شفاف سازی

 

یادمه یه روز با بابک درباره وبلاگ نویسی و سبک نوشتن صحبت میکردیم 

نظر بابک این بود که طنز نوشتن باعث میشه خیلی وقتا آدم جدی گرفته نشه 

البته منم یه جورایی باهاش موافق بودم 

خیلی دوست دارم خنده رو به لب دوستان و خواننده های گذری بنشونم حتی اگه به بهای جدی نگرفتنم باشه 

حالا واسه چی اینا رو گفتم؟  

تو این مدت کلی فکر کردم یعنی هرجا میرفتم فکر میکردم.حتی بوی بد اتاق فکر رو تحمل کردم برای اینکه یه طرحی از خودم در کنم 

نتایج بررسی هام این شد که تو پست قبلی نوشتم.درسته که تو همین دو روز چیزی در حدود ۱۰۰۰۰۰ سوال پرسیده شده ولی احساس میکنم منظورم رو درست بیان نکردم 

حرفم این بود که یه بخشی رو تو وبلاگم راه بندازم بنام پاسخگویی به سوالات 

دوستان بیان اونجا سوالات جدی یا طنز بپرسن 

منم هفته ای ۱ بار یا کمتر و بیشتر به این سوالات جواب بدم که البته سعی کنم ته مایه طنز تو جواب ها باشه  

اینکه گفتم سوالات رو تو قسمت نظر خصوصی بنویسید واسه این بود که میخواستم سوالات قبل از جواب دادن دیده نشه.اصلا این یه قسمتش دیکتاتوری بود.اینجوری دوست داشتم.نه اینکه نظر خصوصی ندارم واسم عقده شده 

اگه دوست داشتید اسمتون رو بعنوان صاحب سوال بنویسم بگید والا بدون نام میزارم.البته نوشتن نامتون هیچ گونه حقی براتون ایجاد نمیکنه

خودم رو کشتم تا اینو بگم.هنوزم نمیدونم تونستم بگم که چی میخوام؟اگه نتونستم که بگید خودم از دست شما بکشم 

در ادامه مطلب سوال یکی از دوستان رو جواب دادم بعنوان نمونه 

ادامه مطلب ...

پاسخگوی شماره ...

 

ایندفعه اومدم کوتاه حرف بزنم و برم 

عرضم به حضورتون چند وقتیه یه فکری اومده تو ذهنم 

هر چی فکر میکنم میبینم مشکلی تو مملکت نمونده که من بهش رسیدگی نکرده باشم 

از شما کمک میخوام 

تصمیم گرفتم یه بخشی راه بندازم که شما بیایید سوالات خودتون رو مطرح کنید تا من بیام جواب بدم.سوالات میتونه ورزشی٬س.ی.ا.س.ی٬فرهنگی٬علمی٬شرعی٬اقتصادی٬اجتماعی٬انتفاعی٬اشتراکی٬انبساطی و کلا هرچیزی تو این ریتم باشه 

خودم هرجوری صلاح بدونم جواب میدم و کسی حق دخالت نداره 

از اونجایی که اینجا نظر مخاطب بسیار مهمه ممنون میشم پیشنهادات خودتون رو مطرح کنید 

بازم اگه صلاح دونستم نظراتتون رو مدنظر یا مدجایی که خودم میدونم قرار میدم 

راستی سوالاتتون رو باید تو قسمت خصوصی مطرح کنید در غیر اینصورت سوالتون از درجه اعتبار ساقطه شایدم ساقته ولی همون اولیه(بابا یکم بگرد پیداش میکنی.اون گوشه سمت راست بالای وبلاگ نوشته نظر خصوصی)  

 

والسلام پست شد تمام(به همین راحتی) 

 

بدو بدو بیا چشم های توپ دارم چشم چشم

 

با نام و یاد خدا حرافی اینبار خودم رو آغاز میکنم 

عرضم به حضورتون باز این بابک پست گذاشت و سوژه داد به من تا از کم کاری دربیام 

حتما همه پست چشمها رو دیدید 

از همین تریبون استفاده میکنم و مراتب تشکر و قدردانی خودم رو ابلاغ میکنم.ایشاا... به برکت همین حرکت خدا چشمهای ایشون رو شفا بده تا بتونه از تمام ظرفیت چشمهاش استفاده کنه و من مجبور نباشم وقتی با هم هستیم چیزهایی رو که با چشماش نمیبینه براش توصیف کنم.میدونم خیلی برات سخته.خدایا پس کی میخوای به داد این جوون برسی؟ 

عرضم به حضورتون اول میخواستم واسه همه چشم ها مطلب بنویسم ولی به چند دلیل نشد: 

۱-دوست داشتم این پست رو قبل از اینکه از صاحبان چشم ها رونمایی بشه بنویسم واسه همین وقت بسیار کمی داشتم 

۲-خداییش چقدر دیگه میتونم گیر بدم؟هرچقدر هم تلاش کنم هفتاد و یکی نمیشه.واسه همین گفتم درباره چند تا عکس مشابه یه چیزی مینویسم 

 

لازم به ذکر است که همه این مطالب شوخی بوده و هرگونه استفاده سو از این مطالب بر عهده اینجانب نمیباشد.اصلا کی جرات داره استفاده سو یا غیر سو از مطالب من بکنه؟ 

به هرحال چشم های شما تاج سر ماست و اینا رو واسه این میگم که تو دلم نمونه و بعدا مشکلات درست نکنه برام.خلاصه اگه جسارتی کردم ببخشید

ادامه مطلب ...

نصب میکنم آی نصب میکنم

 

 

به زودی در این محل یه پست تحلیلی نصب خواهد شد 

 

لطفا توقف نفرمایید.توقف شما مانع کسب است(شایدم مانع نصب)