افسوس

ما کلا عادت نداریم به نصایح بزرگان گوش کنیم

تا سرخودمون نیاد درس نمیگیریم

هی این مسئولین به ما گفتن فیلمهای غربی بدآموزی دارند

ولی کو گوش شنوا؟

من فکر میکردم منظور این عزیزان اینه که ما صحنه های

غیر اخلاقی رو نبینیم و منحرف نشیم

خب من گفتم اون فیلمها رو نمیبینم تا احیانا از صراط مستقیم منحرف نشیم

واسه همینه که اینقدر چشم و گوش بنده بسته ست

این جریان ادامه داشت تا اینکه  چند سال پیش شنیدم

 

 

یه بچه به تقلید از اسپایدرمن رفته تو بالکن خونه و پریده پایین ولی

متاسفانه عاقبت خوشی پیدا نکرد

واسه همین فهمیدم این بندگان خدا یه چیزایی میدونند

جدیدا هم این خلبانهای ما نشستن سریال لاست رو دیدن و

حالا نمیشه جمعشون کرد

بابا اون فیلم بود،هواپیما که سقوط کنه آدم میمیره

با کسی هم شوخی نداره

 

 

امروز شنیدم وزیر راه گفته:

دو تا جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده پیدا شده

یکیش مربوط به سیستم پرواز بوده و دیگری هم

مربوط به مکالمات خلبان بوده با برج پرواز که

هردوتاشون رو دادیم برای بررسی

 

 

دقایقی بعد معاون این بنده خدا گفت:

اشتباهی صورت گرفته و اون چیزی که پیدا شده

جعبه سیاه نبوده و یه قطعه دیگه از هواپیما بوده

 

اینجا چند تا مطلب قابل توجهه:

 

 

1-آقای دکتر(حیف دکتر که به این بابا بگی)،آقای وزیر

البته تقصیر شما نیست که نمیدونی جعبه سیاه رنگش نارنجیه

احتمالا اونی که این اسم رو واسش گذاشته

رونالدینیو یا یکی از اقوامش یوده

رونالدینیو به سمت راست نگاه میکنه ولی سمت چپ پاس میده

آخه آدم عاقل اسم جعبه نارنجی رنگ رو میزاره جعبه سیاه؟

شاید میخواسته حال دکی ما رو بگیره

یه احتمال دیگه هم هست واونم اینکه دکی تو عمرش اصلا نه مدادرنگی

داشته و نه دست مردم دیده،اگه دیده بود که فرق سیاه رو با نارنجی میدونست

شایدم کوررنگی داره شب که پیدا کرده فکر کرده

نارنجیه ولی صبح دیدن یه رنگه دیگه ست

 

 

2-وزیر،باقلوا،جیگر حداقل یه روز از روزایی که هی با طیاره

میرفتی استانگردی میرفتی تو کابین خلبان و ازش میپرسیدی

جعبه سیاه چه شکلیه؟چه رنگیه؟اصلا یه دونه داری من ببینم؟

از منم میپرسیدی بهت میگفتم چه شکلیه

قبل اینکه این بندگان خدا رو بفرستی تو برف و سرما

دنبال جعبه  یه بار بهشون نشون بده، منظورم جعبه ست

دلم براشون سوخت تو برف نمیدونستن باید چی پیدا کنند

واقعا دنبال نخود سیاه بودن

هرچی سیاه بوده با خودشون میاوردن میدادن به بهی جون

میگن یه مجموعه بزرگی جمع شده از تیله سیاه تا جعبه جواهرات

البته شنیدم پشگل هم تو اینا بوده که بعید میدونم دکی متوجه نشده باشه

این جعبه سیاه نیست

 

 

یادمه بچه که بودیم  وقتی میرفتیم مسافرت هی به بابا گیر میدادیم

تندتر بره و در یکی از این زمانها پدر ما جوگیر شد وپیکان رو با

بنز اشتباه گرفت و متاسفانه موتور ماشین به فنا رفت و نیمه راه موندیم و باقی مسائل

 

میگن وزیر گفته تقصیر مردم بوده چون گیر دادند که حتما باید

پرواز انجام بشه

مردم گیر داده بودن اگه خلبان نپره خودشون میشینن پشت فرمون و...

اصلا به فرض که خلبان پرید چرا وقتی دیدید بد رانندگی میکنه تو

پلیس راه پیاده نشدید به مامورها بگید

 

 

باید از وزیر مون نهایت تشکر رو بکنیم چون دارند تمام

تلاششون رو میکنند تا ما رو به سطح استاندارهای بین المللی برسونند

همین بنده خدا در اولین نطقش بعد از سقوط هواپیما گفته:

جوسازی نکنید ما  میزان حوادث هواییمون کمتر از میانگین جهانیه

 

 

پی نوشت:واقعا حادثه تلخی بود خدا به بازماندگانشون صبر بده

من سعی کردم طنز ننویسم و خیلی از مطالبم رو طنز نگفتم امیدوارم

موفق شده باشم

 

 

پی افسوس نوشت:چند وقته پیش یه بنده خدایی که اتفاقا روحانی بود .

یه ساختمون 3 طبقه خیلی بزرگ داشت(بانک بود)خدمت بنده شرفیاب شدن

و عرض کردند که میخوان چند طبقه رو ساختمونشون بزارن و همه جوره در

خدمت ما هستند.اینجانب هم بعد از بررسی و محاسبات دیدم نه بابا این ساختمون

واسه همین 3طبقه هم ضعیفه و گفتم نمیشه کاری کرد و بعد از کلی سیریش شدن

بالاخره بیخیال شدن

امروز از جلوی ساختمونش رد شدم،بجای ساختمون 3طبقه یه ساختمون 8 طبقه دیدم

از اون شخص انتظاری نداشتم.فقط به این فکر کردم که اون مهندس خودش رو

چند فروخته.کلی افسوس از صبح مونده تو ذهنم 

 

 

نظرات 87 + ارسال نظر
خورشید دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://khorshidejonoob1.blogfa.com


بیچاره اونا که مردن ورفتن . هیشکی هم اهمیتی نمیده . مگه واسه هواپیمااهای قبلی اتفاق خاصی افتاد ؟ مقصر پیدا شد؟ چیزی فرق کرد؟ هیچی به هیچی

راست میگید فقط یه جنجال راه میندازند آخرش هم هیچی

خورشید دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

[:S003
ما اول شدیم گویا:]

دست قشنگه رو بزنید به افتخارشون
برای اهدای جوایز بزودی از شما دعوت به عمل می آید

پونه سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ http:// www.jojo-bijor.mihanblog.com

ای بابا
تا بوده همین بوده تا هست همین هست!!!!!!!!!!!!!

حوصله ندارم ساعت اعلام کنم .اصلا به من چه..

دوباره شب شد و شما بیدار شدی؟
ساعت نمیخواد چون شما هستی حتما نصفه شبه دیگه

جزیره سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ق.ظ

سلام
همینه من دوس ندارم هیچ وقت با طیاره ایین ور اونور برم دیگه ترجیح میدم پیاده برم تازه سفر معنوی هم میشه وقتی پیاده میره ادم خالا معنویت نخواستی میتونم با الاغی چیزی برم حداقل سلامت میرسم از قدیم گفتن:دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه.والا


پس مهندس محاسباتی در رشته عمرن؟اوکی ی ی ی ی ببینم حسرت چیو خوردی؟اینکه خودته نفروختی؟اقا مردم خودشون دلشون به حال خودشون نمیسوزه ما چرا بسوزه؟؟؟؟؟اصلا تو شدی دایه ی مهربانتر از مادر.بزار بریزه رو سرشون تا تو اون 100 سال دوم زندگیشون ادم شن( این جمله دیگه کارش از شکلک های بلاگ اسکای گذشته باید خود شیطان رو بیاری اینجا یزاری)



من هم در این کامنت به تبعیت از مدیر وبلاگ هیچ شکلکی نمیزارم تا کامنتم جدی باشه.بهله ام.فک کردی فقط خودت بلدی؟

سلام
ایده خوبی داری شما با همون الاغ بری بهتره حسابی خوش میگذره
باید بگم دلم به حال مردمی میسوزه که بی خبر میان اونجا ساکن میشن
اگه پول زیاد گرفته باشه چی؟این پول الان باید مال من باشه
نه بابا من که چیزی بلد نیستم هرچی یاد گرفتم از برکت شما دوستانه
حال کردی چقدر برات کلاس گذاشتم؟

نیما سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ق.ظ http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky.com

سلام کوروش خان گرامی !

حادثه ی تلخی بود ! مطمئن باشید که اینا هیچی سرشون نمیشه از این مسائل ، یه سری پست انتصابی رسیده بهشون و هیچ ارزش براشون نداره ! جون مردم همه که مشخصه واسشون مهم نیست !

در مورد اون ساختمون هم که باس بگم ، خیلیا خودشونو هر روز میفروشند ، چه کم و چه زیاد ! باید یقه ی خریدارو پسبید یا فروشنده رو نمیدونم فقط میدونم دوست ندارم که نه خریدار باشم و نه فروشنده !

سلام برادر
واقعا تلخ بود
زمانی که دانشجو بودیم چون حیلی از کتابهای ما رو این آقای وزیر نوشته بود واسمون بتی بود بعد فهمیدم هیچی نمیفهمه این رو فقط بخاطر این واقعه نمیگم کلا ازش شناخت پیدا کردم
فکر کنم کتابها رو هم داده دانشجوها براش ترجمه کردن
درمورد دوم هم صحیح میفرمایید باید مراقب باشیم

افروز سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ق.ظ http://apoji.persianblog.ir

واقعا تلخ بود این حادثه این چند وقت از این حادثه های تلخ کم ندیدیم،خوبه که این حادثه را قابل تحمل تر نوشتی ممنون
همین کارها را می کنی بهت لوح تقدیر میدن دیگه برادر بابا کار درست،

نه بابا من که کاری نکردم

کرگدن سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

جددن نارنجیه ؟!
من بودم مجوز هشتاد طبقه بهش میدادم !
خودمم ام یه هش طبقه از کنارش در میاووردم !

به به استاد اینجا رو منور فرمودید
پس فکر میکنید من واسه چی تاسف میخورم
باید قبول میکردم

الهه سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

سلام...
حادثه ی تلخیه این تو سفر مردن!آدمهایی که سوار هواپیما شدنشون با خودشونه پیاده شدنشون البته به صورت درسته! و سالم با خداست!و اون یه عالمه آدمی که تا همیشه چشم انتظار اون عزیزشون میمونن....آقای وزیر اینا رو نمیفهمه...یه بار که سوار هواپیما بشه و بعد با لرزش هواپیما و تکون های شدیدش و پایین رفتن تدریجی شلوارش رو خیس کنه فرق سیاه و نارنجی رو میفهمه...معنی دلهره رو میفهمه...حس نزدیکی به مردن رو میفهمه....
خدا به خونواده هاشون طاقت تحمل بده....
افسوس چی رو میخورین؟خوشحالم که اونی که خودش رو فروخته شما نبودین...برای اون آدم باید افسوس خورد...۸طبقه رو رو فونداسیون ضعیف ساخته بی خبر از این که پی زندگیش رو از بیخ و بن نابود کرده!

واقعا خدا صبر بده
از دست دادن عزیز خیلی سخته
میبینم که داری بحث ساختمون رو تخصصی میکنی

ساقی سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ http://satiba79.blogfa.com

سلام
دیگه داریم به این حادثه های تلخ عادت میکنیم!
خدا به داد خونواده هاشون برسه.
من دلم برای خلبان و خدمه هواپیما هم خیلی میسوزه.اینهمه تحصیل و زحمت فقط به خاطر نبود امکانات و یه سری مسائل دیگه از بین میره.

همسر من به خاطر شغلش خیلی پیش میاد که همچین پیشنهاداتی بهش میدن ولی به هیچ وجه قبول نمیکنه.
وقتی خونه هایی رو نشونم میده که بسیار لوکس و شیک هستن و میگه به هیچی بند نیست تنم میلرزه که اگه اتفاقی بیفته اون طرف چجوری میخواد جوابگوی اینهمه ادم بشه. ولی متاسفانه میشه گفت که اکثریت خونه ها لااقل اینجا استاندارد نیستن!تو چند تا محله که دیگه هیچی!چون قولنامه این.اگه خدایی نکرده حادثه ای رخ بده فاجعه به معنای واقعی به بار میاد.
چه خوب که قبول نکردین و حالا وجدان اسوده ای دارین.

سلام
خدا حفظ کنه همسرتون رو
راست میگه اکثر خونه ها همین اوضاع رو دارند
خدا کنه زلزله نیاد

بهار سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

امروز تشییع جنازه بود؛ دسته جمعی...

بابت آخرش هم دست مریزاد؛ خدا به داد ساکن هاش برسه.

خدا رفتگان رو بیامرزد و به بازماندگام صبر بدهد

ما(ریحانه) سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

سلام.. من دیگه یواش یواش دارم با شما به کنتاکت میرسم ها!!!!!! چرا سوژه های مارو کش میروید!!!!!!!
ولی جدا از شوخی خدا بهشون صبر بده...

سلام
شرمنده خواهر از این به بعد هماهنگ میکنم

دندانپزشک فهیم سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ http://ddsfahim.blogsky.com

سلام
من که دندانپزشکم هم به راحتی می تونستم ۳۰طبقش رو بسازم فقط به هزار نسخه عکس احمدی نژاد احتیاج داشتم.تازه طرف خودش اخوند بوده و یه ایت الکرسی می خوند و ساختمون رو ضد زلزله می کرد

سلام
اتفاقا یه بار رفتم مطب یه دکتر که در حین معاینه من داشت کارهای ساختمان در حال ساختش رو هم هماهنگ میکرد و برای منم اشتباه غلط داد که کلی مصیبت برام درست شد

فری سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://fernevis.blogfa.com

تو نگران جعبه سیاه نباش .. هنوز معلوم نشده چند نفر توی سانحه بودن!!!! هر کی یه چی میگه برادر.. اون برادر مهندس ساختمون رو بیمه ابوالفضل کرده... اگه اعتقاد داشتی میفهمیدی.. همه این گیرا از بی اعتقادی نشئت میگیره!!!

راست میگی تو آمار هم شک داشتن
اینم درست گفتی حتما اعتقادم مشکل فنی داره

روشنک سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

نتیجه این پست:
۱- جعبه سیاه نارنجیه(قابل توجه وزیر و من و همه بی سواد های دیگه که نمیدونستیم)
۲- شغل کورش معلوم شد
۳-تا میانگین جهانی سقوط فاصله مون کم شد ... یعنی جا داره که ده تا دیگه سقوط داشته باشیم
۴- روحانی ها برج سازند
۵- برای مجوز باید از شرمندگی طرف در بیای...زیاد مهم نیست که کار قانونی نباشه

اختیار دارید شما با سواد واستادید آخه مردم عادی که نباید این رو بدونند ولی وزیر راه چرا
۲-چی بود؟من که نفهمیدم
۳-یه یا علی دیگه بگیم حل شده
۴-روحانی ها بیشتر خراب میکنند تا بسازند
۵-زدی به هدف

آناهیتا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

درود به شرفتون
اینو بخاطر ساختمون اون انسان بی خرد گفتم

خدا به بازماندگان این حادثه صبر بده
این بی شرف ها که میگن تحریم هیچ تأثیری نداشته حالا تحویل بگیرن.طیاره های آدم کششون 100 تا 100 تا می کشه
حالا هی بندازن گردن آب و هوا و خلبان و ....
ملت که می فهمن سر خود بی وجدانشو شیره می ماله

ممنون خانوم
حرف مفت زیاد میزنن اینا
مردم میفهمند ولی کاری نمیتونند بکنن

قندیل سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ http://ghandil.blogsky.com

خیلی تاسف بار بود!
طفلکی مسافرای هواپیما !
دیگه عمرا سوار هواپیما شم!

آخه نمیشه بعضی وقتا مجبوریم سوار بشیم

وانیا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://vaniya1859.persianblog.ir

همیشه همینطوره توجیح های الکی و بی اساس که فقط مارو سرگرم میکنه همش همینه کورش دمت گرم

بله همیشه همینه
ممنون

دختر نارنج و ترنج سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://toranjbanoo.com

سلام دوست خوب من
راستش فکر کنم این جریان سوای از دست دادن هموطنامون (که متاسفانه دیگه شده یه جریان عادی که اگه سالی دو سه بار اتفاق نیفته من یکی واقعا احساس کمبود در زندگیم دارم!!!) کلش جوکه!
بنده ی خدا این آقا کلا هیچی حالیش نیست.. نگرانش نباش شما! مثل بقیه که اصولا فکر کنم از اون یکی کره که فقط وزیر وزرای ایرانی رو توش پرورش می دن و بعد می فرستن مستقیم به مجلس، اومده و خب مشخصه که چیزی از دنیای ما نمی دونه. به نحوی فضاییه!!! درست می شه انشالله یه دویست سال بعد...
والله اگه به من می گفتن کدوم پرواز قراره سقوط کنه مطمئنا همه ی دار و ندارم رو می دادم و بلیط می خریدم و سوارش می شدم.. این زندگیه ما داریم توی این مملکت؟ خوش به حال همونایی که می میرن...
در باره ی پی نوشت آخرتون هم... شما بهتر می دونید که بهای آدم ها این روزها چقدر ارزان شده... متاسفانه!

سلام
فکر نمیکنم ۲۰۰ سال بعد هم درست بشه مگه اینکه نسل این وزیرا منقرض بشه
بابا شما خیلی دل و جرات داری خواهر
واقعا از همه چیز ارزونتر شده

ماهی تنگ بلور سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://hichooopoooch1.persianblog.ir/

تو روح کثیفشون
مگه این جا جون انسان مهمه؟روز روشن جلو چشم هزارتا خبرنگار و عکاس میزن بچه مردمو غرق خون میکنن تو خیابوناین که یه حادثه ی بی اهمیت بود

راست میگی به خدا اینکه حادثه بوده

lilita سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ http://lilitaa.blogsky.com/

تازگیها فهمیده ایم دقیقا کوررنگی چیست! یعنی از نظر علمی اش را فهمیده ایم. اینست که به قاطعیت به شما میگوییم که اوشون کررنگی دارند و لاغیر

خالا این خوب میشه؟درمون داره؟

lilita سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://lilitaa.blogsky.com/

در مورد پی افسوس نوشت هم باید بگم واقعا افسوس چون اینجور ةدمها خودشونم نمیرن که توی اون ساختمون بشینن آدم بگه جهنم. رو سر خودشون خراب میشه! چند تا از همه جا بیخبر رو بیچاره میکنن

ما یه رفیقی داشتیم میگفتیم چرا به این ساختمونا تائید میدی؟اگه زلزله بیاد ساختمون خراب میشه مردم میمیرن تو چی جواب میدی؟
میگفت اگه زلزله بیاد اول از همه خونه خودم خراب میشه و میمیرم و نیستم تا جواب بدم

عاطفه سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

درود بر شما انسان شرییییف.. خدای نکرده سر اون ساختون بلایی بیاد برا کسی مهمه؟ والا اگه مهم باشه..
مگه برا این وزیر خرفت مهمه که هواپیما سقوط کرده؟
در ضمن من یکی دو تا پقی زدم زیر خنده.. حالا نمیدونم اشکال از گیرنده بود یا فرستنده!! اما در هر حال باید بگم فوق العاده مینویسی.. مرسی..

اصلا اون نمیفهمه هواپیما چیه
فرستنده که اشکال داره حالا گیرنده رو نمیدونم
ممنووووون

آدرینا بانو سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 ب.ظ http://adrina.blogsky.com/

ای روزهای تلخ که می آیند هیچ شکری شیرینشان نمی کند...می مانند روی زبانت تا انتها را به گند می کشند

راست میگی ولی ما عادت میکنیم بنده خدا اقوام درگذشتگان

ساده سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ http://arvah-sokot.blogfa.com

حادثه تاسف بر انگیزی بود. خیلی ناراحت شدم.حرفهای شما هم درسته
ولی کو گوش شنوا
کو اونی که باید اینها رو بخونه و عین آدم جواب بده...

اگه پیدا کردید به منم بگید

مامانگار سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام جناب...
...دختر خواهر مدیرعامل مون با دخترش و دوتا نوه کوچولوش ..ومادر شوهر دختر اون دخترخواهره(مادربزرگ پدری بچه ها)...همشون یکجا کشته شدن تواین سقوط !!!!...جمعا 5 نفر بودن...
وحشتناکه !!!!
...درخصوص درستکاری و وجدان کاریتون هم که ..اجرتون با قاضی القضات اصل کاری...
پایدارباشید...

سلام استاد
واقعا متاسف شدم انگار عزیز خودم رو از دست دادم
ممنوووون

وروجک سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://jighestan.blogfa.com

امروز عکساشونو دیدم چقده پسر خوشجیل موشجیل مرده بود دلم سوخت
در مورد ساختمونم که باید بگم متاسفم برای باعثو بانیش
اگه خودشم اونجا زندگی می کرده که کلا خاکتو سرش چون کسی که دلش برای خودش نسوزه برای کس دیگه ای هم حتما نمی سوزه دیگه اه اه اه اخر شیر من خشک میشه از دست اینا
راستی مهندس همکار از اب درومدیم فکنم

دل آدم کباب میشه
وای چقدر عصبانی شدی
جدااا؟مگه شغل شما چیه؟شما هم تو کار تائید نکردنید؟

بهنام سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

میخواستی طنز ننویسی؟ من که مردم از خنده!
الان که داره خوب بارون میباره ولی اگه یه هفته پیش هواپیما سقوط کرده بود میگفتم نزول هواپیمامون از نزول بارون بیشتره مملکته داریم؟؟؟!!!

شرمنده دیگه باعث خندتون شدم
جالب گفتی الانم این حرفت صادقه

پونه سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http:// www.jojo-bijor.mihanblog.com

سلام .ساعت 11:21
هوا سرد و بارانی .
فکر کنم خش....آسمون پاره شده.هی داره میباره.

سلام
اینجا سرد و برفی
من نمیتونم کاری انجام بدم

پونه سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http:// www.jojo-bijor.mihanblog.com

ادب داشته باش بچه

پونه سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ http:// www.jojo-bijor.mihanblog.com

اگه جکه بگو ما هم بخندیم

بهنام چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

برادر کورش کجایی که این پونه داره کامنت های مستهجن میذاره بیا سانسورش کن برادر (آیکون چفیه به گردن!)

بیخیال آخر شبی خوابشون میاد

پونه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ http:// www.jojo-bijor.mihanblog.com

برادر بهنام. اسلام ن علیک .......و بعد از تلاوت سوره بقره....کیف حالک؟؟؟؟
بابا شما مشکل حضمی داری نخون برادر من .چشمت رو درویش کن کامنتت رو بزار برو .


ساعت 1 بامداد.

اینم که با من نبود

دختر ایرونی چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ق.ظ http://iranian-girl22.blogfa.com

خیلی خوب توصیفش کردی هم خندم گرفت هم تاسف خوردم
میدونی؟
انقدر تاسف خوردم خسته شدم واسه همین ترجیح میدم فقط بخندم!!
منم واقعا به خانواده هاشون تسلیت میگم

درسته بعضی وقتا خنده تلخ تر از گریه ست
ممنون از حضورتون

کاغذ کاهی(نازگل) چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com

ببین دست خودم نیست اینقدر با این تیکه جعبه سیاهت خندیدم (البته خنده تلخ ها ) که اومدم وسط پست کامنت بذارم !

((((( بابا اون فیلم بود،هواپیما که سقوط کنه آدم میمیره

با کسی هم شوخی نداره)))))
((((رونالدینیو به سمت راست نگاه میکنه ولی سمت چپ پاس میده)))


(((شایدم کوررنگی داره شب که پیدا کرده فکر کرده)))


میدونم زشته بخندم .... اما چی کار کنم خب !

خدا رو شکر که خندیدید عیب نداره گناهش گردن من

کاغذ کاهی(نازگل) چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com

خدا رحم کرده نخواستی طنز بنویسی !
البته واقعا در پس تمام این خنده ها سرم رو تکون میدادم به نشانه افسوس ها !

میدونی از استدلالهاشون ... اعتماد به نفسشون ... بی حیایی شون ..... رسما همه کم آوردن !

پی افسوس نوشت : بابام و شوهر خواهرم هر دو مهندس راه و ساختمان ان ... اینقدر از این چیزا تعریف میکنن ... بیا ببین چه خبره .... ببین برگه ها رو کی امضا میکنه و چند میخرن و .....

به به با اقوام همکار دراومدیم
خدا رو شکر ما برگه نمیفروشیم

عالم ملکوت چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.malakut.blogfa.com


بسم الله الرحمن الرحیم

لَهُمْ مِنْ فَوْقِهِمْ ظُلَلٌ مِنَ النَّارِ وَمِنْ تَحْتِهِمْ ظُلَلٌ ذَلِکَ یُخَوِّفُ اللَّهُ بِهِ عِبَادَهُ یَا عِبَادِ فَاتَّقُونِ فَاتَّقُواْ النَّارَ الَّتِی وَقُودُهَا النَّاسُ وَالْحِجَارَةُ أُعِدَّتْ لِلْکَافِرِینَ

بالای سرشان سایبانهایی و در زیر پاهایشان سایبانهایی از آتش دارند . این چیزی است که خداوند ، بندگان خود را از آن می‌ترساند ؛ پس ای بندگانم ! خویشتن را از عذاب من نجات دهید و از [ آتشى ] که هیزمش مردم و سنگ هایند ، بپرهیزید . آتشى که براى کافران آماده شده است

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

[تشویش] سلام دوست عزیزم ... ایا تاکنون وصف دوزخ و جایگاه ابدی گناهکاران و انان که به خدا و رسول خدا ایمان نیاورده اند را شنیده اید ؟؟؟؟ ایا میدانید از پس مرگ چه عاقبتی در انتظار اهل عصیان است ؟؟؟ دعوت شدید به عالم مقدس ملکوت تا وصف جهنم را خود دیده و ما را با اندیشه خویش یاری کنید [تشویش]

هلیا(دختری) چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

یه sms امروز برام اومد مربوط به پستت بود گفتم اینجا برات بنویسم:
شهادت را با ما تجربه کنید ....................
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

عالی بود بسی خندیدم

پونه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ http:// www.jojo-bijor.mihanblog.com

زبونت رو ببر توووووو

سهبا چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . حیف که امروز حال طنز خوندن ندارم وگرنه مگه میشه از طنز قشنگ شما لذت نبرد ؟
بابت حضورتون و تبریک قشنگتون ممنون .

برگرد بیا بخوووون این طنز نیست
خواهش میکنم

مومو چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://mo-mo.blogsky.com

دست هایی در کارند که بعضی چیز ها که باید بریزن زمین رو هوا می مونن و اون چیز هایی که باید رو هوا بمونن می ریزن زمین!
حالا هی بگین دست هایی در کار نیست!
آقا از ما گفتن!

خیلییییی باحال بود استاد

بهنام چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

سلام خدمت برادر کورش و خواهر پونه... قراره از هفته ی دیگه پلیس اینترنتی درست کنن واسمون تا از نوامیس و اینها دفاع کنه! منم میخوام برم استخدام شم توش! فعلآ گفتن یه هفته گفتن جان و عزیزم و از این جور مستهجنات رو بذار کنار و همه رو خواهر و برادر صدا کن شاید استخدام شی!!!! از بیکاری که بهتره! من اول هم میام شما ها رو میگیرم! بد برداشت نکنید بابا اینقدر بی معرفت نیستیم که میگیرم میبوسم!

چکار میکنی؟بوس میکنی؟
شرم نمیکنی؟؟؟؟
من رو قاطی این جریانا نکن
اینجا خانواده رد میشه

lilita چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ http://lilitaa.blogsky.com/

نه تا همین الان که من دارم باهاتون صحبت میکنم و تا جایی که من شنیدم هیچ درمانی نداره
شرمنده که امیدتو نا امید کردم جوون

حالا من چیکار کنم؟

جزیره چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
نه اشتباه نکنید این ذوق برای چیزه دیگه ای بود
هم اکنون متوجه شدم داره برای جوانان در اینترنت اشتغال زایی میکنن.من هم میخوام جز منکرات اینترنتی شم.بهنام کجا بایذ برم ثبت نام؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط بگم من برای رضای خدا کار نمیکنماااااااااااااااا من حقوق میخوام.زن و بچه خرج میدم بابا.
در ضمن ما طی این معدود سالها در نت پاکی خود را به جامعه وبلاگ نویسا و وبلاگ خوانا و همه ثابت کرده ایم


فقط یکم نیشمان در این فضا باز بوده که انرا به حساب جلافت نگذارید خوشرو بودیم به گفته پیغمبرمان

اینجا هم مرکز اشتغال زایی شده
منم نمایندگی گرفتم
از متقاضی ها ثبت نام بعمل میاد

جزیره چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

ببخشید توی کامنت قبلی هول شدم یادم رفت بگم با سلام و صلوات بر محمد و خاندان پاکش( این کامنت کاملا جدی بوده و هرگونه برداشت شوخی گونه پیگرد قانونی و شرعی توسط عزیزان منکراتی و فرشته ملائکه را داراست.از هرگونه شوخی پیرامون ان بپرهیزیدونیشتو ببند اقا)

این پاچه خواری بوددیگه برادر مگه نه؟؟؟؟؟

سوگل چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://sogooool.persianblog.ir/

عالی بود
خیلی قشنگ می نویسی
چنتا پست خوندم
راستش انقد خوب وخوندنی نوشتی که اصلا یادم رفت درباره ی یه فاجعست
مشتریه نوشته های قشنگتونم از امروز
موفق باشید
چون شکلکاش زشته نمیذارم گل هم نداره
گل گل گل

ممنون از حضورتون
خوشحال میشم بازم تشریف بیارید

سپیده چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

چه کنیم ما با اینهمه دکی چیز فهم ... خدایااااااااااا

چرا من تا حالا فکر میکردم افسوس میمونه تو دل ؟؟

اگه تو دل میموند که دلمون میترکید

سپیده چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

جناب کورش گرامی بیا این کامنتت رو درست کن برادر عزیز... من هیچی بقیه چی میگن ؛شعرهاتون رو میافتم چیه !! با ما به از این باش که با خلق جهانی

شرمنده اشتب شد
خدا بگم این لب تاپ رو چه کنه
خواهر آبرومون رو حفظ کن

سپیده چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

بیا وب من دعوتی امرجنسی زود بیا بخش نظرات

با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اومدم

پونه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http:// www.jojo-bijor.mihanblog.com

من اومدم

خوش اومدید

پونه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ http:// www.jojo-bijor.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد