شیر تو چیز


از علیرضا خان بابت پیشنهاد این سوژه تشکر میکنم.

این دنیا که کاری نمیتونم براشون انجام بدم ولی اون دنیا هم که نمیتونم کاری بکنم و

پس شما بیا یه لطفی بکن و هرکاری از دستت برمیاد برای ما انجام بده

هروقت سوژه خوبی داشتی از من عاجز و ناتوان دریغ نفرم

تا دوباره سرم غر نزدید که خیلی طولانی مینویسم میرم سر اصل مطلب

خداییش کوتاه تر از این راه نداره

حتما همه شما شنیدید که در هفته های اخیر چند قلاده شیر و روباه و

سایر حیوانات وحشی در شهر تهران دیده شده که توسط آتش نشانی

دستگیر شدن و به همین زودی به سزای عمل خود میرسن شایدم تا

حالا رسیده باشن.

بعد از شنیدن این خبر فانوس بدست گرفتم و رفتم تا زوایای تاریک این

جریان را روشن کنم.البته لازمه بگم بعلت پیدا نکردن نفت واسه فانوس

مجبور شدم از فانوسهای چینی موجود در بازار که با باطری کار میکنن

بهره بگیرم.

 

ابتدا فکر میکردم که راحت میتونم بفهمم این جانورات یا جانوران واسه چی

سر از تهران و منطقه شهرنشین درآوردن ولی آخر سر من موندم و با یه

سری فرضیه.دیگه قضاوت درباره اینکه کدوم میتونه واقعیت داشته باشه را

میزارم بعهده خود شما

اینم ماحصل تحقیقات بنده:

 

1-

شنیده شده رئیس باغ وحش تهران مصاحبه ای با خبرگزاری مشنگ آن لاین

انجام داده که البته طولانیه و فقط تیکه ای از آنرا براتون انتخاب کردم:

بنده در سفری که اخیرا به یک کشور آفریقایی داشتم(واسه اینکه ریا نشه

اسمش رو نمیگم) این اجنبی ها گفتن میخوان ما رو ببرن سافاری.من اول فکر

کردم این بندگان خدا لهجه دارن و بجای سفر میگن سافار ولی بعد ما رو سوار

ماشینی کردن که مثل قفس بود و بردن میون حیوانات وحشی.از این بگذریم که

من چندین بار مستراح لازم شدم ولی کلا خیلی خوب بود.

همون جا این فکر به ذهنم رسید که از این طریق واسه تهران توریست جمع کنم

واسه همین چند تا تخم مرغ شیر با خودم آوردم و اینجا واسه ایجاد اشتغال چند

نفری رو استخدام کردیم که روی این تخم ها بخوابن و شیرها به دنیا بیان

القصه بعد از ولادتشون ما این شیرها رو تو سطح شهر تهران رها کردیم تا یه

باغ وحش بزرگی رو ایجاد کنیم باغ وحشی به وسعت کل شهر

 

 

2-

از گوشه و کنار شنیده میشه که این شیرها و روباه ها عضور گروهی بودن به نام

کمیته حقیقت یاب.حالا واسه چی اومده بودن اینجا؟

حتما یادتونه چند وقت پیش من پستی نوشتم درباره مرگ ببری در باغ وحش تهران

که مدعی شدن اینا مشمه داشتن

حالا این گروه اومده بودن که این موضوع رو بررسی کنن تا ببینن همچین چیزی واقعیت

داره یا کاسه ای زیر نیم کاسه بوده

خوشبختانه یا متاسفانه ماموریتشون نیمه کاره موند و فعلا یکی باید بیاد پیگیر

کار خودشون بشه

 

3-

همین جریان به دام افتادن شیرها سوژه ای شده برای جنجال علیه شهرداری

اصلا میگن یه گروهی از شهرداری شکایت کردن.جریان چیه؟خب الان میگم

این گروه ادعا کردن اصلا شیری در کار نیست.اینایی که گیر افتادن چیزی نیستن

به جز چند تا گربه ولی اونقدر توی شهر زباله پیدا میشه که در اثر تغذیه مناسب

پروار شدن و چیزی از شیر کم ندارن.این گروه مدعی شدن مدارکی در دست دارن

که نشون میده اینا گربه هستن و چند تا عکس رو هم واسه ما فرستادن که البته

بعلت اینکه هنوز جرمی ثابت نشده اجازه نداریم عکس گربه ها رو بدون شطرنجی شدن منتشر کنیم.

ناگفته نماند که ما ازشون خواستیم که مدارکشون رو واسه ما ارسال کنن ولی در

جواب ما گفتن که مدارک به گربه ها وصله و نمیشه ارسالش کرد مگر اینکه خودشون

رو واسه ما بفرستن.ما که چیزی نفهمیدیم.

الان هم این گروه از شهرداری بعلت زیاد بودن زباله در شهر شکایت کردن

 

 

4-

مسئولین آتش نشانی هم بیانیه ای صادر کردن و مدعی شدن که این حرکت

گوشه ای از مانور نیروهای این سازمان بوده

اصولا این سازمان چندوقت یه بار برای مقابله با بحران مانوری رو انجام میدن تا در

مواقع حساس آمادگی لازم رو داشته باشن.

یکی از مسئولین که نمیخواست نامش فاش بشه در همین ارتباط گفت:

از آنجایی که احتمال داره زلزله به حدی شدید باشه که باعث پرتاب شیری یا میمونی از بیشه های آفریقا به سمت جنگل های سرسبز تهران بشه واسه همین ما باید امادگی مقابله با این بحران رو داشته باشیم.کلا باید حواسمون به چیزهایی که پرتاب میشه باشه

 

5-

خبرگزاری ورزشی مشنگ آباد هم اعلام کرده که این شیرها ورزشکار بودن و

اصلا تهدیدی برای سلامت مردم نبودن.حالا جریان چی بوده؟

گفته شده این شیرها ورزشکارهایی بودن که واسه مسابقات  داشتن آماده میشدن و

برای اینکه در شرایط آب و هوایی سخت و طاقت فرسا تمرین کنن اینجا رو انتخاب کردن

اونا عازم تپه های عباس آباد بودن واسه تمرین هوازی

 

6-

باز هم عده ای گفتن که این شیرها و میمون ها و روباه ها مجرم بودن

یعنی بخاطر تکرار چند باره جرم تبعید شدن به منطقه بد آب و هوا

واسه اینکار کجا بهتر از تهران؟

 

7-

و اما در آخرین لحظات خبری بر روی یه جایی از خبرگزاری ها بنام خروجی قرارگرفته و

مسئولی به روش اصولی موضوع را جمع کرده

ایشون همه چیز رو تکذیب کردن و گفتن کدوم شیر؟اصلا شیری نبوده همه اینا شایعاتی

هستن که میخوان ما رو دچار حاشیه کنن.

 

اصلا نسل شیر اینورا منقرض شده

 

 

 

 


نظرات 76 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://links.managahi.com/links.php

سلام

خسته نباشید منظور از تماس من می خواستم با سایت شما تبادل لینک داشته باشم اگر مایل هستید با سایت من که پیچ رنگش 2هست تبادل لینک کنی به این صفحه سایت من سر بزن ضرر نمی کنی
http://arshia1388.vcp.ir/?cat=re35c

سلام
ضررش اینه که باید چند ثانیه از وقتم رو هدر بدم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ

اول
اگه گفتی کی ام؟

اولا که دوم
دوما که من فهمیدم حالا شما حدس بزن کی هستی تا من ببینم درست میگی؟

کیانا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

اصنشم اینا حساب نیستن خووووووووووووووووووووووودم اووووووووووووووووووووووووووووووووووول

اولی که حساب نیست ولی دومی رو من جرات ندارم چیزی بگم

جزیره سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

1و4 خیلی باحال بود،البته نه به باحالیه اون پستی که در مورد مرگ ببره بودآآآآآآآآآآآا

نظر لطفتونه.خودمم از اون بیشتر خوشم میاد

کیانا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

حالا دووووووووووووووووووووووووووووووووووم
محدثه کجای تا بسوووووووووووووووووووزی؟؟؟

زنگ بزن ۱۲۵

کیانا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

جزیررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره

کیانا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

کجای = کجایی

جزیره سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

چیه؟
ایکون یه ادم عصبی که در فلششو گم کرده و منتظره سر یکی خالی کنه

قربون دستتون شما که دارید میگردید ببینید فلش منم پیدا میکنید

کیانا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

جزیره جااااااااااااااااان خاهری چرا جای منو گرفتی عزیزم؟؟؟
ولی خو حالا چون کامنت قبل منو تو نذاشتی اکشالی نداره بیا آشتی

جزیره سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

در ضمن زود تند سریع بیا تا من موهاتو بکشم(چون تو یه ساعت کامنت گذاشتیم)

خدا رو شکر که ختم به خیر شد

جزیره سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

ای بابا دیگه واجب شد موهاتو بکشم نیگا کن باز کامنت دومی هم تو یه ساعت گذاشتیم


دیگه داد نزنیااااااااااااااااااااااااااااااااا.اهه.
من در فلشمو میخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام گریه همراه با جیغ و داد و کوبیدن پا به زمین

تلاش سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://hadafbozorgman.blogfa.com/

سلام..
چه عجب یه پست گذاشتید فکر کردم اینجا تعطیل شده..
قشنگ بود ممنون.

سلام
قابل شما رو نداشت

فاطمه سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

سلامم کوروش خان
ای وای تو شهر شما شیر پیدا شده...چه شلکی هست خوب حالا؟
...خوب بود مخصوصا ۱ و ۳ و ۵...تپه های عباس آباد
تمرین هوازی..خیلی معرکه بود

سلام فاطمه بانو
بله پیدا شده شکلش هم اینجوریه

شازده کوچولو سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

اون شیرای زشت اصلا هم شبیه گربه نبودن به گربه ها اهانت نکنید کوروش خان به گوش پیشو برسه ناراحت میشه
گزینه 2 عالییییی بود

البته من در زشت بودن شیرها اغراق کردم والا شیرها اینقدر هم زشت نبودن که بشه بهشون گفت گربه.حداقلش اینه که سیاه نبودن

ناهید سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://nahid2369.blogfa.com

آقا کار کار این اینگلیسای نمدونم چی چیه
کار این جاسوسای آمریکاییه
شما در جریان نیستی من خودم از دست اندر کاران تحقیقات زمینه ای در یافتن جاسوس ها،فضولها و.... هستم

فکر کنم زیاد ماهواره میبینیا
دست اندر کار چیه؟چیز خوبیه؟خوراکیه؟

دل آرام سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

سلاااااام
کوروش خان موارد 4 و 6 خیلی با نمک بودن
اینکه کلا باید حواسمون به چیزهایی که پرتاب میشه باشه بالاخره کار ِ دیگه یهو دیدی میمونی ، شیری ، یوزپلنگی ، موشکی (!) پرتاب شد اینورا
منطقه بد آب و هورا رو هم الحق درست گفتی

سلام
از خارج چه خبر؟خارجیا خوبن؟سلام منو برسون

دختری از یک شهر دور سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

۱.تخم شیر؟؟؟؟ از دست مسئولای مملکت ما همین بر میاد!!!!!!!!!!!!!
۲.اخه نازی!!!!! جاسوسارو اعدام میکننا!!! اعدام شدن یا خودمون بریم اعدامشون کنیم؟؟؟
۳.همینه دیگه میخوان یارانه ها رو قطع کنن از بس اسراف میکنید!!! از بس گوشت میریزید بیرون این گربه ها هم چاق و چله میشن بعد جوگیر میشن میگن ما شیرییییم!!!البته پاستوریزه!!!
۴.به به از افریقا پرت بشه تهران ادم هم پرت میشه؟؟؟ از این سیاهپوستا!!!!
۵.افرین به این شیرهای ورزشکار!!! توو المپیک میخواستن شرکت کنن؟؟
۶.اینا رو حتما پینوکیو فرستاده بودا!!!!
۷.جدا؟؟؟ یعنی الکی اینهمه خسته کردم خودمو تجزیه تحلیلش کردم؟؟؟

۱-البته مسئولان ما پستاندار هستن
۲-بیخیال بابا.جاسوس کجا بود؟
۳-ما که از اینکارا نمیکنیم.این کار مرفهین بی درده
۴-اگه پرت بشه که کسی نمیزاره برسن زمین
۵-نه المپیک رو به نشانه اعتراض به سیاستهای کشور میزبان که میخوام سر به تنش نباشه تحریم کردن
۶-کدوما رو؟
۷-پس منم الکی جواب شما رو دادم؟

پــونه سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com/

جالب بود

چه عجب یه بار پست ما رو خوندی
واجب شد منم بیام پستت رو بخونم

کیانا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

آقا ما ظهری کلی حرف زدیم و تجزیه و تحلیل کردیم یهو هم ارسال نظرو زدم نتم قطع شد همش پرید
خو مملکت داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجوری قبول نیست باید بیایی و نظرت رو دوباره بنویسی

پارسدخت سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://marzbanname.blogsky.com

سلام
به مناسبت تولد ۱ سالگی مرزبان نامه یه بازی وبلاگی ترتیب دادم
اگه شرکت کنی خیلی خوشحال میشم
برای شرکت به مرزبان نامه سر بزن

واسه تولد کیک هم میدی؟

ما(ریحانه) سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

والا منم اون موقع ها که اینا آزاد میشدن و یه هو پیدا میشدن به سرم زده بود برم تو اتوبان ها رو بگردم بلکه یه نمونه کمیاب شایدم نایاب از حیوانات رو پیدا کنم و پرورش بدم .
حالا جالبش اینه که یه نفر اومده بود مسئولیت رها شدن این شیر ها رو به عهده رفته بود. میگفت قاچاقش کردم!!!!!!! بعد در کامیونه که اینا توش بودن یه هو باز شده و اینا افتادن بیرون. فکر کنم فیلم ریو رو خیلی دیده باشه. اراستی یه چیز دیگه هم میتونیم درس عبرت بگیریم از این. و اونم اینه که فقط بمب گذاری ها نیست که میتونیم مسئولیتش رو به عهده بگیریم و معروف شیم. خیلی راه های بهتری هست که مسئولیتش رو به عهده بگیریم. آزاد شدن شیر ها در اتوبان. زیاد شدن نسل موش های سیاه فاضلابی در جوی های آب.زیاد شدن نسل گربه های خیابانی و بارور شدن بی نهیات آنها در زباله دانی ها. کنده شدن آسفالت اتوبان ها. دیر باز شدن بانک ها و حتی اون سه هزار میلیارد اختلاس کوچولو!!!!

چقدر نظرت طولانیه حال خوندنش رو ندارم
کیگم شما مسئولیت کارهای خودت رو بعهده بگیر لازم نیست مسئولیت کارهای نکرده رو بر عهده بگیری

محدثه سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

کیانا خانوم من پارتیم کلفته!
الان خودم اولم تا تو بسوزی!!!

مخاطبت من نبودم که؟فکر کنم کامنتت رو بجای اینکه تو وب کیانا بزاری تو وب من گذاشتی

محدثه سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

من با 3 موافقم!
آخه گوبه ی منم گم شده!
پس حتما تو سطح شهر بوده و اینا گرفتنش!

گربه شما که رفت زیر ماشین.نگفتم که ناراحت نشی.بنده خدا خیلی بد مرد

الی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://elisismcom.blogsky.com

ای بابا !کیا برو دم در خونه خودتون جیغ ویغ کن!
آقا سلام عرض شد
تخم شیرررر؟!!!
این مشنگی ک میگین منو یاد هری پاتر میندازه آخه اونا ب آدم غیر جادوگر میگفتن مشنگ!
میگم جناب تمدن اگه حدس زدید من کی میتونم باشم نشان از هوش سرشار شما داره!ببینم چیکار میکنید دیگه!

مگه اینکه به حرف شما گوش بده این بچه
سلام علیکم
بله شناختمتون.وبلاگ شما به سم ربط داشت نمیدونم سمراد بود سمباد بود سنباد بود
آهان سمپاد بود

جزیره سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

میگم اینکه از علیرضا خان تشکر کنی یعنی اینکه این پست جز اون پستایی بود که ایده شو بچه ها داده بودن؟البته اون موقعا که خبری از این شیرها نبود!!!!

اخه یادمه خیلی قبلنا گفته بودی که موضوع بدن بچه ها که تو بنویسی، ایده های ناب ما پس چی شد داداش؟

نه تو یکی از کامنت های دانه های ریز حرف پیشنهاد داده بودند
مگه ایده دادی؟بگو دوباره

آذرنوش چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

عکسم میزاشتید خووووو.گزارش باید کامل باشه .البت همنظورم گرفتن عکس از شخص شخیص حیوانات ولو تو خیابونای شهرتون

خوب شد گفتی داشتم عکس خودم رو میزاشتم
به علت پاره ای مسائل حقوقی از گذاشتن عکسشون معذورم

مهربان چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

اون دومین کامنت که گفته ( اگه گفتی من کی ام؟ )
من هستم

بسه اینقدر حدس نزن
اینقدر تلاش نکن
شرمندم می کنی

آفرین درست حدس زدی
بهت تبریک میگم خیلی باهوشی

رضوان چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://zs5664.blogsky.com/

سلام
"تخم مرغ شیر" میگم شیرا هم تخم گذار بودن ؟؟؟؟
چه جالب من فکر میکردم شیر جزو حیوانات پستانداره!!!!!!!!!!!!!!

سلام
مگه شما خبر نداشتید؟
من روم نمیشه درباره این مسائل صحبت کنم

نیما چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ

یه مثالی واسه وب تو به ذهنم رسیده خیلی بهت میاد... شدی مثل این خانوم مربی های مهد کودک که هی بچچه ها بهش میگن "خانوم من، خانوم من"...
اینم شد وضع کامنتدونی ؟؟؟ خب حداقل چهارتا تیکه ی بامزه بهم بندازین که بخندیم...

بروبچه پاچه خوار تو اگه جرات داری کامنتدونیت رو باز کن.برووووو
همین که تو بیایی اینجا نظر بدی کلی بهت میخندیم دیگه.اصلا اسمت خنده داره

رضوان چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://zs5664.blogsky.com/

کامنت خصوصی گذاشتم براتون
لطفا در اسرع وقت اقدامات لازم را مبذول فرمایید.
با تشکر

اقدامات لازم انجام شد ببخشید دیر شد

ما(ریحانه) چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

ببینا حالا نمیشه بهت لطف کرد و کامنت طولانی گذاشت. بیچاره کامنت طولانی نشاندهنده اینه که به پستت نظر عنایت داشتم!!!!!!

خواهش میکنم بیا کامنت طولانی بزار
بیا تا منم برات تلافی کنم
اصلا شما بهترین عنایت گذار هستی

کیانا چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

یعنی شووما الن داری جواب کامنتارو میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

آلن کیه؟من کورشم

کیانا چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

به نظر ضایع شدم ررررررررررررررررررررررررررررف

واسه چی؟

علیرضا چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/


خیلی باحال بودد
یکم خندیدم روحیم عوض شد

من این پیشنهادو داده بودم؟
حالا بیخیال
مهم اینه که پرسپولیستهههههههههههه

قابل نداشت
تو کامنت های آخرین پستم تو دانه های ریز حرف
بله آقا مصطفی رو عشق است

روزگارمو پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام
حالا شیر اشکال نداره.
دعا کن دایناسورا ول نشن تو سطح شهر.

سلام
راست میگید ایشاا... که کارمون به اونجا نرسه

کیانا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

ای وااااااااااااااااااااااای منظورم الان بود اشتباهی شده آلن
نفهمیدین چرا ضایع شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب خدارو شکررررررررررررررررررررررر

زود بیا اعتراف کن

silent پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

خب شاید اومده بودن نامزد انتخاباتی بشن!!!!!!!!!

بحث رو سیاسی نکن

silent پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

خب شاید اومده بودن نامزد انتخاباتی بشن تو این جنگل!!!!!!!!!

جزیره پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام
واااااااااااای چه وبلاگ گل و بلبلی، لطفا به من سر بزنید.
چیه؟خودت اصرار کردی آپ کردم بیام بت بگم که بیای وبم

سلام
کامنت من رو با دقت نخوندی
گفتم آپ کردی بگو تا من نیام بخونم نه بیام بخونم

کیانا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

از وقتی سوت زدی خبری ازت نیست

بانو پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://banu.blogsky.com/

ههههههههههه
ممنون
مخصوصا اولی....

خواهش میکنم

آرزو بانو پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://anahita718.persianblog.ir

می گم شما که تو تهرانید کوالا نداره اونجا من خیلی کوالا دوست دارم.

ایشاا... آوردیم خبرتون میکنیم

صالی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

آره خب همه اینها شایعه بود و شیرهایی که نشون دادن پلاستیکی بود

شیر پلاستیکی فقط تو بازی اسم فامیل کاربرد داره و نه جای دیگه

نیاز جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.hamnafas-zahra.blogsky.com

خیلی با نمک بود
مرسی بهم سر زدی.

خواهش میکنم

پونه جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com/

اتفاقا نخونده گفتم جالب بود
دیدم همه کامنت گذاشتن میخندن منم گفتم جالب بود

گفتم شما سواد خوندن نداری.فقط موندم چجوری مینویسی

نیکا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ

عالی ی ی ...
4 فوق العاده بود.
این ایام مشقت بار امتحانا دل مارو شاد کردید خدا دلتونو شاد کنه.

خدا رو شکر که شاد شدید

مریم نگار(مامانگار) جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام کورش خان...
...پس چرا تو گودر بالا نیومدید تا زودتر باخبر بشیم آپ کردین..؟؟
..قشنگ بود ...و مثل همیشه خلاقانه..
...خدا چه نعماتی به تهرونیا عرضه میدارد..

سلام بانو
این از مشکلات گودرهومنم همین مشکلی رو باهاش دارم متاسفانه
تازه امروز هم با استفاده از دود برامون مه مصنوعی درست کردن

گــل گیســـو جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com/

عالی مثل همیشه

ممنون

بهنام یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلام


چیه؟!

انتظار نداری تو این اوضاعِ امتحان پشت امتحان پستت رو هم بخونم که؟! ها؟! یه خط دو خط هم که نیست!

سلام
چی چیه؟
من اصلا از تو انتظاری ندارم برو اینجا رو خلوت کن

عاطی یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ


:))))))))))))عالی بوود!!!

ما این مدلش رو هم شنیدیم!
دوستانه مراجع در قم!اعلام کردند!ک این ها دست نشانده ی(!!!)اجنبی ها هستند و از امروز هرچیزی ک شیر است!حرام است!و یک راهپیمایی هم تدارک دیدند ک مشت محکمی بزنند و اینا!

ممنون
جالب بووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد