میخوای بگم چند سالته؟


قبل از هر چیز باید توصیه ای بهتون بکنم:

اگه الان در حال خوردن چیزی هستید و در کنار خوردن و آشامیدن میخواهید متنی هم به بدن بزنید و احتمالا اشتهای خود رو افزایش بدید همینجا توقف کنید و نرید به ادامه مطلب.

اگه مقداری اضافه وزن دارید حتما موقع غذاخوردن اینو بخونید(البته هیچ خانومی شامل این بند نمیشه چون خدا رو شکر همه خانوما اندامشون متناسبه و زدن تو پوز مانکن های شبکه فشن)

چند روز پیش تو خبرها شنیدم که دانشمندان موفق شدن به روش جدیدی برای

تخمین سن آدمیزاد دست پیدا کنن.فکر میکنید این روش چیه؟

به شناسنامه و کارت ملی طرف نگاه کنن؟

از خودش بپرسن؟

از مادرش بپرسن؟

از ثبت احوال استعلام کنن؟

همه اینا که گفتید درست بود ولی اینا قبلا کشف شده بود



روش جدید دست یابی به سن از روی بزاق دهان ـ

فکرش رو بکنید بری پیش دانشمندی که این رو کشف کرده

تو برخورد اول بجای اینکه ازت بپرسه چند سالته یه لوله آزمایش میگیره جلوی دهنت

میگه تف کنن ببینم

شما هم مات و مبهوت از این حرکت میمونید که جریان چیه

شما هم چاره ای ندارید جز اطاعت امر و ارایه مستندات

 

حالا برید ادامه مطلب تا بهتون بگم این شیوه واسه چه مواقعی کاربرد داره و

اصلا واسه چی دانشمندا به فکر همچین ایده ای رسیدن

 

1-

کاربرد مهم این روش برای تشخیص صغر سنه

چیه بابا؟اشتباه ننوشتم.منظورم سن صغری خانوم نیست

حتما دیدید که در بازی هایی که واسه نونهالان و نوجوانان برگزار میشه

همیشه تعدای پیرمرد هستن که علاقه به بچه ها دارن.آهای منحرف منظورم نظر سوئ

نسبت به بچه ها نیست.یعنی اینکه خیلی از پیرمردا هستن که دوست دارن

هنوز بچه باشن و با بچه ها فوتبال یا هرچیز دیگه ای بازی کنن

این عزیزان گاها مشاوره هایی از زنان سالخورده ای میگیرن که با چندین عمل زیبایی

خود را بجای دختر 14 ساله به پسران فلک زده غالب میکنن

و اینجوری ظاهر قضیه را یه جورای ماست مالی میکنن

میمونه مستندات که اونم با استفاده از مقداری چرک کف دست و

روابط به میزان لازم قابل تهیه است

با استفاده از همین موارد ما تا حالا تونستیم در رشته های مختلف

تیم پیشکسوتان رو بجای تیم نونهالان روانه مسابقات درون مرزی و برون مرزی کنیم

و پوزه دشمنان رو به خاک بمالیم و یه چیزایی رو به اهتزار درآریم

 

 

2-

راستش گفتن کاربرد دوم خیلی جرات میخواد

یه جورایی من با گفتن این کاربرد دارم با جون خودم و خیلی چیزای دیگه ام بازی میکنم

ولی برای اینکه تلاش دانشمندا رو زمین نمونه مجبورم این رو بگم

اصلا توصیه میکنم خانوما این بخش رو نخونن اینجوری نه به کسی برمیخوره و

نه نتیجه فسفرسوزی جماعتی بیکار هدر به باد فنا میره

همه میدونیم که خانوما به سنشون یه ذره(دقت شود فقط یه ذره)حساس تشریف دارن

یکی از معضلات آقایون اینه که قبل ازدواج نمیتونن به سن واقعی دختری که

بهش دلبسته ان پی ببرن

این کشف بارقه ای از امید را در دل جوانان دمیده(دقیقا نمیدونم بارقه را میدمن یا روشن میکنن یا کار دیگه ای میکنن.شما با توجه به صلاحدید و علم خود گزینه موردنظر را جایگزین بفرمایید)

احتمالا از این به بعد به همراه آزمایش اعتیاد و ژنتیک و ایدز و ... آزمایش تعیین سن

هم به آزمایشات قبل ازدواج افزوده میشه

شاید پیش خودتون بگید 2 یا 3 سال اختلاف سن چه ارزشی داره؟بیا و معامله رو بهم نزن

منم قصدم بهم زدن معامله نیست ولی این موضوع خیلی اهمیت داره

چند سالی هست که سن عروس خانوم شده معیار تعیین تعداد سکه های مهریه(البته یه 1000 یا 2000 به سن اضافه میکنن)

چند روزی هم هست که سکه واسه رکورد شکنی و ثبت در کتاب گینس بی تابی میکنه

پس 2 تا سکه هم خودش کلیه.2 تا سکه یعنی چند ماهی کمتر در زندان بودن

 

بعد از این کشف بود که خیلی از حقایق بر من روشن شد.تازه فهمیدم که

ای بابا من چقدر از مرحله پرت بودم و نگاهم به بعضی مسائل چقدر سطحی بوده

تو ذهن خودم بوسه را به چند دسته تقسیم کرده بودم

بوسه مادر و فرزندی،بوسه پدر و پسر،بوسه دوستانه و ....

فکر میکردم اون بوسه های مورد دار دوران نامزدی حکایت از عشق وافر جوانان دارد

با این کشف فهمیدم زهی خیال باطل

این عزیزان در این دوران دارن نمونه برداری میکنن و بزاق حاصله رو واسه دانشمندان ارسال میکنن

فقط عزیزان باید مراقب باشن که بزاق ها مختلط نشن تا نتیجه آزمایش قابل استناد و محکمه پسند باشه.یه بنده خدایی این توصیه رو جدی نگرفت و مجبور شد به اندازه سن مادربزرگش مهریه خانومش رو تعیین کنه.این پیام رو واسه 10 نفر ارسال کنید تا انشاا... مهریه کم نصیبتون بشه

 

3-

کاربرد مهم دیگه این اکتشاف در ورودی سینماهاست

حتما میدونید که بعضی از فیلم ها مخاطبشون سنین خاصیه

مثلا بالای 12 سال یا بالای 16 سال یا بالای 18 سال که البته مورد آخر تو کشور ما کاربردی نداره.احتمالا از این به بعد در ورودی سینماها دستگاهی قرار میگیره که افراد مشکوک باید مقداری از همونی که نمیخوام زیاد اسمش رو ببرم بریزن توی اون و منتظر اعلام نتیجه بمونن

شاید شما بالای پشت بوم خونه تون یا تو بالکنتون از اون بشقاب های مورد دار دارید و اگه بچه کوچیک هم تو خونه داشته باشید با معضل کنجکاوی اونا مواجه شدید.قفل کردن شبکه ها هم چندان مثمر ثمر نیست چون بچه های این دوره و زمونه شیطون رو درس میدن و براحتی شکستن فی-ل+تر میتونن قفل ها رو هم باز کنن

پس باید به سازندگان گیرنده های امواج توصیه کرد قسمتی رو روی دستگاه نصب کنن تا با تست بزاق دهان کاربر قفل کانالهای مورد نظر باز بشه

فقط یه نکته رو باید اینجا ذکر کنم.از بزرگسالان تقاضا میکنم بزاق خود رو هرجایی نریزن و حسابی مراقبش باشن و اگه جایی اونو انداختن حتما آثارش رو از بین ببرن تا مورد سوئ استفاده بچه ها قرار نگیره

اینجوری میشه یه سری شغل جدید هم ایجاد کرد.میشه رفت میدون انقلاب و در کنار فروش فیلم و عکس و پا-سو-ر یواش توی گوش نوجوانا بگن:


بزاق بالای 18 سال-بزاق بالای 18 سال


نظرات 64 + ارسال نظر
تیراژه شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

اول!!

مبارکه

تیراژه شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

خب..برویم سراغ متن..تا اینجا که نامزد جایزه ی "گرمی" شدیم!! برویم تا آخر متن ببینیم "اسکار"ی نهایتا "گلدن گلابی!" چیزی بهمون میرسه ببریم خونه یا نه؟
همه ی اینا که گفتم به خاطر همون " تو پوز زدن" بود!
بدبختی نمیدونم جایزه ی خوش تیپی چیه واسه همین جوایز سینمایی ردیف کردم..اصلا بیخیال..ما به همون دختر شایسته ی سال شدن هم قانعیم!
وای چقدر حرف زدم!!!...آقا ما رفتیم سراغ متن..فعلا!!!

ما جایزه گرمی سردی کیلویی و قص علی هذا نداریم
گلابی و سیب و انار و لیمو هم نداریم
گیرم که جایزه خوش تیپی هم داشته باشیم نمیدونم این به شما چه ارتباطی داره
کار خوبی میکنی برو متن رو بخون یه چیزی یاد بگیری

تیراژه شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

ایییییییییی!!
چه تف تفی بود این پستتون!
والا ما که بالای 18 سالیم..پسر هم نیستیم که جوش مهریه دادن و زندان رفتن بزنیم... کلا بچه مثبت هم تشریف داریم.پس زودتر بریم تا این نمونه های" اسمشو نبر"تون حالمونو خراب تر نکرده!!!
والا با این پست هاشون!!!!

شما که بالای ۳۵ سال بهت میخوره.از نظر قیافه تون میگما

تیراژه شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

حالا بی خیال اسکار و گلدن و کوفت و گلاب!
لطف کنید جایزه ی اولی و دومی و سوم شدنمون رو بدین که بریم...!!
فقط جایزتون هر چی میخواد باشه ولی خواهشا خوراکی نباشه!!
مجددا: والا با این پست هاشون!!!

شما کار و زندگی نداری؟میخوام بدونم این جایزه ها به چه کارتون میاد
هااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دل آرام شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

کوروش خان رسما حالمو به هم زدیا ! آخه اینم شد موضوع ؟!
میگم شما نمیخواد نگران پسرا باشی ، هزار جور ترفند بلدن که از زیر اون "دو زار" مهریه دربرن
هیچی دیگه الان حالم یه جوری نمیتونم بیشتر از این ادامه بدم ...

این به اون عکس غذای چینی در
پسرای بدبخت اسمشون بد در رفته

م ه دی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://goftareazad2.blogfa.com

5 نظر اومده ، 4 تاش مله یکیه و آخریش مال یکی دیگه .
پس من میشم سوم !
خدا لعنت کنه مخترع این اول دوم گفتنا رو ...!!
با این پستت خیلی حال کردم به خلاف بعضی ها که دارن بالا میارن !!!!!
یه مزیت دیگه رو ننوشتی که بالای 45 ساله !
بعدا در گوشی بهت میگم !

شما سروری.اصلا بفرمایید اول
خدا رو شکر که یکی خوشش اومد
من چون زیر ۴۵ سالم پس نمیدونم منظور شما چیه

ruby شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

یعنی خوب بود؟

ناهید شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ http://nahid2369.blogfa.com

من پیشنهاد میکنم شما خودت بیا برو دانشمند شو اصلا...یا اینکه برو وردست رئیس جمهور گرام تو کار سکه واینا باش

من همین الانشم دانشمند.نخند باور کن

خورشید شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ http://khorshidejonoob1.blogfa.com

این قسمت اخر از همه مهمتر بود ها .... همین یه قلم رو کم داریم که این مورد هم بازار سیاه دار بشه ....
دیگه ببینین اونوقت چه شیر تو شیری می شه مملکت ...

اصلا همچین چیزی بعید نیستا

آذرنوش شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com


عجب تف تف بازاری بود

اه اه حالم بد شد

فاطمه شمیم یار شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام کوروش خان
احوالات اینجانب حین خواندن پست

....
این آیکون هم چون کاربردش رو درست درمون نفهمیدم
گذاشتم شما با حس موشکافانه و عمیق بنگرید

سلام فاطمه بانو
چقدر احوالات شما متغییر بوده یعنی پستم اینقدر اوضاعش خرابه؟
من جریان این آیکون را با حمید خان ابر چندضلعی درمیون میزارم تا بفهمم معنیش چیه

دلتنگ شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ http://ashianeyedardhayam.blogfa.com/

چه پستی بود البته منم خیلی حالم به هم نخورد فقط بد از خستگی کمی خندیدم و بهم چسبید. نه که تف هم زیاد داشت دیگه زیادی چسبید

من تو اطرافم ندیدم کسی اون قدر به سنش حساس باشه؟

خدا رو شکر که حالتون خوبه.البته من تا حالا نشنیده بودم که تف خاصیت چسبندگی داشته باشه.این کشف شما بودا

آوا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

واااااااااااااای در عین
نهایت حال بهم زنی
خیلی باحال بود...
مررررررررررررسی
اما خیلی بدرد ما
۱۶-۱۷ ساله ها
نمیخوردخب...
بهمون برخورد
یجوراااااااایی
هوووووووور

یاحق...

شما داری سنت رو راست میگی یا همون جریان این پسته؟

محدثه شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

آخجوووووووووونننننننننننننننمممممممممممممم!!!
یعنی همین که کیانا نیس یعنی من اولم!!! :دی!
هورررررررررااااااااااااااااااااااااااا!!!
سلام کن دایییییییییییییییییی!!!
میگم این دانشمندا اینهمه وقت میذارن رو اینجور مزخرفات،اگه یه کم وقت میذاشتن الان مهندسا بیکار نبودن!!!
چ ربطی داشت!!

ب نظر من اون مورد اول و دوم خیلی کاربرد مهمی بودن!

ووووووویییییییییییی!من فردا امتحان دارررررررررمممممم!!!

من جرات نمیکنم درباره اول شدن شما یا کیانا نظر بدم.این امر رو به شما واگذار میکنم
شما هنوز ترم اولی داری غر میزنی واسه بیکاری؟به جای این حرفا بچسب به درس خوندنت
تا حالا مگه حرف با ربط هم زدی که اینجا دنبال ربط تو حرفات میگردی؟؟؟!!!
ایشاا... که این یکی رو دیگه قبول بشی

کیانا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ http://pantalo0n.blogsky.com/

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه چه عجب
برم بخونم بیاااااااااااااااااااااااااااااام

برو به سلامت

کیانا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ http://pantalo0n.blogsky.com/

خو خداییش توقع دارین من الان چی بگم؟؟؟
اصن توجه کردین چند وخته گیر نمیتونم بدم؟؟؟
ولی من میخام گیر بدممممممممممم
اصن شده یه جمله اینقد فک میکنمی یه چی از تووش درمیارم

درضمن اهم اهم

میگم شما یه دوره کلاس تند خوانی برو.یه نگاه به ساعت کامنت قبلیت بکن بعد ساعت این یکی رو ببین متوجه منظورم میشی
از سری بعد یه گیر مخصوص شما میزارم
دست شما درد نکنه مگه اینجا دستشوییه؟

کیانا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://pantalo0n.blogsky.com/

محدثه برو خودتو جمع کن
من همیشه و همه جا حضور دارم
خودم اوووووووووووووووووووووووووووووووووول
تازشم دلت کباب شه من امتحانام تموم شددددددددددددددددددد

اینم به من ربط نداره

ما(ریحانه) شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir


خدا خفت کنه.. رسما سر هر بزاق دهنی که خوندم یه بار بزاق دهنم رو قورت دادم!!!!!!
کجای کاری بنده خدا خانوما اونقدر به خودشون تلقین کردند سن کم رو که بزاق دهنشون هم هم راستا با تلقینشون هماهنگ شده!٬!!!!

الان اینی که گفتی تعریف بود یا فحش بود؟
من باید بیام پیش شما شاگردی

صالی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

تفی شدیم که
وای فکر کن وردی سینماها سرشار از بهداشت میشه
دستتون درد نکنه
با خوندن پست اشتهامون کور شد دو کیلو وزن کم می کنیم

شرمنده یکم برید عقب تر
پس هزینه کاهش وزن رو پرداخت کنید لطفا

کیانا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://pantalo0n.blogsky.com/

خداییش الان مخم کشش نداره

مگه قبلا داشت؟؟

فرزانه یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

یعنی شما الان میگی مشکل مملکت ما مهریه هست؟! (با یه لهجه مخصوص بخونید)
یعنی شما الان میگی مشکل مملکت ما سن خانومهاست؟!
نه جانم الان مشکل ............
اصلا من سکوت کنم بیتره

والا من لهجه بلد نیستم چجوریه.شما از این به بعد کامنت صوتی بزار
نه بفرما مشکل چیه؟؟؟؟

علیرضا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ http://yek2se.blogsky.com/

- آی دکتر من گرفتار یه بحران شخصیتی شدم ... نمیدونم چن سالمه !
-- تف کن اینجا عزیزم !
- خخخخخخخخخخخخخخخ - تفففففففففففف !
-- 107 سال ! ولی نمیاد بهت یه دفعه دیگه انجام میدیم آزمایشو ... تف کن اینجا ...
- تف !
-- 9 سال و هشت روز !
- آییی دکتر دستگاهتون ایراد داره یه دفعه دیگه بگریریم ...
-- باشه ... صدا ... دوربین ... تفففف !
- تفففف !
--خب آقا تایم ویزیت شما تموم شد ... لطفا یه بار دیگه پول ویزیت پرداخت کنید تا نتیجه ی آزمایشتون رو مشخص کنیم !!!

داستانی بود از علیرضا بیست و اندی ساله از فلان جا
راستی مزنه ویزیت الان چنده؟ویزیت تفی رو میگما

مریم نگار (مامانگار) یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ

سلاااااام..
آففرین به این ذهن خلاق تان کورش خان...
...اما بگم ها...شرکتهای آرایشی-بهداشتی هم بیکار ننشستن و برای جمع کردن مشتری بیشتر که خب مسلما خانمها هستن..یه ماده ای کشف کردن که با رژ لب قاطی میکنن که بعد از مخلوط شدن با بزاق دهان..در آزمایش اختلال ایجاد کرده و سن خامهارو یه 10 سالی پایین میاره !!...
..این محصول هنوز سریه !!..

سلاااام
ممنون مامانگار بانو
خانوما کلا همه چیزشون سریه
۱۰ سال سن رو میاره پایین؟قیمتش چنده؟از کجا باید تهیه کرد؟اگه چند بار استفاده بشه با هربار استفاده سن ۱۰ سال میاد پایین؟
کاشفش مشهدی بوده آیا؟

مهربان یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

این همه اکتشاف و اختراع می شه ببین این بند کرده به چی
اه اه اه
حالا مزنه بزاق تو بازار چنده؟

شما که خرتون از پل رد شده مزنه رو میخواهید چکار؟

جزیره یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام
ای بابا یه جوری گفتی هرچی میخورین بزارین کنار که ما گفتیم الان میخاد چی بگه.
نه خیلی هم حال به هم زن نبود.
و خب نظر خاص دیگه ای ندارم در مورد پست. پستت خیلی کوتاه بود الان شوکه شدم

سلام
خب این نشون میده که جنبه شما بالاست
خب بفرمایید غذا
بیا کوتاه هم که بنویسم گیر میدن کوتاه بود

جزیره یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

میبینیم که داری جواب میدی.
صرفا جهت مردم ازاری

پس اومدی سر کار اصلیت

جزیره یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

برادر تمدن به خاهر من گیر نده هااااااااااااااااااا میزنم وبتو میترکونم. اون اهم اهم درسته. تو دستشویی یه چی دیگه میگن. بگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم؟

نه بابا اینجا بچه رد میشه

جزیره یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ

اره دیگه. این پروژه های مِزخِره نمیزارن ما به کار اصلی ای بپردازیم که براش خلق شدیم(منظورم همون مردم ازاریه)

ببین دارم لطف میکنم و کامنت میزارم تا امار کامنتدونیت بره بالاآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

خدا پدر و مادر این پروژه ها رو بیامرزه
دست شما درد نکنه

کیانا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://pantalo0n.blogsky.com/

ببخشیددددددددددددددددددا من بین اون دوتا کامنت داشتم واسه فنچکمون سوال تایپ میکرررررررررررررررردم
ایــــــــــــــــــــــــــــــــش

آهان پس نمیخواد بری کلاس تندخوانی

کیانا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://pantalo0n.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااام خاهریییییییییییییی
کورش خان حال کن مث کوووووه پشتمه خاهرم

برو املات رو درست کن بعد بیا

هلیا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

اگه چیزای دیگه ای تو این مایه ها کشف شد بیزحمت تحلیلش نکن ......................... چندش
اون قسمت مهریه مادربزرگه خیلی باحال بود.

به به هلیا بانو
خوبی شما؟خوشی؟هروقت ویولون زدنت تموم شد بگو من بیام خونه

پونه یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com/

همین

شما کلا خسته نباشید

الی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ http://elisismcom.blosky.com

سلام جناب تمدن عرض ارادت!
میگم این دخترا ب شدت سوسول تشریف دارن!
والا ما ک حالمون ب هم نخورد ک هیچ!زوانمونم شاد شد حسابی!
تازشم داشتم برگه ی زرد آلو هم نوش جون میکردم اتفاقا چسبید دلتون نخواد!
شما هم ادامه بدید ب این پستای دلنشینتون!
والا!!
بذارید ی خورده تقویت شن خوبه واسشون!

علیکم السلام
من درباره سوسول بودنشون اظهار نظر نمیکنم چون شر میشه برام
حالا که جنبه شما بالاست در پستهای بعدی سعی میکنم شما رو هم شاکی کنم تا دلم خنک بشه

رها یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

خوب روشیه والا

والا با این روشاشون

آوا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ

در اینکه ما خانوما همیشه
راست میگیم تو این جور
موارد شکی نیست اما
از آنجا که هر مجموعه
دارای استثنا میباشد
اینجا جریان این پست
است................
اوهوم..............
یاحق...

پس جریان اینجوریه.آهان

بهنام یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلام
کلآ این دانشمندان خیلی بیکار تشریف دارن و تو هم که خیلی بیکار تر از اون دانشمندان! (الان خیلی حال کردی با دانشمندان مقایست کردمااا نه؟!)
یعنی واقعآ مشکل مردم ما سنِ جونای ماست؟! جونای ما میتونن هر سنی داشته باشن! به من و تو چه ربطی داره؟!
دانشنمدان باید بیان وضعیت علم رو سر و سامون بدن! فضای علمی ایجاد کنن و... (برگرفته از افاضات آق محمود)

فکر کن از پس فردا یکی ازت میپرسه چند سالته ؟! تو هم بهش میگی:
تـــــــــــــــــــــــــــــــف!
حالا خودت برو حساب کن!

واقعا به تو چه ربطی داره؟خوب گفتیا
حساب کردن تف ها بمونه با شما من وقت ندارم
اصلا نگه دار شاید لازم شد

سارا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سلوملکم
اولن که اصلن حالم بهم نخورد اگرم احیانا بزاقی چیزی خواستین واسه تعیین سن بنده در خدمتم
دومن من این خانومارو میشناسم تو بزاقشون یه چی میریزن که سنشونو کم نشون بدهاصلن کار خوبیم میکنن
در مورد پرچم و اهتزازو این حرفام که ما خراب کشوریم همونی که خاونما تو بزاقشون استفاده میکنن واسه کاهش سن در اینجا هم استفاده میشه شوما خودشو ناراحن نکن

من تو کار تعیین سن نیستم فقط روش رو یادتون دادم
از خانوما هیچی بعید نیست

silent دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

سلام
خیلی جالب بود
فقط یادت رفت راجع به این آخری بیشتر توضیح بدی
وقتی این بزاق ها فروخته شه آدم مجبوره تو دهنش قایم کنه تا به سینما یا... برسه!!! تا حالا ازین زاویه نگاه کرده بودی؟؟
من که خیلی خوشم اومد
(نه روت کم شد؟؟ نه کم شد؟؟)

خداییش شما در بهم زدن حال مردم خیلی استادتر از من هستی
فکرش رو بکن بزاق یکی دیگه رو تو دهن خودت نگه داری
خوشحالم که خوشت اومد

کیانا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://pantalo0n.blogsky.com/

پس که اینطور

فرزانه دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://balot.persianblog.ir/

جالبه
هر چی علم پیشرفت میکنه به چه چیزائی که نمیرسیم

به چه چیزایی؟

MoLOd دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.bomnet.blogfa.com

سلام
ژالـــــــــــــــب بود
ولی من بلت نیســــــــــــــــــــم بتفم
در ارزوشم الانهمون تفیدنو میگم
شوت یا سوت با انگشتم بلد نیستم..چه ربطی داشت
هان..ربطشو پیدا کردم اگه خواستی دعا کنی که به ارزوم برسم این دومی واجب تره بــــــــــی زحمت

سلام
همین یه کارم مونده که تفیدن رو یاد ملت بدم
الان دعا کنم یا یاد بدم؟آخه این دو کار نرخشون فرق میکنه

آرزو بانو دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://anahita718.persianblog.ir

عالی بود مثل همیشه

ممنون

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ http://kooche2.blogfa.com/

یعنی رسما حال ما رو زدی بهمااا ...

میدوی که خانومها بزاقشون هم از یه سنی بیشتر نمیشه !

احتمالا کشف بعدی دانشمندان همین خواهد بود !

خانوما هم چقدر حساسن همش حالشون بهم میخوره
پس بزاق خانوما هم مثل سنشونه
احتمالا.البته اگه دانشمنده مرد باشه و عقلش به این کارا قد بده

silent سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

سلام ببخشید اسم اینجارو رو بنرای تبلیغاتی دیدم!!
من رفتم یکی یک کیلو بزاق از برخی افراد فامیل که سن دقیقشون مشخص نبود(افراد سالخورده) جمع کردم. البته خیلی سخت بود چون به علت پیری دهنشون خشک شده بود!! بعضی هام یه چیزایی قاطیش بود!!!
الانم تو یخچال نگه داری می کنم ببخشید کجا باید تحویل بدم؟؟

خدا لعنتت نکنه
شما باید تو مسابقه حال بهم زنی شرکت کنی

silent سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

بی خیال مث این یکی اشتباهی مصرفشون کرده!!
آخه هرچی که تو یخچاله که نباید خورد!!
ببخشید آخرین مهلتش کیه؟؟

میگم اگه خیلی لازم دارید یه کاریش بکنم
تعارف نکنید

نیاز سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.hamnafas-zahra.blogsky.com

بزاق دختر ۲۰ساله پس گرون میشه!!!!!!!!!

دختر ۲۰ ساله داری؟کو؟کجاست؟من اول بودما

علی لرستانی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ http://alilorestani.persianblog.ir/

سلام
خوبه پس از این طریق میشه به سن واقعی آقای جنتی پی برد...

سلام برادر
ماکزیمم تخمین این روش ۱۰۰۰ ساله حالا خودت قضاوت کن

افشانه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ

ای کاش ابن برادران تو خیابون این پست رو میخوندن ...
این که نوشتین واسه ما که سودی نداشت شاید لا اقل باعث بشه همون برادران به ارزش تف هاشون پی ببرن و از انداختن اون بزاق های ویروسی با ارزششون تو خیابون کمی خودداری کنن ..
تازه اگه به خاطر قاچاق تف این کار ممنوع بشه که دیگه حرف نداره

آی گفتیژمتنفرم از این کار
کاش مثل بعضی کشورا جریمه میکردن اینحوری کلی هم درآمد واسه دولت کسب میشد

پونه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com/

یه بار که شده رکورد گینس رو بشکن پست طولانی ننویس برادر من
اگه تونستی

خداییش این بلند نبود فکر کنم چشم های شما مورد داره.فکر کنم مثل بعضی از مونیتورا که تصئیر رو عریض نشون میدن چشم شما هم متن من رو طویل نشون میده

محدثه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

ور ور ور؟!
نه نه ببخشید!
ور ور یو ور؟!
این بود؟
نه نه ببخشید!
ور ور یو!!!
where were u?
به هر حال ور ور ور ور ور !!!!

شما فارسی رو درست و درمون صحبت نمیکنی نمیخواد به انگلیسی گیر بدی.جریان اون کبکه میشه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد