سلام خدمت دوستان عزیز

سال نو را به همگی عزیزان تبریک عرض میکنم و

امیدوارم سال بسیار خوبی را در پیش رو داشته باشید

به نظرم بد نیست چند توصیه در خصوص مراسم نوروز داشته باشم:


1-من معمولا ریش پرفسوری میزارم

که البته این هم خودش دلایلی دارد که جاش اینجا نیست

از چند وقت قبل از عید سیل پیامک ها به طرف من روانه میشود

مبنی بر اینکه آقا جان اون ریش ها را بزن

دلیلشون هم اینه که موقع روبوسی در دید و بازدید های عید مانع ایجاد میکند

اقوام و خویشاوندان میگن که بعد از روبوسی با تو باید

کلی خرج دوا و دکتر  و کرم بکنیم برای ترمیم خسارت هایی که به پوستمون میزنی

پس برادر عزیزم تفنگت را زمین بگذار     ببخشید یهو جو 88 گرفتم

پس برادر عزیزم ریشت را بزن


2-موقعی که برای دید و بازدید وارد جمعی میشوید

سعی کنید خیلی سریع افراد حاضر را بررسی کنید و

اسم و مشخصاتشون رو به مغزتون ارسال کنید تا

بررسی شود و افراد محرم و نامحرم و نیمه محرم و .... رامشخص کنید

داشتیم مواردی را که طرف با محرم دست نداده ولی نامحرم رو در آغوش گرفته

گزارش شده طرف با محرم سرسنگین بوده ولی نامحرم رو بوسیده

اونم 3 بار (چپ،راست و جدد چپ)

فکر نکنید از قصد بوده ها و همچنین فکر نکنید من بودم

بنده خدا وقتی یه عالمه آدم دیده هنگ کرده

و اصلا فراموش کرده که کیه و اونجا کجاست و اون اونجا چکار میکنه


3-یکی از حساس ترین موارد پذیرایی کردن یا مورد پذیرایی واقع شدن است

که در اینجا به مورد دوم اشاره میکنم

در عید دیدنی هیچ وقت نباید فرصت رو از دست بدید

باید خیلی سریع عمل کنید

قبل از فرارسیدن این ایام باید روی خودتون کار کنیید

وتوانمایی خودتون رو در زمینه انجام چند کار همزمان بالا ببرید

یعنی وقتی از در وارد میشی و سلام میدی و تبریک میگی

همزمان این اعمال و روبوسی باید سرت رو 360 درجه بچرخونی

و آیتم های پذیرایی رو ببینی

باید چشمهات تیزبین باشه چون معمولا صاحبخونه خوراکی های بهتر رو دور از دید میزاره

این کنترل نامحسوس باعث میشه شما در موقع پذیرایی هوشمندانه تر رفتار کنی

معمولا وقتی در جایگاه خود جلوس میکنید حمله پذیرایی شروع میشود

اینکه آدم بخواد از هرچیزی که جلوش میگیرن بخوره یکم بی کلاسیه

پس شما با یکم درایت میتونی ضمن حفظ کلاس خود پاتک خوبی هم به صاحبخونه بزنید

دوست عزیز شما چرا خودت رو به یه شیرینی آرد نخودچی میفروشی

شما ارزشت بیشتر از این هاست

شیرینی آرد نخودچی رو رد کن بجاش پسته بخور

شکلات تافی لای دندون گیر کن رو ولش کن بجاش کاکائو 80 درصد بردار


4-مورد بعدی استفاده ابزاری از بچه هاست

من خودم هانا رو بغل میکنم و موقع پذیرایی معمولا خودم چیزی برنمیدارم

بعد از هانا میپرسم دخترم شما میخوری؟

منتظر جوابش نمیمونم و از انواع خوراکی ها براش برمیدارم

هانا خانوم هم که همیشه کیفش همراهش هست

هر چیزی رو هم که نخوریم میبریم


فعلا به علت ذیق وقت این موارد باشه تا بعد

خوش باشید دوستان



نظرات 3 + ارسال نظر
هلیا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

لطفا این عملیات رو فقط منزل اقوام خودتون اجرا کنیید عزیزم.....
اقوام ما نیازی به نقشه و توطئه ندارن .... خودتون که ملاحظه کردید.....

بهنام چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:26 ب.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

این مورد 2 خیلی خوبههه!

در مورده سومی هم باید بهت بگم که گدااا!!!

و اینکه همین الان به این نتیجه رسیدم که بچه همچین موجود بیخودی هم نیست پس!!!!

محمدهادی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد