خفه شدیم،باد رو ولش کن


قبل از رسیدن به اصل مطلب و ادامه مطلب یه مطلبی رو میخوام بگم

امروز که بعد از مدتی تونستم بیام نت داشتم وبلاگ رفیق جوگیرمون رو میخوندم که رسیدم به این پستش.حالا کاری به این ندارم که یه آدم عاقل وقتی یه عالمه گزینه واسه انجام دادن و تماشا کردن داره چرا باید بره نصفه شبی کفتار نگاه کنه

یه دوست عزیزی تو کامنتهای اون پست فرموده بود با خوندن اون پست یاد بنده حقیر افتادن.با خوندنش مردم از خنده.من که هرچی تلاش کردم نفهمیدم منظورشون چیه.آخه ایشون قیافه بنده رو هم که ندیدن.یعنی اخلاقم شبیه اون جونوراست؟صدای من شبیه اوناست؟کلا چی من شبیه اوناست؟

قبل از ایشون چند نفری گفته بودن با دیدن تام کروز یاد بنده میفتن ولی این یه مورد جدید بود

به هرکسی که حدس درست رو بزنه و بگه چرا ایشون با خوندن اون پست یاد بنده افتادن جوایزی اهدا میشه.جایزه نفر اول هم اینه که به عنوان طعمه در اختیار همون شبکه منحوس قرار میدم تا کفتارا بخورنش



 

اول این لینک رو بخونید

البته اگه حال ندارید بخونید یا اینکه میترسید اعتبار اینترنتتون حروم بشه نرید

من خودم کلیاتش رو میگم:

کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران در جلسه ای که احتمالا آب معدنی آن مورد دار بوده

و به نظرم مقداری ناخالصی درش وجود داشته به این نتیجه رسیدن که ساختمانهای بلند

واقع در غرب تهران مانع از ورود باد منجیل میشود و همین باعث آلودگی هوای تهران شده

 

منم تو خونه یه کارگروه یه نفره ترتیب دادم تا ببینم چه چیزای دیگه ای باعث آلودگی هوای

دلپذیر تهران میشه(دیگه خرج بالا رفته وسط پست تبلیغات هم میزارم دیگه-اگه متوجه نشدید باید عرض کنم که برید سس دلپذیر بخرید حرف هم نباشه.شما هم عادت کردید درباره هرچیزی براتون توضیح بدم؟همینکه میگم بخرید کفایت میکنه)

و اما کشفیات بنده در خصوص آلودگی هوا:





1-کبریت

 

بله یکی از مهمترین منابع آلودگی کبریته.حتما وقتی کبریت رو خاموش میکنید دیدید که

دودی ازش بلند میشه میدونی اگه هرکی در روز یه کبریت روشن کنه تقریبا 10 میلیون

کبریت در تهران روشن میشه و دودش میره تو حلق ما ملت بدبخت.

مگه نشنیدید که میگن قطره قطره جمع شود وانگهی دریا شود(راستش درباره این وانگهی هم حرف و حدیث بسیار_ که اینجا جای صحبت درباره اون نیست)

 

 

2-سیگار

 

همه میدونن که سیگار پدر سلامتیه و نیازی نیست که درباره فوایدش توضیح بدم

شما هم اصلا نترس نمیخوام بگم سیگار چیز بدیه و نکش و از این حرفا

جوگیر هم نشو و بخاطر مردم و خودت سیگار رو نزار زیر پات و له نکن

اگه واقعا از کشیدن سیگار توبه کردی میتونی سیگارت رو بفروشی و

خرج امور عام المنفعه کنی

فقط میخوام بگم شما یه لطفی بکن و این دود رو دیگه نده بیرون

میدونم برات زحمت میشه ولی دود رو بده بره پایین یا اینکه یه جایی رو پیدا کن که

دود رو از اون بدی بیرون تا دود تصفیه بشه.اینجوری شاید دود به درد کاری هم بخوره

اصلا میتونی یه کیسه هم برداری و دودهای خروجی و تصفیه شده رو جمع کنی و

بری تو سطح شهر داد بزنی و بگی:

هوای تازه دارم      هوای از جایی  گذشته دارم      هوای از صافی گذشته دارم

 

 

3-بادهای خروجی

 

اینجا مدنظر بنده باد خروجی از گلو هستش که بهش میگن آروغ یا ...گلو

البته این باد بیشتر از اینکه در دسته بندی آلودگی هوا قرار بگیره در گروه

آلاینده های صوتی میگنجه.البته در این باد هم ذرات ریزی وجود داره که با چشم مسلح

دیده نمیشه ولی بشدت هوا رو آلوده میکنن.

درباره سایر بادها هم توضیحی نمیدم خودتون برید تحقیق کنید.آخه هرچیز خنده داری رو که نباید گفت یکم هم به مغزتون فشار بیارید و خودتون حدس بزنید.

البته گروهی از محققین هم میگن بعضی از این بادها هم خوب هستن و باعث از بین رفتن آلودگی ها میشن فقط باید لباسهایی که مانع خروج این بادها میشن از مسیر خارج کرد

 

 

4-کباب

 

کباب شامل:برگ،کوبیده،جوجه،قفقازی،بختیاری،سلطانی و خانواده محترم رجبی و همسایه طبقه بالایی

100 بار به بساز بفروش ها گفتم واسه این ساختمونا باربیکیو درست نکنید به گوششون نرفت که نرفت

اگر هم درست کردید حداقل یه لوله گاز واسه اونجا بکشید تا ملت مجبور نشن از ذغال استفاده کنن.چون اینجوری مشکلات 2 برابر میشه

دود کباب که تو هوا میپیچه میدونید چقدر هوا رو آلوده میکنه؟دود ذغال هم اضافه بر اون

بعد از پرداخت یا-ر-ا-نه ها هم که وامصیبتا.ملت حساب بانکیشون پر پول شده و نمیدونن با این پولا چکار کنن.واسه همین تا وقت فراغتی بدست میارن میرن جوجه میزنن به بدن

 

 

5-فحش

 

البته بسته به نوع فحش،نوع آلودگی هم فرق میکنه

مثلا بعضی از فحش ها هستن که عبارت سوخته در اونا بکار رفته مثل پدرسوخته

خب مشخصه که بو و دود حاصل از این سوختگی باعث آلودگی میشه.پس بهتره

قبل از اینکه پدر،مادر یا هرکدوم از اقوام دچار سوختگی بشن بحث رو با طرف مقابل کوتاه کنید و حق رو بهش بدید.در غیر اینصورت هم فامیلتون میسوزه و هم ریه خودتون در اثر تنفس دود و دم دچار مشکل میشه

بعضی از فحش ها هستن که معروف به فحش های کش دار هستن.این نوع فحش ها همونجوری که پدر و مادرامون از قدیم گفتن باعث میشه که دهانمون کثیف بشه و بوی بد بده

این بو هم باعث آلودگی میشه

پس بهتره در موقع عصبانیت به همون اسامی حیوانات اکتفا کنید.این اسامی فقط باعث

کثیفی دهان کودکان میشود و درباره بزرگسالان تاثیری نداره

 

 

6-خوراکی ها

 

حتما میدونید منظورم کدوم خوراکی هاست

بله درست حدس زدید:سیر

اعتماد به نفس یه سری من رو کشته.طرف تا خرخره سیر خورده(سیر بخوره ولی سیر نخوره) یعنی اونقدر خورده که سیر از گلوش داره در میاد.خب معلومه دیگه ایشون دیگه

بوی سیر خورده شده توسط شکم مبارکش رو متوجه نمیشه چون خودش مصداق سیر شده

وجودش در سیر متبلور شده.اونوقت فکر میکنه دهنش بو نمیده.

فکر کنم سیر اثرات تخم کفتر رو هم داره آخه با خوردنش نطقشون هم باز میشه و میرن بالای منبر.تازه خیلی بخوان به روی مبارکشون بیارن میگن:

میدونی سیر چقدر خاصیت داره؟یه سری چقدر سوسول بازی درمیارن و میگن سیر بو داره مرد باید دهنش بو بده.اصلا مرد اگه دهنش بو سیر نده(یا سیگار) و جورابش بوی سگ مرده نده که مرد نیست.

 

 

7-حرف

 

الان پیش خودتون میگید کورش دیگه داره شعر و بر میگه ولی باور کنید حرف هم واسه محیط زیست ضرر داره.اصلا مگه درباره حرف بودار چیزی نشنیدید؟

حرفی که بوداره احتمالا بوی خوبی نداره

وقتی حرف بو دار میزنی تازه باعث میشی یه سری آمپرشون بره بالا و خونشون کثیف بشه

بعد هم برای پایین آوردن آمپر و تمیز کردن خون کلماتی رو به زبان میارن که همان کلمات کشدار هستن.

و

و

و


نظرات 41 + ارسال نظر
جزیره سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ

من نمیخام اول شم ،اصرار نکنین لطفا

جزیره سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ

خب تخصیر من چیه که فقط یه نفر آنلاینه، خب هرکاری میکردم باز هم اول میشدم
متاسفم که باز اول شدم

ما(ریحانه) سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

یه چیز دیگه رو هم یادت رفت برای آلودگی هوا ها... باد معده...حالا لوبیای قورمه سبزی به این حد وحشتناک نیست. ولی برای آش یا آبگوشت!!!!!!
یه عده هم به قول شما خدای اعتماد به نفس.. گند میزنن به هوای محیط و با ریلکسی تمام وقتی ملت به حال اغما افتادن و میگن اه اه این بوی چیه. میگه کدوم بو؟ من که بویی احساس نمیکنم!!!!

جزیره سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

تا جایی یادمه اون پست و نخوندم و فقط کامنت اول شدن گزاشتم، ولی خب واسه یافتن شباهتش با شما هم که شده حتما میرم میخونمش


لینک دومو نمیخونم،همینکه حجممو برای خوندن پستای طولانیه شما هدر میدم که بسه


حالا برم ادامه مطلب

ما(ریحانه) سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

هان یادم رفت بگم که تو قسمت باد های خروجی خوب توضیح ندادی من تکمیلش کردم

ما(ریحانه) سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

ای جزیره ناشناخته .. چیه هی وسط کامنت های من پارازیت می ندازی. این دو تا کامنت من باید پشت سر هم قرار میگرفت!!!!!

جزیره سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ

ریحانه چرا اینجوری به قضیه نیگا نمیکنی که کامنت تو وسط سه تا کامنت من اومده

کوروش خان شعر و بر نیست، شر و ور(ه)، بله

یعنی من که با خوندن این پست کلی حال کردم ولی خب فک کنم درستش اینه که بگم:ایشششششششش چقده چندش بود بعضی مواردش(مامانم اینا)

اون جوراب مرد باید بوی سگ مرده بده خیلی باجال بود. الحمدلله که اقایون همشون به اعتقاداتشون پایبندن:دی

هاله بانو سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

ای وای بازم پست طولانی
چرا اذیت می کنید جناب تمدن

محدثه سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

الان من خب چشم ندارم بخونم!
بذار بعد از عروسی میخونم! :دی

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

سلاممم و اینا جناب تمدن
کار گروه تون ما رو کشتوند
اون تمیز کردن و تصفیه خون هم راهکار خوبی بود..

بهنام چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

سلااام
این قسمت خوراکی ها خیلی جالب انگیز ناک بود!

میگم حالا پستای خودت خیلی کوتاهن هی لینک هم میدی حالا؟!

مهربان چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

در زمینه فحش بیشتر توضیح می دادی کاش...
من خوب متوجه نشدم
برای هر فحش لطفا یه مثال بزن.
بگو ... سوخته مثل فلانی
یه آدم هم برای کش دار ها مثال بزن
آفرین


silent چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

من که می گم بزرگترین عامل آلودگی هوا "وجود انسانه"

رضوان چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://zs5664.blogsky.com/

دیشب بفرمایید شام رو دیدی؟؟؟؟؟؟

سارا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

ینی خدایا شکرت که من تهران زندگی نمیکنم چون اگه اونجا بودم احتمالن باید میمردم تا شهر تمیز بشه آخه خودتون میدونید که ما خراب ملتیم و این حرفا اصلن یکی برای همه همه برای یکی
اصلن جانم فدای رهبر

عاطی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

:))))))))))))))))))

بسیاااااااااااار زیبااااااااااااا:)))))))))))))))))))))))))))


شازده کوچولو چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

ما از همین تریبون از پستهای طولانی و آ؛لوده شما حمایت می کنیم
حتی اگر مثل این پست شر و بر باشد
تکبیر

عسل جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com

اوه اوه
عجب کشفیاتی
ای وللللللللللللل
شاد باشی

بای

آوا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

برن بنزیناشونو درست کنن و هی
ادعای خود کفایی نکنن که این
جوری موتور ماشیناerror ندن
تا خروجیش بشه اون دودای
خوشگل!!!!!!!!!!!! والا با
این.............الله اکبر
مررررررررررسی پست
مرسی کوروش خان
جان................
یاحق...

نیما شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

یعنی چطوری میشه یه آدم در مورد همه چی نظر بده ؟

کوروش جان، رفیق من، این مسائل خارج از حیطه ی تحصیلی توئه ! بی خیال بابا !

منجوق شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

می گم یه سر به این خانم ابتکار بزن البته نه وایستا خودشون باید بیان دنبالت ازت درس یاد بگیرن

هاله بانو شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

به خدا نیومدم پست به این طولانی رو بخونم فقط اومدم بگم ۲۸ روز مونده مبارک

صالی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

یعنی این 7 تا گزینه رعایت شه هوای تهران دلپذیر و دل انگیز می شه؟
مورد 3

کارینو یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ http://shoele.blogsky.com

سلام...
چه قلم زیبایی و چه تفکر متعالیی...

هر کسی نمیتونه یه همچین طرز تفکری داشته باشه..
به امید روزهایی با هوای آفتابی و آسمان آبی و پر از اکسیژن نه دی اکسید کربن...


زیبا نوشت هاتون دلنشین است...

نیاز یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.hamnafas-zahra.blogsky.com

خوب داداش خودت بگو قیافتو تا من حدس بزنم چه شکلی هستی!!!!

سوگل یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ http://sogooool.persianblog.ir/

از دسته شما

مثل همیشه مطلب باحالی بود

مرسی

گل گل گل

[ بدون نام ] دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

دوست داشتم خیلی با حال بود مثل همیشه.

سایه سپید دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://khateratEgahBgah.persianblog.ir

سلام...ممنون که به یادم بودین...شاید دیر...ولی باز هم حضورتون.....خیلی خیلی شادم کرد...اون روزها گرفتار بودم و فرصتی برای تشکر نبود...اینه که الان خدمت رسیدم مهندس....چه خبرا؟! خوبین!؟

شازده کوچولو دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

اول اینکه چرا جواب کامنتا رو نمی دید؟
بعد اینکه لطفا آپ بفرمایید
لطفا یه پست مثل پارسال راجع به خونه تکونی برای توجیه آقایون بنویسید پلیز

ماهور سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

مرسی عزیزم که بهم سرزدی

جزیره سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

میاین کامنتا رو جواب میدین یا باهات مفهومی برخورد کنم

نسیمه چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

همین وبلاگ خودت فکر می کنی کم هوا رو آلوده می کنه؟!!

عسل پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com

ای بابا
آژ بفرما

آژم

الان دیدم بجای پ زدم ژ !

سایه سپید پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ http://khateratEgahBgah.persianblog.ir

سلام...پیام خصوصیتون رو مطالعه بفرمایین
ممنونم

پونه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com/

مریم نگار(مامانگار) پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

کورش خان خیلی خیلی ممنونم از لطف و مهربانی تان...
..سپاس فراوان..

جزیره پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام علیکم
میگم نمیتونستی یه پست خشک و خالی بنویسی و روز جهانیه زن رو تبریک بگی

یعنی واقعا یادت نبود امروز روز جهانیه زنه؟یعنی امروز سرخ و کبود شدی توسط هلیا به خاطر فراموشیه چنین روزی؟اگه یادت بود پس کادو چی گرفتی برا هلیا جان؟

ایکون یه ادم پررو که به رو خودش نمیاره ضایع شده

گنجشک پرگوی باغ جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ http://gholakeyadha.blogfa.com

ممنون دوست عزیز
مثل همیشه عالی نوشتید!

خوشالم که سیگاری هم نیستید!!!

تازه شم من منتظر بودم ادامه دار باشه زود سروته قضیه هم آوردین این دفعه!!!

نمی دونم اینبار می خواهین مثل طغرل بفرمایید شام چه جوابی بدید!!!

سحر جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

اتفاقا منم وقتی باب راس (نقاشه کله فرفریه !) رومیبینم یاد شما میافتم ..!‌حالاقبل اینکه نظرسنجی بذاری خودم میگم چون اولین باری که اومدم اینجا ..سر قضیه نقاشی ها بود ..!
این مورد بوی کباب فکر کنم از هم همهم تره چون علاوه بر اون دل های بعضی ها هم میسوزه ..بعد این سوختگی هم خودش الودگی داره ..!!
راستی این کامنتی که گذاشتی چه معنی داشت ؟ روز زن رو تبریک بگی ؟؟!! یه جوری گفتی رفتم تقویم نگاه کردم ..!!

دختری از یک شهر دور دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

ااااا من واسه این پست کامنت نذاشته بودم؟؟؟
من شماره ۳ رو دوس دارم!!! خیلی باحال بود!!! اره دیگه الودگی شدید و این حرفا به وجود میاد!!!!

Don Quixote دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://donquixotte.blogfa.com

سلام عمویی
اومدم بگم عیدت مبارک
سال خوبی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد