شفاف سازی

 

یادمه یه روز با بابک درباره وبلاگ نویسی و سبک نوشتن صحبت میکردیم 

نظر بابک این بود که طنز نوشتن باعث میشه خیلی وقتا آدم جدی گرفته نشه 

البته منم یه جورایی باهاش موافق بودم 

خیلی دوست دارم خنده رو به لب دوستان و خواننده های گذری بنشونم حتی اگه به بهای جدی نگرفتنم باشه 

حالا واسه چی اینا رو گفتم؟  

تو این مدت کلی فکر کردم یعنی هرجا میرفتم فکر میکردم.حتی بوی بد اتاق فکر رو تحمل کردم برای اینکه یه طرحی از خودم در کنم 

نتایج بررسی هام این شد که تو پست قبلی نوشتم.درسته که تو همین دو روز چیزی در حدود ۱۰۰۰۰۰ سوال پرسیده شده ولی احساس میکنم منظورم رو درست بیان نکردم 

حرفم این بود که یه بخشی رو تو وبلاگم راه بندازم بنام پاسخگویی به سوالات 

دوستان بیان اونجا سوالات جدی یا طنز بپرسن 

منم هفته ای ۱ بار یا کمتر و بیشتر به این سوالات جواب بدم که البته سعی کنم ته مایه طنز تو جواب ها باشه  

اینکه گفتم سوالات رو تو قسمت نظر خصوصی بنویسید واسه این بود که میخواستم سوالات قبل از جواب دادن دیده نشه.اصلا این یه قسمتش دیکتاتوری بود.اینجوری دوست داشتم.نه اینکه نظر خصوصی ندارم واسم عقده شده 

اگه دوست داشتید اسمتون رو بعنوان صاحب سوال بنویسم بگید والا بدون نام میزارم.البته نوشتن نامتون هیچ گونه حقی براتون ایجاد نمیکنه

خودم رو کشتم تا اینو بگم.هنوزم نمیدونم تونستم بگم که چی میخوام؟اگه نتونستم که بگید خودم از دست شما بکشم 

در ادامه مطلب سوال یکی از دوستان رو جواب دادم بعنوان نمونه 

 

صاحب سوال یکی از دوستان خوب هستن که بعلت موارد امنیتی از فاش کردن نامشون معذورم 

فقط میتونم بگم اول اسم وبلاگش شازده ست آخرشم کوچولو و اما سوال: 

 .  

نظرتون درباره سرپرست جدید پرسپولیس چیه؟ 

.

باید بگم با اجازه پدر و مادرم و بزرگترا بله،یعنی اینکه

 من کلا نظرم مساعده مگر اینکه خلافش ثابت بشه 

از اونجایی که هنوز سرپرست جدید معرفی نشده نمیتونم درباره اش نظر بدم

فقط اینجا میخوام یه چند تا توصیه به سرپرست جدید بکنم تا ایشاا... مثل

محمود خان خوردبین دچار مشکل نشه.پس لطفا گوش کن: 

1- 

همه بازیکنان روز قبل از بازی باید ناخن هاشون رو کوتاه کنن.تا در صورت

چنگ زدن بصورت خودی یا حریف آسیب ها کمتر بشه.در صورت سایر حرکات

باز هم کمترین صدمه به طرف مقابل وارد بشه  

2- 

دستهای بازیکنان رو ببندند،ترجیحا دستشون رو از پشت ببندند اینجوری هم نمیتونند

واسه کسی مشکل ساز بشن و هم کسی نمیتونه براشون دردسر درست کنه  

3- 

پیراهن آستین بلند بپوشن و شلوار پا کنن.ترجیحا لباسها از جنس ضخیم و پشمی باشه و

حداقل 2 سایز بزرگتر باشه براشون تا احیانا به دلیل تنگ بودن موجبات تحریک دیگر بازیکنان

رو فراهم نکنن 

 

4-  

هرگونه نزدیکی و تماسی را برای بازیکنان ممنوع کنن.کلا اگه بازیکن حریف میاد طرفشون اونا

راهشون رو بکشن و از یه طرف دیگه برن.  

5- 

سرپرست٬زمین را به 11 ناحیه تقسیم کنه و به هر بازیکن ناحیه ای رو اختصاص بده و بعد به بازیکنان بگه بعد از زدن گل هرکدام به ناحیه خودشون برن و بطور مجزا اونجا خوشحالی کنند 

 

6- 

اول فصل با یه درمانگاه یا بیمارستان هماهنگ کنند و کلیه بازیکنان رو عقیم کنن تا اینجوری

خیال همه راحت بشه

 

۷- 

از این به بعد هر وقت تیمی یا بازیکنی از ایران با اون رژیم غاصبه بازی داشت لازم نیست انصراف بدن فقط بجاشون این دو بازیکن رو جایگیزین کنن تا اونا مثل خودشون بهشون تجاوز کنن. اصلا واسه جذابیت بیشتر میشه این بازیا رو تو باغی در خمینی شهر برگزار کرد. 

 

۸- 

سرپرست جدید عزیز همونطوری که میدونی یکی از مشکلات بزرگ تیمهای ما مشکلات مالیه.شما میتونی با یکی از تهیه کنندگان فیلم های پ.و.ر.no هماهنگ کنی و فیلم تمرینات و بازی های تیم رو بهشون بفروشی.اینجوری کلی درآمد کسب میشه تازه بازیکنان هم مشهور میشن و محبوب. 

اگه تهیه کننده ناز کرد اصلا التماس نکن.برو بانک وام مشاغل زودبازده بگیر.بگو میخوام یه سری جوون بیکار رو ببرم سر کار.طرحت هم این باشه که با یه دوربین هندی کم از تمرینات تیم فیلم بگیر و بده دست این جوونا تا برن تو میادین اصلی شهر و داد بزنن: 

فیلم مورد دار،فیلم صحنه دار،فیلم بالای 80 سال(فیلم بالای 80 سال به فیلمی گفته میشود که بقدری صحنه های آن محرک است که پیرمرد 80 ساله را هم از راه بدر میکند) 

اینجوری هم پول وام رو گرفتی هم فیلمت فروش رفته 

فقط قربون دستت به بازیکنان کارت بهداشت بده تا خدای ناکرده بازیکن حریف و خودی رو ا.ی.د.ز.ی و هپاتیتی نکنن 

 

9-وقتی بازیهای پرسپولیس پخش مستقیم میشه حتما بگید علامت   18- رو کنار تصویر بزنن  

اصلا تا اطلاع ثانوی فقط رادیو بازی های تیمتون رو گزارش کنه.حتما صدای ورزشگاه رو قطع کنن چون تماشاگرای ما هم یکم تماشاگرنما هستن.کلا ما نما زیاد داریم.انسان نما،مظلوم نما،تماشاگرنما،انگشت نما 

 

دیگه مطلبی که بشه اینجا نوشت به ذهنم نمیرسه 

 

نظرات 119 + ارسال نظر
....... سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

اول؟

مبارکه

....... سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

می خواستم بگم عقده نداره که!شما لب تر کنی برات هزار تا نظر خصوی ارسال میشه!

لب تر کردن چیه؟من التماس هم کردم کسی نفرستاد

دل آرام سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

اول از همه تبریک میگم که به فاصله دو روز دو تا پست نوشتید و این در نوع خودش بینظیره
بعدشم من یکی که گرفتم قضیه چیشد و انشالا به زودی با سوالاتم مزاحمتون میشم . اینم از این !
بعدشم نمیدونم توی بازی پرسپولیس دقیقا چه اتفاقی افتاده ولی پاسخگوییتون خیلی باحال بود .

ممنون بابت تبریک
منتظرم دیر نکنیا.سوال درباره خارج از کشور هم باشه پاسخگو هستم
همون بهتر که نمیدونید

زهرا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.zafa.blogsky.com

به نظرتون این کار عمدی بوده و آیا قصدش غیر اون یه مورد چی بوده؟

از من نخواهید وارد جزئیات بشم بزارید جریان سربسته بمونه

جزیره سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام جدی
چطوری؟
آخی دلم به حالت سوخت. یعنی میخای بگی هیشکی جدی نمیگیرت؟آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
یکم خشونت به خرج بده تا همه جدی حسابت کنیم

من هم فهمیدم منظورتو. باشه سوال ازت میپرسم بابا

ای بابا باز این اومدکی گفتم کسی من رو جدی نمیگیره؟اصلا کسی جرات داره من رو جدی نگیره؟
همین شما از من حساب نمیبری؟نگو نه که باور نمیکنم
تو که همش داری سوال میپرسی.منظورم بقیه بودن

جزیره سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ



واااااااااااااااااااااااااااای چقد باحال بود که گفتی وقتی میخای فحش بدی دهنتو ببند.هررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

باز که دهنت بازهههههههههههههههههههه

کیانا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااام کورش خان
اولن من اصن آدم گیر و سرتقی نیستم ،این از این
دومن آخه چی بگم من؟؟؟؟
سوال خصوصیمو که بعدن میپرسم
اصن من فعلن از خجالت دارم آب میشم با این تیمم
سومن میگم اینایی که گفتین کارساز نیستاااااااااا باور کنین باید یه کار دیگه انجام بدیم اصن تیمو منحل کنیم بره پیکارش یا نه اصن اینا همجنس خاهیشون زیاده بریم تیمو مختلتش کنیم بلکن مشکل حل شد

سلام کیانا بانو
خب این از اون
همون سوال خصوصی کفایت میکنه
بی خیال خودت رو بزن به اون راه.راه اونوریه
تیم که همینجوریشم منحل شده
شما بشین تو خونه کاری به این کارا نداشته باش

کیانا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

راااااااااااااااااااااااااااااااستی اینو یادم رف بگم نه من خیلی انسان صاف و صادقیم عینهو کف دست و ایناااااااااا(البته دست خودما نه شما آخه میدونم دستاتون چین و چروک زیاد داره ) اصن نمیدونم پیچوندن یعنی چی
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهله من مث شوووما نیستم که

الان به من تیکه میندازی؟الان میخوای من رو ضایع کنی؟
خدایا حیله ضایع کنندگان را به خودشان برگردان

شازده کوچولو سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

اااااااااا
پس چرا نگفتین این سوال بی مزه رو کی پرسیده؟

خب این را که جواب دادم

وانیا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ

ینی الان تریپ رسمی و جدی برداشتی کوروش؟

با همه آره با پرسپولیسم آره؟
نکن اینکارا رو

من همیشه جدی بودم هستم و خواهم بود و خواهد بود و بوده است و....

لژیونلا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام کورش خان
فوق العاده بود راهکاراتون
خب همیشه که نمیشه ایشون شوک بده، یه بارم که به ایشون شوک دادن، همه عالم و آدم شاکی شدن.

سلام خانوم دکتر
حیف که قدر من رو نمیدونن
نمیدونی چقدر بابت این شوکتون چقدر خندیدم.معلومه اهل فوتبالید حسابی

آذرنوش سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://azar-noosh.blogfa.com

اعتراف میکنم که مطلب کوتاه تو کلکله خوندن خیلی بیمزه است .باشوق وذوق چشم میره به پایین مطلب که ادامه مطلبو کلیک کنم که خبری نیس مثل یه سطل آب سرد که رو سرت ریخته میشه(اینا جواب سوالتون بود)

ممنون از لطفت
از این به بعد اگه ۲ خط هم خواستم بنویسم خط دوم رو تو ادامه مطلب مینویسم

آذرنوش سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ http://azar-noosh.blogfa.com

ما که کلا اهل فوتبال نیستیم چکار کنیم؟!

شازده کوچولو سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com


ولی دروغ چرا کوروش خان
تا قبر آ..آ...آ
من اصلا از پستتون سر درنیاورده بودم تا اینکه امشب یه سری از دوستان ناباب به ما گفتن قضیه از چه قراره و فیلمای +18 سال و نشونمون دادن
من الان شرمنده ام از این سوالام باور کنید

این آ..آ..آ دقیقا یعنی چی؟من نه اینکه هوشم کمه متوجه نشدم
خواهش میکنم.شما سوالتون بد نبود من به بدچیزی ربطش دادم

شازده کوچولو سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

راستی مرسی که لسمو فاش نکردید
شما قبلا تو سازمان سیا کار می کردید؟ آخه خیلی حرفه ای اسم کسی که سوال و پرسیده بود نگفتید

بین خودمون باشه فکر کنم هیچکی نفهمید شما پرسیده بودیا.فقط خودت الان لو دادی

شازده کوچولو سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

لسمو=اسمو

خوب شد توضیح دادی من فکر کردم منظورت کاپیتان لمو شایدم نمو بوده این سین وسطش حرف اضافه ست

گنجشک پرگوی باغ چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ http://gholakeyadha.blogfa.com

سلام
خوب نسخه ای پیچیدید براشون جناب تمدن!!! این انسانهای بی تمدن اونوق شدن الگوی پسربچه هایی که دوفردا دیگه می خوان یه کاره ای بشن تو این مملکت! بسکه به این فوتبالیست جماعت الکی الکی تو این کشور بها داده شده! فوتبالیست فقط یه نفر بود اونم علی منصوریان!!! یادش گرامی باد که چقد این مرد شریف بود و البته هست! حالا خوش قیافه نبود مثه بازیکنای پرسپولیس اما شریف بود اقا خیلی شریف بود!!!

ولی خداییشا! شوخی خرکی بود که گند زدن تو خودشون و مملکتشون! بسکه ببشخیدا این مرد جماعت البته نه همه شون خیلی تو کار شرم و حیا نیستن!!! نرید تو گارد با شما نبودم بلانسبت شما و تمام دوستان وبلاگی ذکور ما!!!

سلام
خواهر میگم شما زیاد خودت رو عصبانی نکن خدای نکرده سکته میزنی
آره آره حق با شماست منصوریان خوبه خوبه خوبه.هرچند استقلالیه من با اونا زیاد میونه ای ندارم ولی اگه شما فشار خونت اینجوری میاد پایین بازم میگم منصوریان گله
اصلا مردا همشون بدن.خوب شد؟منم بدم
الان بهتر شدی؟

گنجشک پرگوی باغ چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ق.ظ http://gholakeyadha.blogfa.com

راستی با سوال و جواب طنز موافقم!
می شه حالا سوال طنز‌آلو هم پرسید!!!

مگه من از شما نظر خواستم؟گفتم سوال بپرسید
شما هر سوالی دوست دارید بپرسید بانو

کاغذ کاهی(نازگل) چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com/

یعنی میخوای بگی هر سوال خودش میشه یه پست ؟!!!!!

یه نظریه میگه : کسانی که طنز مینویسن اتفاقا از همه جدی ترند !

نه سعی میکنم جوابام کوتاه باشه
عجب نظریه ای بود.البته من اونقدر هم جدی نیستم بابام جان.شما از اونور ما رو انداختی پایین

مامانگار چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

...سلام کورش خان...
...خسته نباشی عزیز...
...حالا دیگه میخوای نصف کار پست نویسی که تامین سوژه هست رو بدوش نحیف اینجانبان بگذارید ؟؟؟!!!!
...اما خب...باشه ...اینجوری لااقل قلم طنزنگارتان به چرخش بیشتری درمیاد...
...ممنون..

سلام بانو
ممنوووووووووون
اینا رو یواش بگید تا همه متوجه نشن.حالا میشه با حق السکوت این قضیه رو فیصله داد؟
بازم ممنون از لطفتون

الهام چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com

سلام کوروش خان :)))) ۵ رو خوب اومدین
میگم اینا رو ولش کنین! چ حسی دارین الان دفاعتون از پیش هم غار تر شده؟!!!!

سلام بانو
من بعنوان اعتراض به شما جواب نمیدم.اصلا باید وکیلم باشه

کیانا چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

تق تق تق
ببخشید صاحابه اینجا کجاس؟؟؟؟؟
آقا من چن تا شکایت دارم چرا اینجا کسی پاسخگو نیس خوووو؟؟؟؟؟

در نزن.زنگ اون کنار هست.اونم زنگ بلبلی
شما باید برید شکایتتون رو کتبی بیارید تحویل بدید

الهام چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com

خیال نکنید ما نمیفهمیم ک.ر.ش خان! شما الان نزدیک ب ۲ ساعته ک در نت تشریف دارید اما کامنتاتون بی جوابه! نه ک فک کنید ک من ب پای شمام! خدا بر سر شاهده ک نه!
اما خب دیگه!!

اگه جواب ندادم پس این چیه الان؟
این ک.ر.ش کیه؟منظورت کارلوس کرشه؟

مومو چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://mo-mo.blogsky.com

سلام ان علیکم

اون کلمه اون وسط حرف زشتیه ها

مومو چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://mo-mo.blogsky.com

کاری نکردن که بابا!
اولی اولش حواسش نبود به ... دومی... دستش خورد و بعدش دومی که حساس بود پرید! بعد دومی تو دلش گفت عمرن که اتفاقی باشه...خواس انتقام بگیره و پرید رو اولی تو موقعیت مناسب!
چرا شلوغش می کنین آخه؟
از این زاویه هم می شه دید ماجرا رو! بس که به زنا اجازه ورود به دنیای فوتبال ندادن ...این بندگان خدا گرایشات ج . ن و=سیشون چپ و چول شده! تا اینا باشن زنا رو از چیزی محروم نکنن

خدا لعنتتون نکنه استاد
البته از اون زاویه که شما گفتید دوربین نبود.من که با ورود زنا به استادیوم موافقم شدیدا

جزیره چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام
هییییییییییییییییییییییییییییی. حیف که حالم گرفته ست وگرنه جوابتو میدادم

فقط همینو جواب بدم که معلومه که نه. من فقط از بابام حساب میبرم و داداشم و مامانم. همین

سلام
خدا نکنه حالتون گرفته باشه
شما اصلا جواب ندی فایده نداره

جزیره چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ

و البته از تمامیه افرادیکه کارم پیششون گیره هم حساب میبرم

حالا درست شد

روشنک چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

داداش تو این استعداد هات رو یهو بروز نده میدزدنت بی کورش میمونیمااااااا
فقط سوژه کم داشتی که همگی تامینش میکنیم:)
بلاخره مشارکت عمومی برا لذت بردن از قلمت وظیفه شرعیه که به دوش کل مسلموناست

اگه دزدیدن خسیس بازی در نیاریدا.هرچی خواستن بدید
تشکر از شما ملت همیشه در صحنه

شیوا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ http://shiva.blogsky.com

به نظر من باید یه سرپرست واسه ما تعیین کنن که به زندگی خصوصی مردم ( حتی در ملا عام ) کاری نداشته باشیم

شیوا بانو باهاتون موافقم ولی اون جریان زندگی خصوصی نبودا

جزیره پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام
حوصله م سر رفته اومدم اینجا سوت بزنم
ای بابا آپ کنین دیگه.

سلام
اینجا سوت نزن برو دم وبلاگ خودت
مثل اینکه خوشت اومده ها.من ۲ هفته ۱ بار آپ میکردم حالا ۲ بار تو این هفته آپ کردما

شیوا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://shiva.blogsky.com

دیگه صدای من و در نیار دیگه وقتی شما با دوستت شوخی می کنی یه مسئله خصوصی بین شما دوتاست حتی اگه در ملا عام باشه به بقیه ربطی نداره

محدثه پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

سلام دایی!
به خدا اگه اول نمیشم واسه اینه که وقت نت اومدن ندارم!
الانم دارم میرم جایی،3 باید اونجا باشم!
برگشتم اول میام اینجا!
به خدا شرمنده ی اخلاق ورزشیتونم!
سعی میکنم از این به بعد اول شم!
راستی!من زنده ام!فعلا حلوا خوری نداریم!

صالی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

همه اش یه طرف شماره 5 هم یه طرف
اینا که می دونن که افراد زیادی چه تو خونه چه استادیوم بازیشون رو نگاه می کنن و فیلمشون سریع تو اینترنت قرار می گیره چرا کاری می کنن که شخصیتشون زیر سوال بره؟

محدثه پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

هررررررررررررررررررررررررررر!!!!!!!!
هووووووووووووووووررررررررررررررررررر!!!
خوبه خودتونم میدونین تو پرسپولیس چ خبره!!!
(خدایا یه وخت استقلالیا از این کارا نکنن آبرومون بره!)
الان این موارد امنیتی کم بودا!
فک کنم لباسشون از جنس آهن باشه بهتر باشه!
هرررررررررر!!!
هوووووووووووووورررررررررررررررر!!!!

عادل قربانی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.kajboland.blogfa.com

کوروش جان شرمنده از این سئوال
باز اگه می پرسید استقلال یه چیزی

م ه دی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ق.ظ http://goftareazad2.blogfa.com

من یه سوال دارم ؟

یه نفر رفته سربازی می خواد اغتشاش کنه ولی در عین حال پاچه خواری(اصل اول برای زندگی) باید حفظ شه به خاطر بقا !

ولی به خاطر ظلم روا داشته شده یه خورده اغتشاش در حد تحریک سربازای دیگه ؛ زیرپوستی، تشویش اذهان عمومی، کمی سیاه نمایی و ... حالا چه کار باید کرد ؟
اصلا میشه یا نه ؟ اینکارو بکنیم یا نکنیم ؟ (یعنی اگه بکنیم میریم تو دارودسته امپریالیسم جهانی )؟

آرزو بانو جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ق.ظ http://anahita718.persianblog.ir/

بابا من چه چیزی از دست دادم بازی فوتبالو ندیدم؟؟؟!!!

گنجشک پرگوی باغ جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ http://gholakeyadha.blogfa.com

کوجایی کوروش خان؟

عسل جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com/

طنز به خود آدم روحیه میده
اما یه موقعی میشه که دیگه از دلت نمیگی و برای شادی بقیه میگی که این وضع افتضاحه !
فکر میکنم میام یه سوال دبش ازت میپرسم
راستی آپم
منزل خودتونه
خیلی مشعوف میشیم
اگه تشریف بیارین ...

سوسک سیاه شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://sooksesia.persianblog.ir

هممم چه باحال بذار فک کنم سوال بگم

منجوق شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

قضیه طنز نوشتن های تو قضیه همان است که می گوید: خنده من از گریه تلخ تر است
همیشه تلخ ترین حقایق در قالب طنز بیان شده و طنز نوشتن هنری است که به نظر من هر کسی ندارد چرا که قبل از طنز نوشتن باید نگاه طنز داشت . و این هم باز هنری است که همگان ندارند . تبریک می گویم به قلم طنز و نگاه طنز ت
و من که جدی ایت گرفته ام و همیشه منتظر پست هایت هستم

محدثه شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com


الو؟

لیلی یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://myrose.persianblog.ir/

انصافا خندیدم... نه به حرفهای خوب تو! به اینهمه بدبختی
دست مریضات
عالی بود

ساره یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ http://fereshtegaan.mihanblog.com/

باشه شازده. قبول !
شما خیلی طنازی.
راضی شدی ؟

ملکه نیمه شرقی دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ http://man-unique.blogfa.com/

یعنی سر این ۵،۶،۷ پکیدم از خنده! خصوصا ۵ خدا رحم کرد شما مربی ای چیزی نشدی وگرنه میشدی یکی مثه اون فیروز کریمی
۷۰۶۲۰

جزیره دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام
برو خصوصیتو چک کن میخام بت یه موضوع اپ پیشنهاد بدم

عیدت هم مبارک رئیس

تیراژه دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام
میگم ها جناب تمدن..خوبه خودتون پرسپولیسی بودین ها!!!
واقعا نوشتن چنین طنزی با وجود تعصب شاهکاره
یعنی بند 5 و 6 محشر بود

[ بدون نام ] دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ

خِصوصی

رها دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

چه خوب شفاف سازی کردید کورش خان
طنز نوشتن هنر خاص و ریز بینی بیشتری رو میطلبه شما هم که ماشالا با حوصله مینویسید و همه جانبه

اینطور که پیداست حالا ادامه دارد این جواب دادن به سئوالات
برقرار باشید تا ما همش از شما سئوال بپرسیم و شما هم شفاف سازی بنمایید

آوا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

جناب کوروش خان جان!
من الان یک کم هنگم
الان یسری چیزا جور
در نمیان!! میشه!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خ.ص.و.ص.ی....
بی زحمت انتهای
همیییین کامنت
جواب رو بذارین
ممنون........
یاحق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد