمیکنه

-نه بابا درس چیه

-پس اگه فردا امتحان داشته باشی چکار میکنی؟

-اینجا همیشه واسه آلودگی هوا تعطیله

-حالا اومدی و تعطیل نشد

-آخه نمیشه که حتما تعطیله

-حالا شما فرض کن تعطیل نباشه

-اگه بخاطر آلودگی تعطیل نباشه حتما واسه اصلاح سیستم آموزشی تعطیله

-فرض کن اونم اصلاح شده

-احتمالا همکلاسیا جایی جمع شدن دارن اعتراض میکنن امتحان برگذار نمیشه

-شاگردا با من،اونا رو میارم سر کلاس

-پس حتما ایندفعه استادمون رو بازنشسته کردن

-اگه استاد باسواد و مقید بجاش گذاشته بودن چی؟

-دیگه مجبوریم از روی دست شاگرد زرنگمون تقلب کنیم

-شاید از شما دور باشه نشه

-نه بابا هوای مراقب رو داشته باشی همه چی حله

تازه شاگرد زرنگمون چشمهاش ضعیفه درشت مینویسه

سر کوچه هم که بشینه میشه خطش رو خوند

-اگه یه روزی شاگرد زرنگتون نیاد مثلا مریض بشه چکار میکنی؟

-دیگه مجبور میشم سوال ها رو بخرم

-مگه سوال امتحان فروشیه؟

-مثل اینکه تو خیلی پرتی،اصلا خودت درس خوندی؟

اینجا همه چی فروشیه فقط باید نرخش رو بدونی

-اصلا خدای نکرده دلیلی وجود نداره که باعث بشه درس بخونی؟

-آخه واسه چی درس بخونم؟

-خب واسه کار پیدا کردن لازمه دیگه

-ای بابا کار چه ربطی به سواد داره؟مدرک واسه چیز دیگه ست

تازه من کارم الانم ردیفه فقط تقصیر این دانشگاه بوووووووووق

بابام میخواست ازش مدرک بخره ولی چند وقتیه این دستگاه کپی شون

خراب شده نمیتونن مدرک چاپ کنن

آخه اینم شد مملکت؟ببینید ما تو چه بی امکاناتی درس میخونیم

-حالا به فرض اینکه..

-ای بابا بیخیال شو دیگه هرچی من میگم شما یه فرضی توش میاری

واقعیت رو ول کردی به فرض چسبیدی؟مگه تو کار وزندگی نداری؟

اصلا من رو بگو که خودم رو علاف تو کردم برم سریال فارسی وان شروع شد

 

 

پی تشکر نوشت:با تشکر ویژه از خدا بابت اینکه قراره این هفته هم برف و بارون بیاد

 

 

پی خبر نوشت:زین العابدین علی هم رفت ولی...

  

 

پی خواهش نوشت:پیرو پست قبلی و انتقاد یکی از دوستان از اینجانب خواهش میکنم 

اگه به هرکدوم از پستهام انتقادی وارده(که حتما هست) من رو از نظرات انتقادی خودتون محروم نکنید مطمئن باشید خوشحال میشم و استفاده میکنم 

 

 

افسوس

ما کلا عادت نداریم به نصایح بزرگان گوش کنیم

تا سرخودمون نیاد درس نمیگیریم

هی این مسئولین به ما گفتن فیلمهای غربی بدآموزی دارند

ولی کو گوش شنوا؟

من فکر میکردم منظور این عزیزان اینه که ما صحنه های

غیر اخلاقی رو نبینیم و منحرف نشیم

خب من گفتم اون فیلمها رو نمیبینم تا احیانا از صراط مستقیم منحرف نشیم

واسه همینه که اینقدر چشم و گوش بنده بسته ست

این جریان ادامه داشت تا اینکه  چند سال پیش شنیدم

ادامه مطلب ...

اما و اگر

شنیدی که یه نفر تو جمع شروع به حرف زدن میکنه

بعد چون حرفش پرت و پلا بوده میگن این بنده خدا واسه

اینکه نگن لاله داره حرف میزنه

حالا منم شدم مصداق همون حکایت

دیدم همه تو این بازی اگرها شرکت کردن گفتم اگه من بازی

نکنم واسم حرف در میارند که اله و بله جیمبله

فقط همین ابتدا عرض کنم بعضی جاها من به سلیقه خودم

برداشت دیگه از کلمات کردم،نرید پشت سرم بگید این هنوز نفهمیده سوال چیه

ادامه مطلب ...

مقصر کیه؟

 

تو این چند وقت به امور مختلفی رسیدگی کردم

و درباره خیلی از معضلات مطلب نوشتم که

بحمدالله همشون هم حل شدن

همین دو سه روز پیش یکی از حیوانات گرام

به خوابمون اومد و گفت من رو حلال نمیکنه

گفتم:چرا؟

گفت:آخه تو اصلا به ما اهمیتی نمیدی و اصلا فاجعه

باغ وحش تهران رو بررسی نکردی و از حقوق ما دفاع نکردی

یکم که دقت کردم دیدم یه حیونه که  راه راهه مشکی داره

گوره خر چیه بابا،ببر بود

 

 

 

 

ادامه مطلب ...