آقایون اراذل تو ایران زن تموم شد تشریف ببرید...

 

پیش نوشت:بعضی وقتا هوس میکنم با پست بعضی از دوستان شوخی کنم ولی از اونجایی که میترسم یعضی از عزیزان نارحت شده و بنده را از سر در بلاگستان آویزان نمایند یا اینکه بعنوان تشویش اذهان عمومی و خصوصی پای ما را به دادگاه بکشانند واسه همین از همینجایی که نشستم میخوام که هرکی ناراحت نمیشه توی کامنت های همین پست اعلام آمادگی نماید تا در لیست قرار بگیرد.برای کسانی که سوتی های خوبی بدن و مطالب پستم رو تامین کنند جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده که متعاقبا اعلام میگردد  

 

و اما پست ایندفعه

 

حتما خبر اذیت و آزار تعدادی از رنان اصفهانی رو در باغی توسط عده ای از ارازل و اوباش 

شنیدید 

خبر خیلی تلخ بود.حمله به حریم خصوصی و باقی ماجراها 

ولی مطلب غم انگیزتر اظهار نظر رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بود 

ایشون در گاله رو باز کردن و فرمودن: 

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از نوع رفتار و پوشش زنانی که ۱۹ روز پیش در یک مهمانی در خمینی شهر اصفهان مورد آزار جنسی قرار گرفته بودند، انتقاد کرد.

 

سرهنگ حسین حسین زاده گفت: "پلیس اعتقاد دارد که بسیاری از بزه‌دیدگان، خود موجب بروز پدیده مجرمانه می شوند، به طوری که اگر در این حادثه" خانم ها حداقل حجاب" را در این باغ رعایت کرده بودند، شاید مورد آزار و اذیت قرار نمی گرفتند."  

 

همچنین امام جمعه خمینی شهر نیز گفته:آنها هم که مورد تجاوز قرار گرفته اند آدم های علیه السلامی نبوده اند، این ۱۴ نفری که فقط ۲ نفرشان خانواده بوده اند برای پارتی به شهر ما آمده بودند و با شراب خواری و رقاصی یک عده دیگر را هم تحریک نمودند

در راستای همین صحبتها یه سری موارد به ذهن این حقیر رسید که میگم تا بعد نگید نگفتی 

 

 

به علت مورد دار بودن تصاویر از الصاق عکس واسه این پست معذورم 

 

 

 

۱- 

از اونجایی که ذات وجود بانوان دلیل اصلی این جرائم میباشد به خانواده های محترم توصیه میشود سونوگرافی رو بیش از پیش جدی بگیرن.میکن جلوی ضرر رو هروقت بگیری فایده ست 

آهای خانوم آهای آقا یه تست بگیر اگه بچه دختره خب از همین الان قید بچه رو بزن دیگه 

واسه چی میخوای آلت جرم دستت باشه؟ 

 

۲- 

در این مملکت چیزی به نام حریم خصوصی نداریم 

البته نه اینکه اصلا نداشته باشیما.اونجایی که حریم خصوصیه به من و شما ارتباط نداره و ویژه از ما بهترونه 

واسه همین توصیه میشود دربهای منزل رو در تمام ساعات شبانه روز قفل کنید 

خانوم ها همیشه دسته کلیدی به گردن داشته باشن و به هر اتاقی که میروند درب رو پشت سرشان قفل کنن 

پنجره ها رو از جنس ۲ جداره بسازید و شیشه ها رو با پرده ضخیم بپوشونید تا نه صدا به بیرون بره نه تصویر 

بیرون از خونه جلوی هیچ کس حتی نزدیکترین فرد بهتون طوری صحبت نکنید که بفهمه استغفراا... از فقره نسوان چیزی در خانه دارید  

خانوم ها حتما به طریقی صدای خودشون رو در موقع صحبت کردن تغییر بدن٬صدا هر چقدر کلفت تر بهتر.بالاخره شاید شیشه ۲ جداره ترک خورده باشه و در حین صحبت کردن زن٬مرد بنده خدا و مظلومی از کنار خونه رد بشه و شنیدن صدای ظریف زنانه ممکنه باعث تحریکش بشه و مجبور بشه دست به تجاوز بزنه.اونوقت این مرد چه گناهی داره؟به جز اینکه به ندای درونی و خدادادیش پاسخ مثبت داده؟

 

۳- 

زبونم لال٬بلانسبت اگه کسی خواهری زنی دختری تو خونه داره حتما آموزشهای لازم رو بهشون بده 

اینایی که در خط بالا گفتم در هیچ زمانی و هیچ مکانی حتی در خصوصی ترین محل های خونه شون هم نباید به اندازه سرسوزنی از اعضا و جوارحشون مشخص باشه  

تو خونه هم چادر به سر کنن و مقنعه بزنن 

من فکر کنم بهتر است بجای همه این چیزایی که گفتم گونی تنشون کنن که همانا حجاب برتر است واگه از اون گونی قهوه ای ها که اونورش عمرا پیداست باشه که چه بهتر  

 

۴- 

الان بزرگترین مشکل وقتیه که اون خانوم میخواد واسه قضای حاجت بره دست به آب 

این یکم موضوع رو پیچیده میکنه.باید از دانشمندان کمک گرفت و راهی واسه این معضل پیدا کرد 

از اونجایی که این انرژی هس.ته  ای  بر هر درد بی درمان دواست مخصوصا نوع غنی شده اش که خیلی خوبه. 

من فکر میکنم کلید حل این معما رو هم باید در سان.تری.فیو.ژها جستجو کرد.

فعلا تا وقتیکه زحمات دانشمندان به ثمر برسه باید یه سری موارد رو رعایت کنند 

مثل اینکه کمتر بخورن و بیاشماند تا کمتر زمینه های وقوع جرم رو فراهم کنند    

۵- 

حتما شنیدید که پدر و مادراتون میگن قدیما(مثل زمان ... معدوم)از این خبرا نبود.کسی به ناموس مردم کار نداشت 

فکر کردی اونموقع مردم با دین تر بودن؟یا ارادشون قوی تر بوده 

نه بابا همه چیز در این خلاصه میشه که قدیما خانوما زیاد به فکر هیکلشون نبودن و اکثرا چاق بودن و واسه همین یکی از مواردی که تجاوز به عنف رو واجب میکنه از خودشون دور میکردن 

 

حتما شنیدید که میگن یکی دیگه از مصادیقی که باعث بزه میشه و مسئولین قراره بهش حساس بشن همانا هیکل های مانکنیه   

اصلا چه معنی داره زن خوش هیکل باشه؟بگذریم از اینکه کلا چه معنی داره زن وجود خارجی داشته باشه 

پس باید تا جاییکه میتونید غذا به خورد بانوان محترم و غیر محترم بدید تا این مظاهر فساد محو بشن.اصلا زن زیر ۱۲۰ کیلو با اندام ورزشکاری خودش عین جرمه

(خودم میدونم یه جورایی بند ۵ با بند ۴ دچار تناقض شد ولی همینیه که هست تا وقتیکه دانشمندان هس.ته.ای فکری برای اون معضل پیدا کنن باید یه جورایی با این مسئله کنار اومد.البته زیاد هم تناقض نیستا همینکه بیشتر غذا بخورن و کمتر اجازه بدید برن اونجا این یعنی نزدیک شدن به هدف) 

 

۶- 

طبق اظهارات همین بالایی ها مخصوصا دومی٬هر کی خانواده نیست باید مورد تجاوز قرار بگیره و اصلا حرفی توش نیست 

تا اونجایی که من خبر دارم مجازات شرب خمر تعدادی شلاقه که حالا تو اونم جای بحثه ولی نمیدونستم که هرکی شراب میخوره باید بهش تجاوز کرد 

برادر این چیزا رو زودتر بگو ما هم حواسمون جمع باشه(قابل توجه مست کنندگان محترم) 

دوستان عزیز هم توجه داشته باشن اگه احساس نمودن فعل و انفعالاتی در درونشون داره شکل میگیره که ماحصل آن نمایان شدن قر در کمره سریعا تمامی دربها رو قفل کنن و خودشون رو با کمک نزدیکان به تخت ببندن که خدای ناکرده آثار رقص در اندامشون نمایان نشه 

به هرحال شاید آقای محترم و اراذلی همچون همین یارو اون نزدیکیا باشه و .... 

 

۷- 

از مسولین میخوام که دست بجنبونن و کاری بکنن 

به خدا یه روز دیدی این ملاعمر رو هم مثل بن لادن کشتنا 

اونوقت تجربیاتشون زیر خروارها خاک دفن میشه 

عمر رو دعوت کنید بیاد اینجا تا بفهمیم چطور میشه همین بقایای ناچیزی که از زن مونده رو محو کرد؟اونا کلی تجربیات دارن مثل گونی٬روبنده٬خانه نشین کردن٬تعطیلی مدارس و چیزای دیگه که بعلت عبور خانواده از این محل من از گفتنشون معذورم و خودتان حدس بزنید 

 

۸- 

به بانوان محترم توصیه میشود جهت از بین بردن زمینه جرم سریعا اقدامی بکنن 

به بانوان دستور اکید داده میشه در اسرع وقت اقدام به تغییر جنسیت نمایند 

البته با وجود جوانان جان برکفی مثل بیجه که عاشق جنس موافقن بعید به نظر میرسه اونجوری هم قسر در برید 

ولی خب اینم یه حرکتی در راستای کاهش بلایای ساخت بشره 

 

دیگه بیشتر از این ادامه نمیدم چون میترسم بلایی از جانب خوانندگان محترم بر سر اینجانب نازل بشه والا خودتان میدانید که من تخصصم نوشتن پستهای طولانی و دمار از روزگار خواننده درآره 

  

 پی تبریک نوشت:گفتم شاید حواستون نباشه و فردا رو فراموش کنید واسه همین گفتم یادآوری کنم که روز پدر یا مرد رو فراموش نکنید.همسران و پدران خود را از هدایای ارزشمند و نفیس بی بهره نزارید.(خداییش جنس جوراباش خوب باشه) 

هرچند با حال و هوای این پست و با حضور خوانندگان بانو صحبت کردن از مرد خطر جانی داره به هرحال ما گفتیم دیگه٬ جانی دارم ناقابل که... 

 

 

نظرات 105 + ارسال نظر
رهگذر چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ http://mario22.blogfa.com/

اول؟؟؟

رهگذر چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://mario22.blogfa.com/

یه بار تو عمرم اول شدم یعنی؟؟؟؟
من با اینکه بعضی از قیافه ها و ظواهر خانم ها واقعاً تحریک آمیزه مخالفتی ندارم! اما اینکه این امر رو منشا تموم بدبختی ها بدونیم مشکل دارم. این چند وقته زن برابر شده با آمریکا!!
به نظرم از بین رفتن غیرت و نابود شدن حیا تو هر دو جنس چند وقتی که خیلی زیاد شده.
انگار مسئله مفسد فی الارض کلاً تغییر ماهیت داده!
حواسم باشه سوتی ندم به عنوان یک عضو مهم اجتماع وگرنه احتمالاً ده صفحه دیگه ازین نقدای تند و تیز می نگاری!!
روزتون هم جلو جلو مبارک باشه. حالا می تونی تلافی کنی تو راهرو خوابیدنای روز زن رو!!!

ممنون از توضیحاتت
من تو راهرو خوابیدم؟؟؟هه هه هه

داداشی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://dashmashti.blogfa.com

سلام داداش
مثل یه مرد روز مرد رو بهت تبریک میگم
علی یار هر چی مرده و هدایت کننده هر چی نامرده

خدایی اینم حرفیه پس باید خیلی مواظب نوامیس باشیم

خدا هدایت کنه همه بندگان رو

سلام
ایشاا...

علیرضا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

سوم
برم بخونم !

علیرضا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

اول مورد اخرو میگم
روزت مبارک کوروش خان
دوما هم اینکه منو بنویس اول لیست !
بقیه هم میتونن با پستای شما شوخی کنن اونوقت ؟
سوما اینکه
اون روز که این خبرو خوندم داشتم سکته میکردم
یکی از سایتا نوشته بود یکی از زنا با تلفن همراهش یواشکی پلیسو خبر کرده اما 45 دقیقه بعد رسیدن
حالا راست و دروغش فرق چندانیم نداره
این پستم مثل پست اون شتره
تنها نتیجش اینه که اینا دارن از ما میخوان به دوران عرب نفهم سوسمار خور برگردیم ...

پیشنهادها :
بهتره که
اطراف پادری مین کاشته بشه
پنجره ها رو هم با یه ماده ی غیر عایق پوشش بدن و وصلش کنن به یه چند صد ولت برق
با اینکه هزینش با توجه به برداشته شدن یارانه ها سرسام آور میشه ولی بهترین نتیجه رو خواهد داشت

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژِی و اینکه ممکنه متجاوزان با استفاده از ابزار خاصی بتونن صدای های حتی خیلی آهسته ی خونه رو هم بشنون پیشنهاد برگزاری کلاسهای پانتومیم پیشنهاد خوبیه
اینطوری
نه تنها صدای بانوان که عامل اصلی فساد و مشکلات اجتماعی و سیاسیه دیگه به گوش نمیرسه بلکه 90 درصد بیماریهایی مثل سر درد در مردان هم کاملا برطرف میشه ...

مورد سوم
مورد خیلی خیلی وسیعیه
نمیشه اینجا بیانش کرد
فقط اینکه بانوان ما
امروزه باید کاملا به اصول اختفا
و استتار آشنا باشن
که از انحنای دماغ شون گرفته تا مچ پا کاملا تو محیط نامشخص باشه و خدایی نکرده خطر تجاوز کمتر و کمتر بشه

برای قضای حاجتم استفاده از سرویس سیار فعلا دم دست ترین گزینس
یا حتی ایزی لایف بجای مای لیدی
تا دو تا کاربرد داشته باشه که اقتصادی هم هست

در مورد سان.تری.فیو.ژها اطلاعی ندارم ولی بهتره سان . فور .فیو.ژها هم فراموش نشوند ... حتی میشه از سان.فایو.فیو.ژها هم به نیت پینج تن استفاده کرد و کاراییشونو چندین برابر میکنه...

برای مود پنج هم چون خوانواده رد میشه هیچی نمیگم !!!!! :))) وگر نه برای اونایی که شم اقتصادیشون خوبه یه ایده ی فوق العاده دارم... بیان در گوششون میگم ...همینطور تبلیغ بانکها در این مورد
ولی ممکنه خانوما ناراحت بشن
پس بیخیال

مورد شیش میتونه به عنوان یه مجازات تو قانون مجازات های اسلامی ! برای مردها بیان بشه و هرکسی خلافی انجام داد محکوم یشه به زیاده روی کردن در خوردن مشروب در ملا عام در بدترین نقاط شهر ها (مخصوصا بعضی شهرها) ...که با توجه به تجمع اشرار تو اون محل ها دیگه حساب طرف با کرام الکاتبینههه
ما که نمیدونیم ولی شنیده ها حاکی (روی یخ) از اینه که ممکنه طرف تا آخر عمرش بخاطر درد شاید از نعمت نشستن محروم بشه ...

مورد هشتتتت اصلن خوب نیستتت
یعنی چی آخه ؟؟؟
پیشنهاد وحشتناک چرا میدی اخه ؟
شب بیاد خوابمون چی؟
مردی گفتن زنی گفتن
لابداز فردا مردا ویار میکنن و میبرنشون سونوگرافی

سلام
ممنون که داوطلب شدی
میگم کامنت شما از پست من طولانی تر شدا
میخوای کلید اینجا رو بدم خدمتت بنویسی؟
ممنون از وقتی که گذاشتی و پیشنهادات خوبی که دادی

کیانا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

فقط میگم هییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
درد ما بی سوادی و بیشعوریه ..دردمون بی فزهنگیه ....


رووووووووووزتون مبارک کورش خان ....ایشاا... جنس جوراباتون خوب باشه

درد ما زیاده
ممنون
من جوراب بگیرم؟؟؟؟عمراااااااااا

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ

روزشون مبارک پدرای گلمون
اینا همش درده
اینجا ایرانه
تنها کاری که کردن تحویله یه مشت مزخرفه +در دست بررسی قرار دادنه پرونده در خارج از نوبت بعدم که یهو گم میشه پرونده و طفیلیا با این همه درد تازه شلاقم میخورند برا ضدیت با اسلام که دیگه هوس نکن کسی رو تحریک به تجاو**ز کنن
بامن میتونی شوخی کنی البته اگه چیزه بدرد بخوری داشته باشم
روزتون مبارک

اونوقت شما کی هستی که باهات شوخی کنم؟
زود بیا خودت رو معرفی کن

جزیره چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام
من خبرو نشنیده بودم. قضیه چیه؟
الان پارتی بوده؟خب اگه پارتی بوده که شکایت چیه؟
یعنی پارتی تو باغ غریبه بوده؟یعنی چندتا غریبه اومده بودن تو یه پارتی؟
ببینم مردی اونجا نبوده؟
یعنی چندتا خانوم رفته بودن تو یه باغ غریبه؟
برم ادامه مطلبتو بخونم شاید چیزی دستم بیاد

سلام
شما خودت رو ناراحت نکن
هیچ خبری نیست

جزیره چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

یعنی چندتا خانوم تو باغ شخصیشون بودن که در و پیکری نداشته بعد مشغول خوش گذرونی بودن بعد چنتا شغال میا میریزن و ....

جزیره چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

شوهراشون هم بودن که. ای بابا
یعنی من اگه جا شوهراشون بودم اونقدر از زنم دفاع میکردم که یا اون شغالو میکشتم یا میمردم که دیگه نبینم چه غلطی میکنن

من واقعا نمیدونم چی بگم.

مطمئن باش اونا هم تمام تلاش خودشون رو کردن
درد جای دیگریه نه تو غیرت شوهراشون

سارا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.semi-elf.blogsky

هیییییییییییییییییییییی
اینم شدد تفکر
روزتووووووووووووووووووون مبارررررررررررررررک

ممنون

جزیره چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

والا اینکه 4نفر رفتن تو یه باغی زدن و رقصیدن و شراب خوردن و اصلا میگیم حکم شرع رو گذاشتن زیر پا، آقا میخواین مجازات کنین بکنین، اینکه دلیل نمیشه بگیم چون اونا داشتن گناه میکردن حکمش اینه که هر خروسگی که از راه رسید بره هر غلطی دلش میخواد بکنه.مملکت قانون مگه نداره خب.کجای قانونش نوشته حکم شراب تجاوزه؟؟؟؟
این که نشد وضع.پس از این بعد راه بیفتیم تو خیابون بگیم در راستای مبارزه با بد حجابی، هرکی بی حجاب بود و اقا بریزین سرش (چون خلاف شرع کرده) و اقا هرکی هرکیو گرفت مال خودش هرکاری دلتون خواست کنین دیگه!!!!!!!!

ای خدا کجایی تو؟همین ادما تیشه زدن به ریشه دین دیگه

داداش اگه قانون داشت که اینجوری نمیشد
خدا همینجاست
بپرس ما آدما داریم به کجا میرسیم

جزیره چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

قربونت برم امام علی. مرد اگه بودی خودت بودی و بس. تولدت مبارک


من الان پستت اعصابمو ریخته بهم به خودم هم گیر میدم توقع که نداری بت تبریک بگم این روزو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روز بابام هم مبارک. ما که مجردیم ولی بابام یه چی میدونه که به داداشم میگه با زن جوونت باغ نرو. تازه الان که تو عقدن اجازشون نمیدن مسافرت تنهایی هم برن

شرمنده ناراحتت کردم

جزیره چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://jaziretabrik.blogfa.com/

با پستای من هم اگه به دردت خوردشوخی کن ولی باز بعدش من بع تو گیر میدم.اینجوری بی حساب میشیم


میگم بی خبری هم خوب عالمیه آآآآآآآآآآآآآآآآ.خبر نداشتیم اعصابمون سر جاش بود.ارامش داشتیم. دم خودم گرم که هیچوقت دنبال اخبار مملکت نیستم

باشه شما هم گیر بده من اصلا ناراحت نمیشم

تیراژه چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

روزتون مبارک جناب تمدن.

ممنون

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

سلامممم جناب کوروش خان
مثل همیشه جامع...
درضمن ما آماده ایم...گمان کنیم ظرفیت بالا باشد و سوتی بسیار

سلام فاطمه بانو
ممنون
سوتی که نمیدهید من الکی گیر میدم
ممنون از اعلام آمادگیتون

شازده کوچولو چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogfa.com

روزتون مبارک کوروش خان
البته می دونید که از روز ازل روز مادر و روز زن وجود داشته این روز مرد و هم آقایون برای اینکه کم نیارن از خودشون ساختن ولی در هر حال مبارک باشه.

در مورد پستتون هم باید بگم واقعا هرچی گناه از این بنی بشر سر میزنه زیر سر خانوماست بهتره آقایون و کلا ترور کنیم بلکه این معضلات اجتماعی هم حل بشه بلکه این آقایون همشون تشریف ببرن بهشت و خانوما رو توی جهنمی که زندگی می کنن تنها بذاریم
والله!!!!!!!!!

ممنون
آقایون که همیشه مظلوم بودن حالا شما هی گیر بده
میگم بهتر نیست خانوما رو ترور کنیم؟؟؟

گل گیسو چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com/

سلام جناب تمدن
روزتون مبارک
راجع به پستتون باید بگم که واقعا برای این اتفاق تکان دهنده و اظهار نظر تکان دهنده تر اساتید! 8 مورد کارآمدی رو پیشنهاد دادین
زیبا بود، مثل همیشه زیبا مشکلات جامعه رو به طنز کشیدین
تا یادم نرفته بگم من آمادگی خودم رو برای شوخی با پست هام اعلام می کنم

سلام
ممنون

لژیونلا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام
من از همین تریبون اعلام آمادگی میکنم برای شوخی با پستهام.

سلام
حتما خدمت شما میرسم

لژِیونلا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

ضمنا روزتون مبارک.

ممنون

رضوان چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

اگه پستهای من جای شوخی هم داره خب میتونی باهاشون شوخی کنی مشکلی نیست
روزتون هم مبارک البته من زیاد به روز مرد اعتقادی ندارم همونجوری که بعضیا به روز زن اعتقاد ندارن بعضیا فقط بعضیا همه رو نمیگم فقط بعضیا

ممنون از اعلام آمادگیتون
منظوری داشتید از بعضیا؟؟؟!!!!

فسقلی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ http://bishilehpileh.blogsky.com

1- زینت زن، عفت است و زینت مرد، غیرت او.
2- اما این توجیهات و دلایل مزخرفی که آقایون به قول شما می بافند و می آورند، همگی برای سرپوش گذاشتن است بر اوج ناامنی و بیداد فساد اخلاقی موجود در جامعه که ریشه و باعث و بانی اش خود نامردشان هستند که با سوء مدیریت فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی بر این معضلات و ناهنجاری های اخلاقی، روز به روز دامن می زنند و به روی مبارک نمی آورند. این هم نمونه اش که شما به خوبی اشاره کردید
3- کوروش جان در رابطه با مبلاگ این حقیر نیز آزادید یه هر شکل و اندازه، سر به سر ما بگذارید که باعث افتخار ما خواهد بود
4- راستی، حسب الامر که فرمودید: «وعده و وعید، موقوف»، به امید خدا امشب ساعت 12:00 آپم، تشریف بیاورید، خوشحال می شویم
ارادتمند
فسقلی

نطراتت جامع بود
حتما میام میخونم
مخلصم

الهه چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

سلام.....
در مورد پست....چه گویم که ناگفتنم بهتر است!
روزتون مبارک باشه

سلام
ممنون

هاله بانو چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

مدیونید اگه فکر کنید من اومدم بگم روزتون مبارک ....
.
.
.
در مورد اون باغ حتی شرمم می یاد حرف بزنم ... متاسفم برای مملکنی که به قول خودشون اسلام داره توش موج می زنه و نورانی اش کرده ...
.
.
.
ولی کلا مبارکه

نه خیالتون راحت من از شما همچین انتظاری ندارم
شما تا حالا کی به من تبریک گفتی؟

روشنک چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

تازه نماینده خمینی شهر تو مجلس یه چیز جالب تر هم گفته....
شاکی از این که تو ماه رجب که ماه توبه و استغفاره چرا مطبوعات و رسانه ها با درج این خبر باعث انحراف افکار مردم شدن!!!

روز مرد رو خدمت شما پدر اینده تبریک میگم

واقعا چیزی نمیشه گفت جز اینکع تاسف خورد
ممنون از شما

ماهی تنگ بلور چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ http://parspalace1.persianblog.ir/

حرف مردیکه از کاری که اونا کردن والله بیشتر ادمو میسوزونه...روزتونم مبارکوالله....با وبلاگ من شوخی کردی آ یه هفته تمام سوژه همه پستام میشی دیگه خود دانیولی به نظرم اگه تو شوخی احترام طرف حفظ بشه کسی ناراحت نمیشه که هیچ لذت هم میبره

شما اصلا خودت رو ناراحت نکن
حتما سعی میکنم کسی ناراحت بشه.اگه قرار باشه کسی رو ناراحت کنم همون بهتر که ننویسم

آلن چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

در مورد وبلاگ من آزادی که هر چی خاستی بگی.
از من بحلی.

ممنوووووووووووون

آلن چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

در ضمن روزت مبارک.

روز شما هم ممنون برادر

خدیجه زائر چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://480209.persianblog.ir

سلام کوروش خان روزتون مبارک..........خوشحال میشم منو تو لیستتون بزارین برای سوتی های احتمالی

سلام
ممنون
شما که سوتی نمیدید من الکی به همه چی گیر میدم

سپیده چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://1394a.persianblog.ir

سلام کورش خان روزتون مبارک
دارم آتیش میگیرم...وقتی قوانینمون قوانین عرب جاهلیت باشه ملت هم به سمت توحش میرن دیگه...خود فاجعه کم غم انمگیزه بااین حرفهای آقایون انگار نمک میریزن رو زخم آدم هرچند ااز این موجودات پست وحقیر متوحش نمیشه بیش از این انتظار داشت
آقا ما رو هم درلیستتون جابدهیدخوشحال میشویم

سلام و ممنون بانو
شما حتما بهتر از ما از قوانین باخبری خانوم وکیل
شما که والا دیگه نمینویسید من از کجا سوتی دربیارم

Laahig چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://laahig.blogfa.com

فوق العاده بود.گاهی با طنز, تلخی و زوایای پنهان یک فاجعه بیشتر آشکار میشه. دستتون درد نکنه.



روزتون هم مبارک

ممنون از نظر لطفتون
ممنون

سحر چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://dayzad.blogsky.com/

سلام
خدا خیرتون بده کوروش خان نیشم همش باز بود!
هم عیدتون و هم روزتون مبارک!

سلام
قابل شما رو نداشت
ممنون

ما(ریحانه) چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

ومن نظر بهتری دارم که لازم به اجرای این همه بدبختی سر ما نباشه.. کره زمین رو به دو قسمت نا مساوی تقسیم میکنیم و قسمت بزرگه اشو میدیم به خانم ها..چرا؟ خوب معلومه چون تعداد خانم ها در کره زمین بیشتره دیگه.. اینجوری دیگه نه کسی به فسق و فجور میافته و نه کسی مجبوره گونی بپوشه.. ازدواج هم این وسط یه امر بی معنی میشه دیگه.. تو لوله آزمایشگاه بچه پرورش میدیم که همه راحت باشن.. چطوره؟؟؟
راستی روز پدره الکی به روز مرد تغییرش دادین ولی چون شمایی و از دوستان محترم بنده میباشید و قلمتون مورد دلخواه بنده است.. روزتون مبارک باشه...

اومدی و از همین اولش نسازی
چی چی رو قسمت بزرگش واسه خانوما؟اینجا هم میخوای حق ما رو بخوری؟
من میتونم بیام اون قسمت؟
یعنی شما تبریک گفتی؟باور کنم؟از من تعریف کردی؟داری رشوه میدی تا بهت گیر ندم؟
ممنووووووون

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

راستیر وزتون همینجور به شدت مبارک تازشم تو وبمون هم شدیدتر تبریک گفتیم

ممنون از لطفتون

فرشته پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.surusha.blogfa.com

در مورد اول که خب من فعلا نمینویسم...ولی اگه سوتی پیدا کردی بنویس...مشکلی نیست...
در مورد پست هم...انقدر تاسف برانگیزه این حادثه که هیچی نمیشه در موردش گفت...در مورد اظهار نظر آقایونم باید ازشون پرسید اگه فک فامیلای خودتونم بودن همین اراجیفو میگفتین؟ یه مملکت نمیتونن اداره کنن..اونوقت میخوان دنیا رو اصلاح کنن...

روزتونم مبارک قربان...

بالاخره که مینویسی
ممنون

علی لرستانی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ http://alilorestani.persianblog.ir/

سلام
این خبر از اون دسته خبرایی بود که خیلی حال ما رو گرفت...
با راهکاراتون موافقم مخصوصا بند اول:سونو

سلام
بله حال ما را هم

وروجک پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ http://jighestan.blogfa.com

تو اخر می کشی منو با این پستات
جییییییییییییییییییییییییغ و درود فراواااااااان به کوروش عزیز
چطوری ؟
روزت مبارک
ببین من هر جوری فکر می کنم نمی تونم باور کنم این خبرو ببخشیدا من یه ذره رک تشیف دارم می زنم به هدف پس میرم سر اصل مطلب
من خودم وقتی سوار تاکسی میشم دائم حواسم هست یارو دست از پا خطا کرد حالشو جا بیارم
چه برسه به اینکه اینا جلوشون بودن یعنی یکی نمی تونسته شیر زن بازی دراره بزن تخم مخمای اینا رو بیاره پایین؟
کاری نداره که این مردا فقط به یه لگد بندن
یکی یه لگد بهشون میزدن تموم بوده کارشون
اونم زنای اصفهانی با اون خساستشون من موندم چجوری دادن! به شوهراشون قسطی میدن اینا که جای خود دارن
ایششششش

ممنون
فقط میتونم بگم خدا کنه برای هیچ کسی پیش نیاد
اصلا جریان به این سادگی که شما میگید نیست جیغ جیغو

فلوت زن پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ق.ظ http://flutezan.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام بر کوروش خان کبیر .

اولاً روزتون مبارک !
والله من که امروز ندیدم کسی جوراب برا بابا یا شوهر و دوست پسر و ... بخره ! حافظ ِ نفیس ِ ۶۰ هزار تومنی ! پیراهن و شلوارهای مارک دار ! روان نویس و خود نویس های ۵۰ ، ۶۰ ( هزار ) تومنی ! ... دیگه گذشت اون روزا که با یه جوراب سر و ته ِ قضیه هم می اومد !

دوماً من فک می کردم فقط من پستای طولانی می نویسم ! خدارو شکر شمام مثل خودمی !

سوماً کلاً هر اتفاقی در دنیا بیافته تقصیر ِ ما خانوماست ! اصلاً نمی دونم خدا برای چی مارو آفرید آخه ؟!

چهارماً با مورد اولت کاملاً موافقم ! اگه همه ی نوزادای دختر رو سقط کنن ، کم کم تعداد دخترا کم و سپس منقرض می شن ! هم نسل دیگه ادامه پیدا نمی کنه و دنیا زودتر به آخرش می رسه که البته اگه نرسه هم نرسیده ، دیگه ماها نیستیم که ازین موارد ببینیم و زجر بکشیم ! آقایون می مونن و این دنیا ! هر کاری دلشون می خواد بکنن ! دیگه هیچ زنی هم نیست که یه وقت باعث و بانی ِ اتفاقاتی و سیلی و سونامی ای و اینا بشه ! نه ؟!

پنجماً اینو باید اول می گفتم ! من مشکلی ندارم اگه با وبلاگ و مطالبم شوخی کنی ! راحت باش !

سلاااام
ممنون
من خودم از همه بیشتر کادو گرفتم دارم شایعه میسازم ولی باور کنید همین مظلوم نمایی در بهبود کیفیت کادوها موثر بوده
نه خیالتون راحت پستهای مت بسیار طولانی هستن و دارای رکورد گینس
حتما با شما هم شوخی میکنیم

آوا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ق.ظ

بدلیل ذیق وقت فعلا تبریک
مارا برای روز مرد پذیرا
باشیدتاسرٍفرصت
خدمت برسیم
یاحق..

ممنون
منتظرم

شازده کوچولو پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ق.ظ http://www.shazdehkocholo.blogfa.com

راستی شوخی با پستها کار قشنگیه.
پستهای من هم برای شوخی آمادگی خودشون و اعلام می دارند جناب مهندس تمدن

ممنون از استقبالتون

لژیونلا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام. عالی بود. اول صبحی خندوندینمون.
راستی برای رفع تناقض بند 4 و 5 من یه پیشنهاد دارم. خانومها تا میتونن داروی متی مازول استفاده کنن تا تیروییدشون کم کار بشه. در اینصورت اشتهای کم و هیکل بسیار چاقی به دست خواهند آورد.

سلام
ممنون.یعنی دفعه قبل نخونده بودی؟
خوانندگان محترم این وبلاگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های پخش شده نمیپذیرد
پول تبلیغات رو سریعا پرداخت کنید خانوم دکتر

م . ح . م . د پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.baghema.blogsky.com/

بابا کوروش خان عکس هم میذاشتی دیگه ... اینطوری نمیشه درک کرد مسائلو کامل !!!!

روزت مبارک کوروش خان

حتما خصوصی برات عکسش رو میفرستم پسر منحرفم
ممنون روز شما هم مبارک پسرم

جزیره پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ http://jaziretabrik.blogfa.com/

سلام
اومدم بگم که پیرامون دیشب و ماه گرفتگیش پرده از رموزی برداشتم که خودم موندم توش.خواستی بیا ببین. البت دست خالی نیا .به هرحال امروز روز مبارکیه با شیرینی اینا بیا دیگه

حتما میام میخونم ولی از من شیرینی نخواه تا بیام

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

چی بگم یکی از پستات بود که نمیتونستم بخندم بهش...
نمیشه خوب...اولش خیلی تلخ بود و البته طنز نبود...

درست میگی گریه داشت

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

روزت مبارک کورش خان!!!

ممنون

وانیا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام روزت مبارک
ایشالله ساله دیگه از سر و کوله تو کیامهر نفری یه پسره تخص و آتیشپاره بره بالا که روزتونم یادتون بره

نه تبریکت رو خواستیم نه دعات رو
برو بزار زندگیمون رو بکنیم

وانیا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

اون کامنت بدون اسم ماله منه

کدوم کامنته؟همون که گفته باهاش شوخی کنم؟

شیر و خورشید پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.2maa.blogsky.com

سلام جناب تمدن
خیلی جالب گفتین.دیگه حریم خصوصی معنایی نداره.وقتی تو قانون مملکت تعریفی برای تجاوز وجود نداره، همینه دیگه...
خندیدم اما از نوع تلخش
روزتون مبارک.
هدیه چند جفت جوراب گرفتین؟ میشه حتما بگین؟

سلام بانو
ممنون
من جوراب بگیرم؟یک هدیه توپ گرفتم
اگه بگم دلتون میخواد و مردهای بلاگستان بدعادت میشن

آرزو پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://anahita718.persianblog.ir/

به قول بابا اتی ممممممممرد نیست این دوست عزیزمون(برادرایی که راجع به این موضوع فرامایشات کردن رو می گم. شما دوستان عزیز دیگه که امروز روزتون مبارکه.

ممنون

nika پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.jingoolkhanoom.blogfa.com

hi.har chand vaght y bar forsat peida mikonam k behetoon sar bezanam,ama har vaght ham miam sourprise misham.aliiiiii bood,dar zemn roozetam mobarak

ممنون از اینکه میخونید مطالب بنده را
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد