۵ لذت زندگی

 

چند روز پیش بهنام عزیز بنده حقیر رو به بازی دعوت کرد 

البته شاید نشه بهش گفت بازی 

آخه زندگی که بازی سرش نمیشه 

تو این بازی باید ۵ تا از لحظات لذت بخش زندگیمون رو بگیم  

لذتهای زندگی من کلا خیلی کم خرج و به اصطلاح دم دستیه 

یعنی هروقت اراده کنم میتونم یه لحظه رویایی رو واسه خودم رقم بزنم

این شما و این لذتهای زندگی ما: 

 

 

 

۱-هیچی مثل راه رفتن رو اعصاب طرف مقابلم به من حال نمیده 

فرض کنید یکی از دوستانم که اوضاع مالیش بهم ریخته 

از همه جا مستاصل شده و یاد رفیق قدیمش افتاده 

میگه هر چی باشه رفیق یه درد این وقتا میخوره دیگه 

میاد پیشم و بعد از کل صغری و کبری چیدن میگه میتونی یکم بهم کمک کنی؟  

اینجاست که من دست بکار میشم 

اینهمه وقت کجا بودی؟یه خبر از ما نمیگرفتی چرا؟ 

کلی نصیحتش میکنم٬میگم باید بیشتر حواسش رو جمع میکرد 

نباید بی گدار به آب میزد٬آدم باید فکر روزای سخت زندگیش باشه 

نباید همینجوری پول رو خرج کرد٬باید پس انداز داشته باشی واسه این روزا  

اونقدر میگم که طرف سرخ بشه از خجالت و کلافه از نصیحت های من 

اگه فکر کردید به همین اکتفا میکنم سخت در اشتباهید 

اونقدر میگم که طرف بگه غلط کردم و بزاره بره 

اونوقته که من دلم حال بیاد و یه نیشخندی میزنم 

 

۲-دوست دارم تو یه جمعی باشم که کلی آدم باکلاس هم هستن 

البت من خودمم باکلاس هستما یه وقت فکر نکنید عقده کلاس دارم 

در حالیکه همه روی مبل چرمی نشستیم و داریم یه صحبت اساسی میکنیم 

مثلا بحث درباره علت آفرینش انسان یا بحث درباره جبر و اختیار 

دستم رو روی مبل چرمی بکشم و یه صدای ناجور دربیارم 

(میدونید منظورم چه صدایی هست پس خودتون رو به اون راه نزنید) 

توجه داشته باشید که کلیه مسائل ایمنی رو رعایت میکنم تا ملت همیشه در صحنه 

متوجه منشا صدا نشن 

حالا شما تصور کنید چهره هایی رو که از خجالت سرخ شدن 

خداییش حال نمیده؟ 

 

۳-یه روز سرد زمستونی رو تصور کنید 

از اون روزایی که هوا اونقدر سرده که آب بینی آدم سرماخورده بین راه قندیل میشه 

برف شدیدی هم داره میاد 

منم راحت توی ماشین گرم نشستم و دارم یه آهنگ توپ گوش میدم 

یه چیزایی تو مایه های آهنگ سیاوش(من فقط عاشق اینم.....) 

هوای ماشین اونقدر گرم شده که یه ذره شیشه رو دادم پایین تا هوا عوض بشه 

صدای آهنگ هم تو فضا پیچیده 

تو خیابون غیر از ماشین من هیچ ماشینی نیست تا چشم کار میکنه برف هست و سرما 

(چیه فکر کردی سوتی گرفتی؟ من سرما رو هم میتونم ببینم اگه باور نداری بیا ببین)

یه دفعه میبینم یه خانوم جوووووون و خوووووش تیپ و خوشگل کنار خیابون وایستاده 

(اگه کسی با این مشخصات سراغ دارید یه خبری به من بدید ) 

وقتی به این دوشیزه میرسم ایشون با همه غرورش 

 مجبور میشه دست بلند کنه تا سوارش کنه 

منم تا تصمیم بگیرم و پام بره روی ترمز چند متری ازش دور شدم 

دختر خانوم حرکت میکنه سمت ماشین ولی چون زمین لغزنده ست میخوره زمین و 

لباس هاش کثیف میشه ولی چون تو این موقعیت ماشینی پیدا نمیشه دوباره 

بلند میشه و سمت من میاد.میرسه به ماشین و دستش رو میبره سمت درب 

همین که میخواد درب رو باز کنه من پام رو میزارم روی گاز و برف سیاهیه که از روی زمین 

به سمت لباس شیک خانوم روانه میشه  

منم از تو آینه چهره متحیر و لباس گلی خانوم رو نظاره میکنم 

خندهای نثار لبهایم میکنم و صدای ضبط رو بلند میکنم 

اصلا و ابدا نمیتونم از این لذت بزرگ بگذرم 

 

 

۴-این یکی خداییش حرف نداره 

من تا مدت های مدید شماره تماس ارباب رجوع های جدیدم رو ذخیره نمیکنم 

اگه ذخیره هم بکنم فرقی نمیکنه  

وقتی ارباب رجوع محترم زنگ میزنه بعد از چند بار زنگ خوردن گوشی رو برمیدارم 

اصلا به روی خودم نمیارم که طرف رو شناختم 

بنده خدا باید کلی سعی کنه تا به من که خودم رو زدم به کوچه علی چپ حالی کنه کی هستش 

این لحظات یکی از بهترین لحظات زندگیمه 

شما هم امتحان کنید خیلی فاز میده 

مخصوصا اگه طرف از اون مزاحم هایی باشه که وقت و بی وقت تماس میگیره و واسه طریقه

دست به آب رفتنش هم از شما استعلام میگیره 

 

  

۵-اونقدر دوست دارم خودم رو بزنم به کودنی که نگو و نپرس  

بعنوان مثال یکبار دوستم من رو به محلی دعوت کرد همینجوری 

وقتی رفتم اونجا فهمیدم در دام گلدکوئیست افتادم 

اینجا بود که من وارد عمل شدم و شدم یک گاگول به تمام معنا 

اونا هرچی توضیح میدادن من یه چیز دیگه میپرسیدم که کلا برش میگردوندم به 

اول داستان.خون طرف به جوش اومده بود ولی مجبور بود لبخند از لبش محو نشه 

آخرش هم گفتم میشه توضیح بدید اینایی که میگی یعنی چی؟ 

فکر کنم دوست بنده هم از گلدکویست اخراج شد و در حق اونم لطف کردم 

ولی نمیدونید دیدن چهره طرف چقدر دیدنی بود وقتی داشت میگفت: 

دیگه فعلا بسه٬شما برو فکرهات رو بکن اگه سوالی بود بیا بپرس 

من بازم گفتم راستش من نفهمیدم چی شد؟من کی استخدام میشم؟بیمه هم داره؟ 

  

 

 

  

دیدید من چقدر راحت از زندگی لذت میبرم؟ 

شما هم میتونید مثل من خوش باشید و لذت ببرید٬۱بار امتحان کنید 

 

 

طبق  رسم  معمول بنده هم از هلیا بانو ٬کیامهر بازی راه انداز و نازگل خانوم و روشنک بانو دعوت میکنم تو این بازی شرکت کنند.البته اجباری هست ولی خداییش خیلی جرات میخواد رد کردن دعوت بنده .راستی زمان خاصی واسه این بازی در نظر ندارم یعنی وقتتون از نظر من نامحدوده 

اینم از الطاف بیکران من 

 

 پی درخواست نوشت:خدمت دوستان عزیز عرض کنم که من تبریک دونم پر شده 

 و دیگه جا نداره  پس دیگه بیخیال تبریک تولد بشید.از همتون هم ممنون 

امیدوارم سال بعد هم این افتخار نصیبتون بشه که تبریک بگید  

 

 

 

نظرات 120 + ارسال نظر
نیکو شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ

چرا؟؟؟

هلیا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

برات وقت روانپزشک بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما چرا؟؟؟شما که من رو میشناسی
ولی چشششششششم هرجا بگید ما در خدمتیم

شازده کوچولو شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogfa.com

عالییییییییی بود پسرم ، هم نقاشیای قشنگی می کشی هم لحظه های خوش زتدگیت و شناختی گلم.
(هلیا جان لحظه ای برای این تصمصمی که گرفتی تردیت نکت قربونت برم)

ممنوووووووون.یعنی بازم نقاشی بکشم؟
هلیا با شما هستن.ببین چکارتون دارن

وانیا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://vaniya1859.persianblog.ir

سلللللللللللام
کوروش محشر بود یه اعتراف بکنم مثه خیلیا که میشین دو سال فکر میکنن تا جواب بدن نیسی هرچی رسیدی گفتی و این شد یکی از اون پستهای بدرد بخور که تو اینجور بازیا همش کلاس گذاشتنه و قلمبه سلمبه بافی بخدا شادم کردی دستت درد نکنه
کوروش این چندوقت خیلی فشار عصبی داشتم ولی امشب واقعا خندیدم مرسی
ولی خداییش دعوت هلیا رو رد نکن برا رفتن به اونجا...

سلاااااااام
ممنون وانیا
منم خدفم فقط شاد کردن دوستانه خدا رو شکر که اینطور شده
امیدوارم دیگه از اون روزهای بد نداشته باشی و همیشه شاد باشی و سلامت و پرانرژی
شما هم؟؟؟؟اونوقت کی اینارو بنویسه؟؟؟؟

متاسفم یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

واقعا از مسخره کردن دیگران لذت میبری؟فکر میکردم یه فرد باشخصیت و کمی باشعور باشید اما متاسفانه...
به هر حال با این پست فقط خودتونو خراب کردید و برعکس گفته خودتون این بی کلاسیه شما رو نشون میده

دوست عزیز من نه ادعای باشخصیتی دارم نه با شعوری و باکلاسی
اگه خواننده وبلاگم باشی که من رو میشناسی اگه نه که اصراری ندارم من رو تائید کنی
به هرحال ممنونم که خوندی و زحمت نظر دادن رو متقبل شدی

وروجک یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://jighestan.blogfa.com

اخی ای جونم این کامنت هلیا خیلی به دلم نشست
نگرانت شده ها
ولی جددن چرا ما ملت ایران انقدر سادیسم داریم؟؟؟؟
تو که کارت از سادیسمم گذشته اوضاعت خیلی خیطه یعنی باید از همینجابه هلیا جون بگم بره بستریت کنه برا وقت گرفتن خیلی دیره
ای وای نگرانت شدما
ولی خداییش اون شماره 5 خیلی باحال بود حال این عوضیا روباید همینجوری گرفت

بابا پست رو بچسب چکار به کامنت ها داری؟؟؟
میبینم که با ما همدردی؟میخوای واسه شما هم وقت بگیریم؟

وروجک یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ http://jighestan.blogfa.com

لایک به کامنت بالا
اون متاسفم رو میگم خیلی با حال گفته

میبینم که قند تو دلت آب شده
میخوای شما هم بگووووووووووووووووو
اگه جرات داری بگو

م . ح . م . د یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ http://baghema.blogsky.com/

مورد اولو خیلی خوب اومدی کوروش خان ... دمت گرم

چاکریم داش محمد عزیز

بهار یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

واقعا نمیدونم چی بگم ولی اگه جدی گفتین من هم به هلیا خانم پیشنهاد میکنم معطل نکنه!!!

ولی خداییش اولیه دیگه اند نامردیه! نرسه اون روزی که اونا جبران کنن

ولی این جنابی که متاسفه گویا زیادی قضیه رو جدی گرفته ها!! کوتاه بیا دوست عزیز!

ولی مثل همیشه بعد یه روز نه چندان خوب؛ خیلی پستتون چسبید! ممنون.

میبینم که هلیا کمپین تشکیل داده واسه بستری کردن من
راست میگی تا حالا به جبران اونا فکر نکرده بودم
چی بگم والا
نوش جونتون بانو

تنها یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ http://www,tanha8860.blogfa.com

سلام
امشب اولین بار بود امدم اما این پستت خیلی باحال بود البته جدای مردم ازاری که داشت اما جالب بود
موفق باشی در لذت بردن از زندگی

سلام
ممنون از حضورتون امیدوارم آخرین بارتون نباشه
نترسید من اینقدر هم مردم آزار نیستم
شاد باشید

سپیده یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://1394a.persianblog.ir

سلام مهندس
با مورد ۲پکیدم از خنده....الان پخش شدم رودرو دیوار
ای بابا این جناب متاسفم چی جدی گرفته قضیه رو؟؟

سلام خانوم وکیل
ایشاا... همیشه شاد باشی
(آیکون جکع کردن آدم پکیده از در و دیوار)
بالاخره ایشون هم نظرشون اون بوده دیگه چی بگم والا

فاطمه (شمیم یار یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ق.ظ

سلاممممممم جناب کوروش خان
از من میشنوی یک تجدبد نظری در لذایذ خود داشته باشید بدک نیست ها
مخصوصا مورد سوم...از ما گفتن بود خود دانی

سلاااااااااااااااااااام بانو
چششششششم امروز که از کار برگشتم میشینم فکر میکنم

دختر ایرونی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ق.ظ http://iranian-girl22.blogfa.com

واای منم عاشق مردم آزاریم
خیلیی کیف میده
مرسییییییی که تولدمو تبریک گفتی خیلی خوشحال شدم
ای واااای منم نمیدونستم که تولدته
از تاخیرم توی نت که منجر به نفهمیدن این مسله شد خیلی معذرت میخوام
امیدوارم سال خوبی داشته باشی و در کنار هلیا بانو به آرزوهای بزرگت برسی

پس شما هم با من تشریف بیارید دکتر
خواهش میکنم وظیفه بود
خواهش میکنم
با اینکه وقتش تموم شده بود ولی از شما میپزیرم خواهشا دوستان دیگه سواستفاده نکنند

شهاب آسمانی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ق.ظ http://empyrean.blogfa.com

بعضاش واقعا نامردی بود ...!

همشون نامردی بود غیر از مورد آخر

الهام یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ http://sampad82.blogfa.com

قصاص در این دنیا بسی آسانتر است!! پیداشون کنید حلالیت بتلبید! شاید رستگار شوید!
عند خبیثی بود هر 5تاش...واقعا حال کردم مخصوصا با آخریش!

واقعا من رو میبخشند؟
پس شما هم توبه کنید

بهار مامان امیر یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ http://oribad.blogfa.com

سلام...
لذتهای قشنگی هست اما کمی بدجنسی توش به چشم میخوره

اصلا اینا عین بدجنسی بودن

نیما یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

"متاسفم" + آیکون خر غلط !

سلام کوروش خان . آقا این شماره ی 5 رو خودم تجربه کردم . دهن یارو رو چارراه کردم . خون خونشو میخورد . کلی فاز داد !

راستی میگم از همین تریبون اعلام میکنم و میگم کوروش خان تولدت مبااااااارک ! ( شاید این کار تبدیل بشه به یکی از لذایذ زتدگی)

دمت گرم که حالش رو جا آوردی اجرت با آقا
مگه شما هم دیگرآزاری داری؟

گل گیسو یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com/

سلام
از شما بعیده مهندس!!!
خیــــــــــــلی لذت هاتون بامزه بودن
من 1 شاگرد دارم که مثل مورد 5 می مونه!
پس اونم لذت میبره از این کار!!!
یه نمره ای بهش بدم که سوال کردن یاد ش بره،والا

سلام
چرا بعیده؟؟؟
حالا من یه چیزی گفتم چرا بچه مردم رو بدبخت میکنی؟حتما حرصت از نوشته ام دراومد دستت که به من نمیرسه پس سر شاگردتون خالی میکنی

خورشید یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://khorshidejonoob1.blogfa.com

سلام
یعنی خداییش جز آزار مردم چیز دیگه نمی تونست لذت بده به زندگی تون ؟

ولی خیلی خندیدم ... مرسی ... باز خوبه که صداقت دارین ..

مردم آزار صادق که میگن منم من

نُت صفر یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://zero.hostablog.net/

سلام
این پنج کار، کاراهی جالبی بودند و به قولی در عین حالی که جگر آدم را حال میاورند ، در عین حال خیلی رو اعصاب طرف مقابل راه میرودند...
من خودم به شخصه دوست دارم دوتا از این کارها رو انجام بدم، 4 و 5م... ولی بنا به خیلی از دلایل که یکیش عدم آزار طرف مقابلم است را انجام نمی دهم...(خدایش گناه دارند، البته مورد 5م فرق می کنه در موقعیت هایی مانند مثال زده شده، بسیار موثر می باشد)

پ.ن: با نوشته هایتان زیاد آشنایی ندارم اما امیدوارم موارد سوم و اول (مخصوصا سوم) طنز باشه، چرا که کمی آزار دهنده و ... هستند...
پ.ن2: در هر صورت این کارها، کارهای لذت بخض شما می باشد و نمی توانم تا وقتی که با کفشهای شما راه نرفتم، نظر بدهم...

سلام
زیاد جدی نگیرید
کلا من رو جدی نگیرید
ممنون از حضورتون

لژیونلا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

چشم پزشکی رو که معرفی کردم رفتین؟ طبقه سومش یه روانپزشک هست. اول پیش اون برین.

چشم پزشک کجا بود؟
من هنوز دارم تو میدون بارنج گیج میزنم

بهار یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ

ولی انصافا خود پست به کنار کامنتاش یه چیز دیگه ان!!!

واسه خودمم جالب بود
بابا یه سری از دوستان بعد از اینهمه وقت هنوز من رو جدی میگیرن

بهار یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

رفتین روانپزشک آدرس اینجا رو هم به ایشون بدین برای دپسردگی به بیمارانشون تجویز کنن. تضمینی جواب میده!!

پس شما هم درباره اینکه من باید برم پیش روانپزشک شک ندارید

ترنج یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ http://toranj62.persianblog.ir/

ببینم شما مازوخیسمی صادیسمی چیزی نداری هان؟
خیلی با حال بود

اینا چی هستن؟
اگه لازم دارید برم تهیه کنم براتون؟
قابل نداشت

شازده کوچولو یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogfa.com

یعنی این ؛متاسفم؛ چه جدی گرفته قضیه رو!!!
کسی با داداش کوروش ما بووووود؟ کوروش جان بدخواه مدخواه داری بوگوااا.

خیلی مخلصیم آبجی
چه عجب بالاخره یکی پیدا شد از ما دفاع کنه
ایشاا... جبران کنم آبجی

شیوا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://shiva.blogsky.com

باز هم جنبه های پنهان شخصیی

تازه این یه گوشه اش بود

پونه یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

سلااااااااام
خدایش الان اینهایی که گفتید لذتهای زندگی بودند؟؟؟من به نظرتون احترام میزارم.
اما اینها که همش مردم آزاری بود؟؟؟؟
هر چه سریعتر تیتر این مطلب رو عوض کنید و بزارید 5 لذت مردم آزاری !!!!!!!!

سلاااااام
کار خوبی میکنی احترام میزاری
مردم آزاری؟خب لذت داره چکار کنم
اینم یه حرفیه.بالاخره یه حرفل حسابی زدیا

هاله بانو یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

این پی درخواست نوشت برای من بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی دیگه نگم ۸ روز بعدش مبارک

مگه شما تبریک گفتی؟

ما(ریحانه) یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

میدونی خوب طنز نوشتن چیه؟؟؟؟ اینه که می تونی خیلی راحت دست طنز نویس های دیگه رو بخونی!!!!!

اینکه گفتی تعریف بود؟الان من دست کسی رو خوندم؟
یکم توضیح بده بانوی طناز

سمیرا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

کلکله یعنی چی؟

سلام بانو
یادمه ۱ بار برای شما توضیح داده بودم ولی توضیحش آخر پستیه که لینکش رو گذاشتم
http://www.kelkele.blogsky.com/1389/11/26/post-37/

تلاش یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://hadafbozorgman.blogfa.com/

سلام..
اینایی که گفتی بیشتر شبیه سادیسم بود تا لذت بردن؟!
نه؟!
به جز 5 که میشه گفت کمی عادی بود..
خدایی این طوری هستی شما؟!

سلام
منم باهاتون موافقم
شما چی فکر میکنید؟؟به نظرتون من اینجوریم؟

هاله یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ http://adam-bozorge.blogfa.com

یعنی اون جناب متاسفم از این ۵ تا لذت,لذا نمی بره؟
یعنی واقعا میشه این لحظات و تجربه کرد و مشعوف نشد ؟؟

چه خوب که یکی من رو درک
کرد
ممنون

رها پویا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

شما چقدر راحت از زندگی تون لذت میبرید. شما که ایشالله خوبید دیگه؟از اختلالات سایکوتیک هم که رنج نمیبرید؟ یادمه دنبال چشم پزشک بودید اگه اشتباه نکنم خوب پس حالا که اینطور شد الهی بمیرم برات هلیا جون! محض همدردی. همین.
آخه جوون! این چه طرز لذت بردنه. دختر مردم رو چرا گلی میکنی(خدا وکیلی برعکسش صادق نبود؟)
اما از شوخی بگذریم مثل همیشه جالب بود. طناز خوبی هستی شما.

شما ایشالله تنتون سلامت باشه آقای کورش کبیر متمدن ما هم باشیم و مفتخر بشیم که بیایم به شما میلادتون رو تبریک بگیم اون هم به مدت چندین روز. شما هم که گفتید با نظریه هر تبریک یه سال موافقید دیگه...

هلیا هم ازتون تشکر میکنه
من گلی نکردم که.لاستیک گل پاشید بعدش یه دفعه یادم افتاد کار دارم باید زود برم
یعنی الان من عمر حضرت نوح میکنم؟

ژاکلین یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ http://17pm.blogfa.com

مردم آزار پیش تو لنگ میندازه همزاد!
منم روحیه ی مردم آزاری دارم...مخصوصا عاشق آزاری! خیلی حال می ده! فکر کنم سادیسمه!آیکن به جون خودم!

نه دیگه عاشق آزاری کار خوبی نیست همزاد عزیز
مردم آزاری هم کار زشتیه

رها یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://pastils.blogfa.com



بیچاره آدمایی که تو این موقعیت رو در روی شما قرار میگیرن!

خدا بهشون صبر بده به منم شانس بده که نکشن منو

دندانپزشک فهیم یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://ddsfahim.blogsky.com

سلام
یعنی از مردم آزاری لذت می بری؟
متاسفم برا جامعه وبلاگ نویسان

سلام
چرا اینقدر عصبانی؟؟؟؟
باید واسه من متاسف باشی نه جامعه وبلاگ نویسان

یکی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ

لحن طنز شما تو نوشته هاتون کاملا مشخص بود
دیگه اونایی که خوانندهء وبلاگتونن حتما اینو
متوجه میشن...ونباید جدی بگیرن خب!!
جالب بود....هنریست لذت بردن
از لحظه لحظه زندگی..!!
همیشه شاد باشین..
یاحق...

میگن شاهد از غیب رسید
من تعجب میکنم اونایی که مشتری قدیمی اینجا هستند چرا جدی گرفتن همه چی رو؟؟!!!!
شاد باشید و سلامت

تلاش یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://hadafbozorgman.blogfa.com/

بعضی ها چه جدی گرفتن؟!!

چی بگم والا

روشنک یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

به لیست ۵ گانه تو میشه خیلی چیزای دیگه هم اضافه کرد.....
مهندس جان چرا تقیه کردی ؟؟؟ مهماشو از قلم انداختی؟

منظورت کدوم بود؟من که چیزی یادم نمیاد سوغات بپیچ
بعدشم اگه بیشتر میگفتم ریا میشد

روشنک یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

دعوتت رو مگه از جونم سیر شدم قبول نکنم ظرف ۴۸ ساعت اینده مینویسم ....

دست شما درد نکنه لطف میکنید
به هرحال به خوتون لطف میکنید اگه زودتر بنویسید

روشنک یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

من هم به کمپین هلیا بانو میپیوندم
البته برا خودمم باید وقت بگیره:)))))

دستی دستی دارید من رو میفرستید تیمارستان
مال شما درمون نداره نمیخواد بری

هاله بانو یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

الهی من بمیرم برات هلیاجونم
من یه دکتر خوب می شناسم فقط با این اوصافی که هست باید خیلی اورژانسی اقدام کنیم

ای بابا یکی هم بیاد از من حمایت کنه

Don Quixote یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

شماره ۴و۵ اصل حاله
جدا حال می ده هزار بار امتحانش کردم هنوزم برام جذابه

وافعا باهات موافقم
پس بازم امتحان کن

Don Quixote یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

اما عمویی شماره ۳ بم نچسبید شاید بهتر بود
وقتی رسید بهت یه ادرس می پرسیدی اینجوری حالش بیشتره فحشش کمتر
موفق باشی

خوشم اومد میبینم که رودست من بلند شدی

ماهی تنگ بلور یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

مهندس حکم شک در کامنت چیه؟الان من شک دارم اینجا کامنت گذاشتم یا نه!!!
قضاشو بخونم؟غذاشو بخورم؟دست بر قضا چیکار کنم؟

دمت گرم خیلی باحال گفتی
و اما حکمش:باید دوباره کامنت بزاری اونم روزی ۳ بار بعد صبحانه قبل ناهار بعد از خواب

روشنک دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ http://hasti727.blogfa.com

شب به خیر
تمرین کن تو خواب

شب و روزت بخییییییر
من تمرین نمی خوام که حرفه ای هستم
حالا میبینید چجور همه جلوم سر به نشانه تعظیم فرود میارن

miss---spr1ng دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ق.ظ

سلام
این بار اول که برات نظر میزارم.موندم چی بگم به لذایذ هیجان انگیز ناکت
از اون جایی که می دونم از آدمای با کلاس خوشت میاد دارم سعی می کنم خیلی با کلاس برات نظر(کامنت) بزارم
نوع دوم,چهارم(چارم) و پنجم بسیار زیبا و خنده آمیز ناک بود:تفریح سالم یعنی اییییییییییییین

سلااااااااااام
به به منور فرمودید اینجا رو
شما فقط تعریف کن.البته هرچه میخواهد دل تنگت بگو
خب شما هم باکلاسی ولی اینجا راحت باش
خوشم میاد که درکم کردی
بسیییییییییییییییییییار ممنون از حضورت
با این مشخصات در نری

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com

سلام
خب از اونجایی که گوگل ریدرم پکیده من دیر رسیم دیگه !!
اول از تهش شروع میکنم که مرررسی بابت دعوتت و چشم و اینا ....
دوم بریم سر پستت

۱) خداییش این یه مورد که اصلا و ابدا بهت نمیاد !!!
۲)

۳) نه دیگه این نامردیه !!!!!
بیخود نیست من هیچوقت به هیچ ترمزی اعتماد نمیکنم !!!

۴)عجب !!!

۵) ایول ! این یکی را خوشمان آمد .... در اصطلاح فقهی بهش میگن « تغافل» !! اساسی پایه امممممممممممممممم ....


پی درخواست نوشت : اما تبریک دون من هنوز جا داره !!! بگو بقیه شون بیان اونوری !!!

سلام
عیب نداره میبخشمد(ت)
ممنون از پذیرشت
۱-ای بابا شما که گذرت به ما نیفتاده
۲-سرت گیج میره اونجوری دیگه جوون نیستی که سنی ازت گذشته
۳-نامردی کجا بود.آخه روز عادی که سوار نمیشن باید ایجنجور مواقع جبران کرد
۴-وااااااااااااااا
۵-ای حال میده این مورد
چششششششششششششششششششم

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com

سلام
خب از اونجایی که گوگل ریدرم پکیده من دیر رسیم دیگه !!
اول از تهش شروع میکنم که مرررسی بابت دعوتت و چشم و اینا ....
دوم بریم سر پستت

۱) خداییش این یه مورد که اصلا و ابدا بهت نمیاد !!!
۲)

۳) نه دیگه این نامردیه !!!!!
بیخود نیست من هیچوقت به هیچ ترمزی اعتماد نمیکنم !!!

۴)عجب !!!

۵) ایول ! این یکی را خوشمان آمد .... در اصطلاح فقهی بهش میگن « تغافل» !! اساسی پایه امممممممممممممممم ....


پی درخواست نوشت : اما تبریک دون من هنوز جا داره !!! بگو بقیه شون بیان اونوری !!!

چرا ۲ بار فرستادی؟خرجت بالا رفت

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com

این بلاگ اسکای هم که داره تو زرد میشه ...! ژرا دوبار ثبت کرد ؟؟؟

آهان برای اینکه خوب و با دقت همگان رویت کنند !!

راستش من که طنز و اینا بلد نیستم ... ! کاملا جدی بازی مینماییم !!!



یه چیز دیگه هم بگم و برم . خیلی این آیکونها رو تو بلاگ اسکای دوست دارم :


آقا کیک ما چی شد ؟؟

دعواش میکنم درست بشه
بله بالاخره کشف کردی
خیلی کار خوبی میکنی بانو
آره خیلی باحالن
کدوم کیک.دست منه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد