همسایه ها(ویرایش شده)

  

پیش نوشت:این پست قبلا در همین مکان نصب شده بود و 

 الان بعد از کمی تغییر دوباره از آن رونمایی میشود تا شما مجبور نباشید 

پستهای دلگیر ما را بخوانید 

 

چند وقته همین بساطه

یه سالی میشه،شایدم بیشتر

یه همسایه داریم که یکم غیرطبیعی تشریف دارن

اعضای خانواده عبارتند از:

مادر 1عدد،فرزند 3 عدداز جنس دختر و نوع جیغ جیغو

،پدر اگه باشه یه نفر(ولی به اندازه چند نفر تاثیر گذاره)

داماد 1 عدد سرخونه ،نوه 1 فسقلی

حالا مشکل من با اینا چیه؟

اوایل آقاهه بعد از چند هفته نصفه شب میومد خونه

و چون قبلا تدارک سفر به فضا رو دیده بود به محض

ورود به منزل سریعا میرفت اون بالا بالاها

البته خودش پایین میموند این صداش بود که دیوار صوتی رو میشکست 

 

  

 

 

 

 

 

به هرحال چون تو هر خونه ای از این مشکلات پیش میاد من

هیچوقت معترض نشدم

بعد مدتی خدا به این خانواده نوه داد

که اوایل صدا از دیوار درمیومد از این درنمیومد

ولی اونم نشست پیش خودش فکر کرد که چیه من از بقیه کمتره

اگه صدام در نیاد مردم چی میگن؟نمیگن از ت.خ.م و ترکه اینا نیستم؟

اینجوری شد که وق زدنهایه یه بچه که

صداش بیشتر شبیه گربه ست تا آدمیزاد به جمع اضافه شد

اینم اشکال نداره.بچه که نمیفهمه تازه اینم واسه همه پیش میاد

مشکل اصلی از اونجا شروع شد که نمیدونم به چه دلیلی

ساعت بیولوژیکی اینا دچار تغییر شد و به وقت درغوزآباد تنظیم شد

ساعت 3 یا چهار میخوابن،ساعت 2 ظهر بیدار میشن

کاش فقط بیدار میموندن و آروم حرف میزدن٬فیلم تماشا میکردن

نمیدونم چه اصراری دارن حتما ما هم در جریان ریز مطالبشون قرار بگیریم

ماشالله نفس هم کم نمیارن،استعداد خوبی واسه ورزش کبدی دارن

این خانواده به حدی استعداد هایه پنهان دارن که در این چند سطر نمیگنجه

در ضمن از حوصله شما هم خارجه

بالاخره دیشب هلیا بانو یه تذکری بهشون داد امیدوارم از امشب مشکل حل بشه

بد نیست حالا که این بحث رو پیش کشیدم درباره چند نوع همسایه شناخته شده

نیمچه شرحی بدم: 

 . 

.

۱-همسایه خسیس:  

.

این نوع همسایه همیشه یه پاش دم خونه شماست

تمام مایحتاج زندگیش رو از اطرافیان تهیه میکنه

نون،یخ،میخ،تابلو،مبل،بچه،لباس رو و زیر و....(استغفرلله) 

اگه احیانا شما یه روزی نون نداشته باشید اونموقع است که 

با دلخوری و غرولند میرن از نون خودشون استفاده میکنن !! 

.

۲-همسایه مقروض:  

.

این نوع همسایه البته خودش به چند دسته تقسیم میشه

بعضیاشون دستشون تنگه،بعضیا کلاهبردارن،بعضیا هم که چون

دست بده ندارن نمیتونن پول دادن به طلبکار رو درک کنند

به هرحال از هرنوعی که باشن فرق نمیکنه شما باید

فریادهایه طلبکارها رو از نوع گوش خراشش تحمل کنید

تازه شانس بیارید کار به اعمال تخریبی نکشه و به شیشه ها و

ساختمون آسیبی نرسه و شما رو با بدهکار یا اقوامش اشتباه نگیرن 

اونوقته که باید یه گلریزون بگیرید و یه جورایی از خجالت همسایه دربیایید  

.

۳-همسایه مذهبی:  

.

این که دیگه آخرشه

2 ماه محرم و صفر حسابی مستفیض  میشید

انواع سفره از حضرت ابوالفضل گرفته تا رقیه

انواع صداها:هلالی(همون قلیونیه)،حدادیان(همون فحاشه-اشتباه نخونید واسه من حرف دربیارید) و....

از منزل این همسایه معمولا صدای نوحه میاد و

هر وقت تو پله ها گیرتون بیاره کلی ارشادتون میکنه

معمولا یه چپیه یا چفیه(آخر نفهمیدم کدوم درسته)با خودش حمل میکنه یا در محل نصب کرده

از هر جنسیتی که باشه حتما ریش و سیبیل داره

البته احتمال داره به جای این نوع همسایه،مسجد یا پایگاه ب.س.ی.ج

نصیبتون بشه.من از موهبت نوع دوم برخوردارم

جای شما حسابی خالیه 

ما که روزهایی که به مناسبتهای مذهبی تعطیل رسمی باشه مجبوریم کله سحر بیدار شیم 

مراسم از کله سحر شروع میشه٬در هر دو حالت عزا و شادی صدای خواننده و لحنش ثابته 

فقط کسی که تجربه اش زیاد باشه میفهمه که دارن دست میزنن یا سینه  

.

۴-همسایه کثیف: 

.

خیلی همت بکنن آشغالهاشون رو میزارن تو پارکینگ

حواسشون هم هست که کیسه زباله حتما سوراخ باشه و

ساعت 9 گذشته باشه،بهترین زمان صبح موقع رفتن سرکاره 

سعی میکنن حتما در کیسه زباله ردی از ماهی(کله ماهی) باشه

بچه هاشون رو موظف میکنن حداقل روزی یه بار یه بستنی

قیفی تو راه پله ها میل کنن.منم گیر دادما،خوبه بچه پوکی استخوان بگیره؟

وقتی عملیات شناساییه کسی که بچشون رو چشم زده به وسیله تخم مرغ

به پایان رسید،تخم مرغ رو از همون بالا پرت میکنن جلوی در تا

هم یه نمایی به ورودی ساختمون بدن وهم عطرش فضا رو پرکنه 

.

۵-همسایه نشون به اون نشون: 

.

در مواجهه با این همسایه باید خیلی هوشیار بود

ولی معمولا کاری از دستتون برنمیاد

من سعادت آشنایی با یکیشون رو داشتم و

با هزار مکافات تونستم از زیر دینش خارج بشم

اول با لبخند ملیحی یه محبت کوچیک تو پاچه تان میکنه

و اگه شما این محبت رو بپذیرید دیگه کارتون تمومه

از چند لحظه بعد اون واقعه میگه:نشون به اون نشون که

اول شما از در وارد شدید بیا این پرده خونه مارو نصب کن!!

یا مهمون از شهرستان واسمون اومده جامون کمه شب چند نفری

از نوع سیبیل کلفتش بیان خونه شما بخوابن  

یا ما دیشب با غضنفر تصمیم گرفتیم بریم هاوایی 

تحقیق کردیم حدود ۱۰ میلیونی خرج داره گفتم نشون به نشون که... بیام 

یه ۹ تومنی از شما قرض بگیرم. ۱تومنش رو خودمون جور کردیم

.

۶-همسایه هنرمند: 

.

بسته به نوع هنرشون طریقه مردم آزاریشون هم فرق میکنه

بعضیاشون آماتورن و احساس میکنن صداشون قشنگه که

فقط موقع حموم رفتنشون باید یه جوری از منبع صوت فاصله بگیرید

واااااای،چند سالیه تب گیتار جوانان ما رو فراگرفته اونم پاپش

اگه یه روزی ساز تو،تو گوش من صدا کنه

دوباره باز صدات بیاد منو خل و کچل کنه.....

(حالا نگید ساز چه ربطی به کجل شدن داره.حتما ربط داره که نوشتم بابا)

معمولا جماعت پریشان گیس و آشفته احوالی هستن که با

ساکسیفون و آواز در مایه ابوعطا تا پاسی از شب

شما رو هم آشفته احوال میکنن.در این مواقع بهتره شما هم رو به هنر بیارید

و از درب خانه بعنوان ضرب استفاده کنید و وقتی درب به روی شما گشوده شد

با استفاده از اپرا ارشادش کنید 

.

۷-همسایه دانشمند: 

.

البته نسل این نوع همسایه کم کم درحال انقراضه

از قدیما زیاد شنیدید که مثلا یه شیمیدان در راه کشف یه ماده خونه اش منفجر میشد

الان دیگه این افراد یا اونقدر تو سرشون زدن و بهشون بی توجهی شده که

یا عملیات فرار از نوع مغزهاش رو انجام دادن یا کلا مغز رو تعطیل کردن

پس زیاد نگران این همسایه نباشید تو ایران دارن مثل دایناسورها منقرض میشن 

.

۸-همسایه عیالوار: 

۷.

معمولا هرآنچه همسایه ها همه دارن او یکجا دارد

تقصیر خودشون نیست اشتباه راهنمایی شدن

ما امیدوار بودیم که نسل اینا هم داره از بین میره که

عمو محمود فتوا دادن هرآنکس که بچه زاید ما پول دهیم

باید موقع ورود به منزل یا خروج از آن حسابی حواستون جمع باشه

تا یکی از بچه ها نچپه تو خونتون،حواستون باشه کسی زیر پا نمونه 

مضرات این نوع همسایه زیاده که بعلت شرم و حیا ازش میگذرم  

. 

۹-همسایه فضایی: 

تو مقدمه پست اشاره ای به این نوع از همسایه کردم 

قدیم مدیما به همون سیخ و سنگ و قره قروت اکتفا میکردن و 

سفرشون هم پایین لایه ازن بود ولی اونقدر مواد جدید اومد تا بالاخره 

در اثر اوج گرفتن زیاد لایه ازن رو درب و داغون کردن   

قدیمی ها فقط ضررش برا خودشون بود ولی از دست این جدیدیا آدم امنیت جانی نداره 

یهو دیدی خودش رو با بن لادن اشتباه گرفت و عملیات انتحاری انجام داد 

یا شایدم شما رو با کسی اشتباه گرفت اونوقت بیا و درستش کن!! 

. 

۱۰-همسایه مهربان: 

.  

این نوع همسایه از جنس مونث هستن و بسیار مهربان تشریف دارن 

معمولا کیفش واسه یکی دیگه است و دردسرش واسه همسایه ها 

این بندگان خدا هرچی میکشن از مهربونی بیش از حدشونه  

خدا این یکی رو نصیب هیچ آدمی خصوصا آدم باآبرویی نکنه 

. 

۱۱-همسایه آویزان: 

این نوع همسایه از جانتان به شما نزدیکتره  

نه اشتباه نکنید این اظهار محبت به همسایه نبود 

یعنی همیشه خونه شما پلاسه 

سرش رو بزنی٬تهش رو بزنی خونه شماست 

اصلا معروفه که میگن همسایه عزیز(آویزون) بلای جان است 

(یه جورایی مقطع حیات است)  

همسایه آویزان دوست دارد تمام اعمال زندگانی را در معیت شما انجام دهد 

اصلا بدون شما آب از گلوشون پائین نمیره 

  

خوب دیگه متنم طولانی شد میترسم حوصلتون سر بره ادامش رو نخونید

پس دیگه بسه،از همسایه گفتن دیگه بسه 

.

پی نوشت:چرا محیط رو الکی غبارآلود میکنی؟اینهمه همسایه خوب داریمش یکیش خودم

 

نظرات 52 + ارسال نظر
فاطمه (شمیم یار شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ق.ظ

سلامممم کوروش خان
همسایه شناسی بیست..ایول
ولی حالا اون همسایه مهربان تبصره مبصره ای نداره که احیانا می تواند مونث هم نباشد دور از جون
ما یک نوع دیگر هم همسایه داشتیم که به چار دیواری اختیار داری معتقد نبودند و به کوچه داری اختیار داری معتقد بودند

سلام فاطمه بانو
ممنون
والا من که ندیدم.چه عرض کنم
راست میگید اونم واسه خودش موجود عجیبیه

شهاب آسمانی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ http://empyrean.blogfa.com/

همسایه ...!
اگه جداش کنی میشه : هم.سایه ...!
خب خونه اتو عوض کن مهندس ...!

برادر همه اینا که خونه ما نیست
هرجابریم چندتاییش هست
تازه شایدم خود منم یکی از اینا باشم

مامانگار شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ق.ظ

...مررررسی کوروش خان ...خیلی جالب گفتید..
... ممنون که فضارو تاحدی تلطیف و آروم میکنید..
..فقط من دو نمونه همسایه که چندسال قبل در جوارشون بودیم رو بگم..ببینیم تو کدوم دسته قرارمیگیرن !...
..1- این خانوم یه بچه داشت..حدود 2-3 ساله..هروقت گریه و زاری میکرد..بجای آروم و ساکت کردن..اورو بعنوان یا" تنبیه" یا "برو حوصله گریه ات رو ندارم"(خداداند..)..می فرستادش تو راهرو و راپله ها !!!... واین ما اهالی بلوک بودیم که جمیعا باید جیغ و گریه هاش رو که حسابی اکو میشد و به توان n میرسید تا مدتی بجان می خریدیم..!!..
..2- خانومی بود دبیر و بسیار آروم و نازنین..و چادری..ما باهم سلام علیک و احیانا چنددقیقه ای گفت و شنود راپله ای داشتیم..یه دختر 4-5 ساله داشت..یه روز دیدم یه نوزاد بغلشه..و مثل هرروز بدو بدو داره میره !..با تعجب گفتم ..این بچه خواهرتونه ؟..گفت :..نه دختر خودمه تازه بدنیا اومده !!!.. و من هاج و واج فقط پرسیدم..:شما کی حامله بودی و کی زاییدی که ما نفهمیدیم..؟!..

ممنون مامانگار
خودم زیاد دوست نداشتم ولی فکر میکنم لازم بود(خدا کنه کارم اشتباه نباشه)
۱-در این مورد شما باید لنگه دمپایی رو از بالا پرت میکردی و....
۲-البته این موضوع کلملا شخصیه و من نباید اظهار نظر کنم ولی چون شما فرمودید من نظرم رو میدم.این از برکات چادره دیگه.در این موارد هیکل رو مانکنی نشون میده

م . ح . م . د شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ http://baghema.blogsky.com/

کوروش خان اینارو ول کن ! کدوماشون دختر دم بخت دارن ؟! یعنی منظورم اینه که کدوم نوع از همسایه ها ؟!

از دست تو
پسر خوب یعنی یعنی اگه یکی از این موجودات عجیب دختر داشته باشه تو حاضری بگیریش؟
یعنی اینقدر مشکل داری؟؟؟؟؟

داداشی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ http://dashmashti.blogfa.com

از داداشی به م.ح.م.د

چیزی که این دوره زیاده، دختر مذهبی اگه دوست داشته باشی تو مراسمای این همسایه مذهبی ها که شرکت کنی حتما میتونی یه ۴ تا خوبشو پیدا کنی

البت به قیافه و ظاهرشون تو مراسم هم نمیخواد نیگا کنی ها ماشالله همشون توانایی تغییر به هر قیافه ای که مد نظرتون باشه رو دارن

بابا بیخیال این محمد خان شو
الکی میگه دختر مردم رو سرکار میزاره

داداشی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://dashmashti.blogfa.com

سلام خدمت داش کورش

خیلی با حال مینویسی
دمت خیلی گرمه به مولا

کلی حال داد

سلام داداشی عزیز
آقا لطف دارید شما
قابل نداشت

لژیونلا شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

وای... پس نسل ما رو به انقراضه؟

ای بابا ای بابا
شما هم توهم زدی؟؟؟!!!شما دیگه چرا خانوم دکنر؟؟

سوگل شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://sogooool.persianblog.ir/


گل گل گل

قبول نیست نوع گل مشخص نشده

ژاکلین شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://17pm.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااای همزاد!
خیلی باحال بود! جاتون خالی یه همسایه داریم کلکسیونیه واسه خودش! من موندم حیرون که اینا واسه چی شهرنشین شدن!!!!
حالا باز خوبه آپارتمان نشین هم نیسیم! اگه بودیم که می زدم به کوه و بیابون!!!
دلداری نوشت: خدا با صابرین است!

این همسایه ی نشون به اون نشونت خیلی بامزه بود! اصلا همه اش بامزه بود همزاد!

سلام همزاد
خدا به شما هم صبر بده.البته شما مایه دارید و ویلانشین
قابل نداشت

سکوت شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

یک نوع همسایه هم هست که احتمالا فقط تو محله ما پیدا میشه:فقط اسمشون هست و هیچ اثری از خودشون به جز صدای ماشین اقای خونه موقع اداره رفتن نیست...
بهش میگن : همسایه در سایه

اتفاقا یکی از اینا هم ما داریم.خیلی باحاله

وروجک شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://jighestan.blogfa.com

کوروش یه موردو ننوشتی که از همه ی اینا بدتره
همسایه ی اراکییییییییییی
مورد 1و2و4و 5و8و11 رو همه رو با هم داره و خیلی چیزای دیگه هم داره که من از گفتن اونها گریزونم

میگم شما مثل اینکه از جونت سیرشده ای ها
از من به شما نصیحت که زیاد به اراکی ها گیر نده
شما خواه پند گیر خواه...

گل گیسو شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com/

سلام
وای مورد دوم رو نگین که دلم خونه
تازه بجز محرم و صفر جمعه هام برای خشنودی آقا مراسم هست!!!
عکسه منو یاد دوران طفولیت انداخت،همسایه های جهنمی محشر بود

خدا صبر بده به همه مون
والا من که سنم خیلی کمتر از این حرفایت که ای بازی رو یادم بیاد.راستش قدیمی ترین بازی ای که یادمه فیفا۲۰۱۰ ست

دلارام شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

چقدر همسایه ها دسته بندی داشتند و من همه رو به یک چشم نگاه میکردم تا حالا!
عرضم به حضورتون که از نوع 4 داشتیم ،افتضاح بود ولی الان خداروشکر رفتند دیگه.از نوع شماره 6 داریم و مارو به صدای پیانوشون مهمون میکنند که واقعا لذت بخشه.

اگه طرف واقعا هنرمند باشه و ساز خوبی هم بزنه میشه یه کنسرت رایگان و خیلی هم خوبه

وانیا شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

ای جان
کوروش همچین چسبید این پستت بعده مدتها حالمو عوض کردی
من از همسایه و مراوده حتی در حد سلام هم متنفرم بدم میاد یکی هی بخاد بدونه تو کی هستی چیکار میکنی کجا میری اصلا هی میخاد بدونه حالت چطوره یکی بگه آخه بتوچه
همیشه با مامان بحثه همیناست و من در مورده جدیدترین همسایه نظرمو میدم وهمه مخالفن بعد کم کم تو زرد از آب در میاد و همه میفهمن من چه مخیم

خوشحالم که باعث شادیت شد این پست
میگم حالا زیاد خودت رو ناراحت نکن بیا این لیوان آب رو بخور یکم آروم بشی
بابا این کاره
بابا همسایه تو زرد شناس
بابا مخ دار
بابا کاراگاه

مهدی پژوم شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://mahdipejom.blogsky.com

سلام نازنین...
از ارتباط با همسایه و فامیل بیزارم. چون این ارتباط را انتخاب نگرده ام. تحمیل شده است به من...

سلام آقا مهدی گل
شما که کارت درسته بسییییییییییییییییار
خیلی مخلصم

رها بانو شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ http://rahabanoo.blogsky.com

سلااااااام کورش جان
ما چندتا همسایه داریم ماااااه !
به لطف یکیشون فرهنگ واژگان کلمات رکیک و ناموسیم در حال تکامله !
از محبت دیگری با اصول اولیه ی زناشویی آشنا شدم ! از جمله جنگ و دعوا و کتک !
سومی هم که دیگه آخرشه ! از صدقه سری ایشون که یه ساقی مشروب هستن هرچند وقت 1بار چشممون به جمال برادران نیروی انتظامی روشن میشه !
اینم از همسایه های گل و بلبل ما !
البته مقرمات فرار از این جنگل در حال مهیا شدنه به لطف خدا !
راستی من یه مدت بدجوری معتاد این بازی همسایه ی جهنمی بودم !

سلام علیکم رها بانو
خیالم راحت شد اگه چیزی بلد نبودم از شما میپرسم
جنگ و دعوا رو نگاه نکن بدآموزی داره همون فحش رو تکمیل شو
یعنی برادران نیروی انتظامی هم از ایشون خرید میکنن؟آدرسش رو میتونی به ما بدی؟؟؟
ایشاا.. که محل جدید مبرا باشه از این بی ناموسیا
بازی خیلی باحالی بود.معدود بازی کامپیوتری بود که من خوشم میومد.همیشه خدا هم گیر اون یارو میفتادم

رها بانو شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ

احتمالا از خریداران پر و پا قرصشن دیگه ! به بهانه اینکه یکی خبر داده که اینجا شده محل توضیع فلان چیز هرچند وقت یه بار میریزن خونشون و میگیرنش و بعدشم ولش میکنن ! حتما یه چیزی گیرشون میاد دیگه !
بعدشم استغفار کن جانم ! آدرس زن همسایه رو که دارالقرآن داره اگه بخوای چشم رو چشم میدم بهتون !

راجع به بازی هم من یه حرفه ای بودم و هیچوقت گیرش نمیفتادم !

آخرم ادرس ندادیا
من چکار به همسایه شما دارم بابا بیخیال
شر درست نکن
خوشا به حالت ای ...

رها بانو شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

ای وای خاک بر سرم !
توضیع دیگه چیه ؟!
توزیع ...

هه هه هه هه
بلد نبودی بنویسی؟؟؟؟!!!!

شهاب آسمانی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ http://empyrean.blogfa.com

راستشو بگو ...
خودت کدومشی ...!؟
این عکسه که گذاشتی من بازیشو داشتم ...!
خیلی باحاله ... آخر همسایه آزاریه ...!

من همسایه باکلاس
از این نوع همسایه ها یکی مونده اونم منم

نیما شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام کوروش خان !
چطوری مرد ؟ با زحمت های ما چه میکنی ؟ باز که روی مبل نشستی و هی میای نت ! کوروش خان ، هرچی از مهمون نوازیت بگم ، کم گفتم . این دو روز که مزاحمت شدم ، کلی لطف کردی بهم ! بازم بخاطر همه ی صفا و صمیمیتت ازت ممنونم . به خانوم سلام برسون !
--------------------------------------------------------------
خب مرد حسابی من بهت چی بگم ؟ مگه قرار نشد هر ده دقیقه یه پست بذاری تا یه بنده خدایی دیگه نیاد سمت بلاگ نویسی ؟!

سلام نیمای عزیز ...
آقا این حرفا چیه؟من که کاری نکردم
ببخش اگه خوش نگذشت دیگه
شما مراحم بودی
شرمنده اگه باهات شوخی کردیم
ولی خارج از شوخی شانس آوردیا
چششششششششششششم
بابا رقیب بدون پست از دور خارج شده

الهام شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com

سلاااام!
ینی عاشق این همسهیه هاتون بودم!
مخصوصا کثیفو وذهبی و دانشمند!
مخصوصا مذهبی!
خدل نصیس نکنه! یه شیخه بود اون موقه ها هر روز صب که میرفتم مدرسه پا به پای من بیدار میشد ارشادم میکرد که موهامو بیرون نذارمو اینا! نا امیدش کردم!

سلاااام
یعنی دوست داری در جوار این همسایه ها زندگی کنی؟
شیخه کارش رو بلد نبوده

سپیده شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ http://1394a.persianblog.ir

سلام کور ش خان
ماتقریبا از هرکدوم یه کمشو داریم
همسایه ی کثیف و مذهبی خیلی باحال بود...البته همشون باحال بودن ولی اونا دیگه آخرش بودن
ازاین همسایه مهربون ها هم یه چند وقتی داشتیم

سلام سپیده بانو
خدا صبرتون بده
شما کجا زندگی میکردید؟

سحر شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..از این دو موردشو ما داریم یکی مذهبی یکی ضد انقلابی و ماهوارهای ! بقول بچه ها خفن !
اما یکی چند مورد از دستت جا موند !
همسایه فضول
همسایه خواستگار
در ضمن همساده نه همسایه !

سلام
چه شود دو تایی با هم
بله اینا هم واسه خودشون همسایه هایی هستن بس خفن

پونه شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

خیلی ببخشید یه سوال تخصصی؟؟
چرا شما خونتون رو عوض نمیکنید؟؟؟؟
واسه خودتون میگم. کمتر آزار میبینید.

دل خنکی نوشت: دلم خنک با این همسایه هایی که دارید .چون نه اینکه شما لذت بخش ترین لحظات زندگیتون مردم آزاریست واسه همین گفتم

راستی بنا به عکسی که گذاشتی احیاناً همسایه ی جهنمی ندارید؟؟؟؟

کجا بریم اینهمه فیلم مجانی هر روز ببینیم؟
هه هه فکر کردی من کم میارم؟؟؟خودم بدتر از اونام
همسایه بهشتی داریم

نیمه جدی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ http://nimejedi.blogsky.com

سلام
من از ارتباط با دوکس در رنجم : اقربا ی سببی و نسبی و نیز اقربای مکانی! مجاورتی ها!
تو این پست نظر خواسته بودین دیگه ؟!

سلام
ممنون از نظرتون
ما نخواسته بودیم ولی شما زحمت کشیدید

آوا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ق.ظ

چه تحلیلای جابی!!!آقا با این اوصاف
فک کنم بهتره آدم بره تو یه چادر
ازین عشایریاش زندگی کنه
وسط یه دشت بزرگ که
دیگه دغدغهء همسایه
های اینجوریونداشته
باشه!!!!!!!
یاحق...

چرا این به فکر خودم نرسید؟؟؟
من رفتم تو چادر٬کاری ندارید؟

شازده کوچولو یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogfa.com

همسایه بالایی ما رو که هروقت ببینشون دارن قربون صدقه هم میرن فکر می کنی لیلی و مجنون قرن ۲۱ هستن ولی همه شب توجه بفرمایید همههه شب از ساعت ۷ تا ۲ نصفه شب صدای جیغ و دعوای خودشون و بچه هاشون توی کوچه است. بعد نمی دونم این دعوا چه شکلیه که انگاری روی سر ما پیست اسب سواری راه انداخته باشن بعد هم صدای شکسته شدن ظرف و ظروفاشون کوچه رو بر می داره
جالبه که اغلب موارد همسایه های کوچه هم با ما توی بزم و پایکوبی شریکن و میان پای در جمع میشن
صبح هم صدای خانومه بلند میشه که ؛ علی جان این آشغالا رو ببر پایین قربونت برم مراقب باش شیشه دستت و نببره.؛!!!!!

این تیکه آخرش خیلی باحال بود
دمشون گرم و آفرین به این همه اعتماد به نفس

رها بانو یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://rahabanoo.blogsky.com/

دیشب داشتم به همهء همسایه هایی که تا حالا داشتیم فکر می کردم ! حالا این همه از بقیه بد گفتم بذار یه کمی از خودمم بد بگم !
میخوام اینجا یه اعترافی بکنم !
من توی دوران کودکی یه مدت بدجوری همسایه آزار بودم ! با بچه های همسن و سال محله جمع می شدیم و ظهرها که همه خواب بودن می رفتیم زنگ خونه ها رو می زدیم و فرار می کردیم !!! یه روز موقع ِ فرار من پام پیچ خورد و نتوستم در برم ! آقای همسایه که مرد بسیار محترمی بود منو گیر انداخت ... یه حرفی زد که دلم می خواست زمین دهن باز کنه و قورتم بده ... گفت : رها تو هم ؟! تو دیگه چرا ؟! ... زدم زیر گریه ... بعدش دستمو گرفت و بردم دره خونمونو به مامانم جریان رو گفت ... همه کلی دعوام کردن ... سابقهء چنین چیزی رو توی کل خاندانمون نداشتیم آخه ... باعث آبرو ریزی بودم ... خیلی گریه کردم ... خیلی ... آقای همسایه روز بعدش اومد دره خونمون و یه عروسک خیلی خیلی خشوگل واسم کادو اورد و خودش عذر خواست که باعث شد گریه کنم ... خیلی خجالتم داد ... همین حرکتش باعث شد دیگه سر به راه بشم و مردم آزاری نکنم و تازه دوستانم رو هم به راه راست هدایت کنم !!!

میگم شما حجالت نکشیدی؟شرم نکردی؟این چه کاری بود؟
آدرس خونه همسایه تون رو میدی به ما؟ما اون سرزنش رو تحمل میکنیم سعی هم میکنم خوب گریه کنم تا یه چیزی هم به من برسه

رها بانو یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://rahabanoo.blogsky.com/

خوشگل ...
من نوشتم خشوگل !

۱۹
۱ صفحه از کلمه خوشگل بنویس

منجوق یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

همسایه خانم مارپلی یادت رفت به خصوص زمانی که یه
مجرد تو ساختمون باشه
ما یکیشو داشتیم که لای در خونش نه حتی نصفشم
نه بلکه کلا درو باز می ذاشت ۴ طاق
اعتراض هم می کردی می گفت گرممه

خب راست میگه دیگه گرمه والا

lilita یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ http://lilitaa.blogsky.com/

به جون شما نباشه.... به جون ننه ی غضنفر ما 12 تا همسایه داریم که همه جوره توشون پیدا میشه... از همه ی این 11 موردی که نوشتی... احتمالا شاید دوازدهمی هم یکی باشه مثل شما دیگه.... حالا معلوم نیست خودمون جزو کدومشون باشیم

خدا شما رو از شر این همسایه ها نجات بده
شانس بیارید مثل من نباشه

شیوا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ http://shiva.blogsky.com

با این همه نکته سنجی از تو بعید بود
چرا همساده تنبل و یادت رفت ؟
همونی که زباله هاش و از پنجره پرت می کنه و کیسه زیاله می ترکه و مگس جمع میشه
همونی که خونش و تمیز نمی کنه و بوی توالت کل آپارتمان و ر می داره ( البت گلاب به روتون )
حالا این هیچی ، چرا هعمساده تمیز و یادت رفت که همیشه خونش بوی وایتکس میده و الخ

مثل اینکه اوضاع همسایه های شما خیلی درامه
مراقب خودتون باشید

مامان زهرا نازنازی یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.zahra1389.persianblog.ir

سلام

عالی بود

سلام
ممنون

تلاش یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://hadafbozorgman.blogfa.com

سلام..
خوشحالم که بهترید ..
ما داریم می ریم..
حتما دعاتون می کنم اگه قابل باشم..

سلام
سفر بی خطر
لطف میکنید

افشین دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ق.ظ http://rooidad3.persianblog.ir

[گل] حماسه بابک خرمدین [گل]

[گل] فرزندان ایران ...

آیا شما هم اندیشه شیر ایران بابک خرم دین هستید


آیا قهرمان آذربایجان را میشناسید , پاینده باد راه و یادش [گل]

آیا کورش تمدن رو میشناسید؟
آیا با انواع همسایه ها آشنایی داری؟
آیا تا حالا پست خوندی؟
آیا کلا به خوندن اعتقاد داری؟
کلا آیا؟
گل به اندازه بازار گل تهران

سوگل دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ http://sogooool.persianblog.ir/

گل خرزهره

پونه دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

ساعت 3:26 بعد از ظهر همه بخوابید کورش خان بیدار است!!!!!!!

منم دیگه باید کم کم بخوابم
شما تازه بیدار شدی سرحالی

وروجک دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ http://jighestan.blogfa.com

من بیدارم پونه جان
اومدم اینجا گلگی کنم
مگه این اراکیا می ذارن ادم بخوابه
الان دارم همدیگه رو می کشن به جان خودم هی می خوام برم دعوا کنم باهاشون مامانم نمی ذاره میگه تورو هم می کشن وقتی به بچه شون رحم نمی کنن به تو که دیگه اصلا رحم نمی کنن

شما تشریف ببر دم خونه خودتون
خونت حلال شد دیگه
فتوای کورش تمدن:
خون وروجک حلاله حلاله
هرجایی پیداش کردید میتونید راحتش کنید
چه میکشن این همسایه ها از دستت
با این جیغ هات همه را روانی کردی

رهگذر دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

دسته همسایگان تازه شهری شده رو هم اضافه کن!
ما خونه قبلیمون تو یه محله ویلایی بود. یکی از همسایه ها به سنت روستا هر شب می نشست تو حیاط و برای مراسم چای خوردن اون شبشون قند می شکست!!!و ما هرشب که این مراسم شروع می شد بدون اینکه باور کنیم چنین اتفاقی داره رخ میده همدیگه رو نگاه می کردیم!!!

خودمونیم اینجوری هم صفایی داره ها

کیانا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلاااااااااااااااام
هی دس روو دلم نذار کورش خان که خون از دست این همسایگان عزیز

خیلی باحال بووود

شما که اینقد همسایه خوفی هستی نمیایی همسایه ما شی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلاااام
من خوفم؟من حرف ندارم
هزینه همسایه شدن با من بالاست

ملکه نیمه شرقی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://man-unique.blogfa.com

این پست قبلا جناب کیامهر بهش لینک داده بود!
خونده بودم البته خاموش!
ولی الآن نفهمیدم کجاهاش دقیقا تغییر کرده؟!
۷۳۵۰۴

اونموقع برق گرون بود چراغ خاموش میومدی؟
چند تا مورد اضافه شده بود یه جاهاییش هم عوض شده بود
گیر دادیا بیخیال ملکه بانو

داداشی سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ق.ظ http://dashmashti.blogfa.com

سلام داداشی
راستیاتش حالا که فکر میکنم میبینم یه نوع همسایه هم ما داریم که همیشه اعلام حضور میکنه اما هیچ وقت در مسائلی مثل تحقیقات ما رو نمیشناسه. فهمیدیم که نباید گزینش چی های ادارات مختلف رو به اونا حواله بدیم چون علنا اعلام میکنن که اینا رو نمیشناسیم.
البت ممکنه ما واقعا همسایه های خیلی خاصی هستیم که همسایمون تو کف شناختن ما مونده و بعد این همه مدت نتونسته بفهمه ما با خودمون چند چندیم

سلام داداشی
تا حالا با این مورد برنخوردم
احتمالا جز گروه موزی میباشد
شاید هم به چشم نمیایی برادر

خورشید سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ http://khorshidejonoob1.blogfa.com

سلام
ممنون بابت دلداریتون ... مرسی که سر زدین

سلام
خواهش میکنم وظیفه بود

نیما سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

عرض سلام و دم شما گرم صبحگاهی !

صبح کجا بود؟۱۰ لنگ ظهره

سارا سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.semi-elf.blogsky.com

سلام آقای کورش
وبلاگ جالب دارید خوشحال میشم تادل لینک کنیم موافقید؟
همسایه خوب ندارین؟!نیاز داریم

سلام سارا بانو
خدمت میرسم
باعث افتخاره
من خودم همسایه خوبم

لژِیونلا سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

زودتر بیائین پست جدید منو بخونین... تا بعد نگین نمیدونم چرا پست به این باحالی رو تا حالا نخوندم؟ از من گفتن بود...

خوندم
خداییش خیلی باحال بود دکتر

بهاره سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.myyass.blogsky.com

سلام مثل همیشه عالی بود.
یاد دائی اییم افتادم که می گفت همسایشون یه طبقه میاد پایین میگه مداد تراش دارین؟

سلام ممنون
لطف دارید

سوگل سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://sogooool.persianblog.ir/

گل اقاقیا گل اقاقیا گل اقاقیا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از ترکه می پرسن چه گلی رو دوس داری؟
میگه اقاقیا
میگن همینو بنویس
میگه غلط کردم رُز



گل ِ رُز گل ِ رُز گل ِ رُز

جالب بود

سارا چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://www.semi-elf.blogsky.com

سلام جناب کورش
پس با اجازتون لینکتون میکنم و شمام لطفا منو با اسم نیمچه وروجک جیغ جیغو لینک کنین ممنون

لطف کردید
چششششششششششششم

رهگذر چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ

ببخشید مزاحم اوقات شریفتون میشم! یه سوال برام پیش اومده! منظورتون از "موزی" تو جواب به کامنت داداشی هم "موذی" خودمونه! یا معناهای ژرف دیگری مدنظر شما بوده که ما ازش بی خبریم!!!

شک نکنید معنای شگرفی مد نظرم بوده
همسایه ای هستش که دولایه است درست مثل موز که پشت اون پوست ضخیم پنهان شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد